سه‌شنبه 28 فروردین 1403
همکاری ترون و اتریوم

آغاز همکاری ترون و اتریوم

روز شنبه 6 آپریل موسس و مدیر عامل شرکت معروف ترون طی گفتگویی که با برنامه پادکست The Crypto Chick داشت، بیان کرد که نظرش این است که اکو سیستم ترون وارد یک «همکاری رسمی» با اتریوم می شود.

اگر به صورت دقیق تر بخواهیم نگاه کنیم، جاستین سان فکر می کند که در طول سال جاری اتفاقات مثبتی قرار است برای ترون بیفتد و یکی از آن ها آغاز همکاری رسمی ترون با اتریوم خواهد بود. او همچنین در برنامه در پاسخ به سوالی که ویتالیک  بوترین موسس اتریوم در مورد ترون در توییتر مطرح کرده بود، گفت که به نظر او «رقابت، محصول بهتری را به ارمغان خواهد آورد..»

او همچنین اضافه کرد که من فکر می کنم در آینده ما حتی با تعداد زیادی از افرادی که توسعه دهنده اتریوم هستند و حتی شرکت های زیادی که مبتنی بر اتریوم هستند و مشغول فعالیت اند، همکاری خواهیم کرد و این موضوع باعث بهتر شدن این صنعت خواهد شد.

برنامه ترون برای سال 2019

جاستین سان اعلام کرد که برنامه ما برای سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ این است که یک راه حل مقیاس پذیری لایه دوم برای ترون پیاده سازی کنیم که این پیاده سازی باعث می شود میزان تراکنش ها حداقل تا ۱۰۰ برابر افزایش پیدا کند و میزان کارمزدهای دریافتی تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. او به تازگی درباره راه حل Sun Network یک پست در توییتر منتشر کرده است که در ادامه می بینید ولی اما تاریخ دقیق آن را اعلام نکرده است.

همکاری ترون و اتریوم

سان همچنین در حضورش در این برنامه به نسخه مبتنی بر ترون ارز دیجیتال با ثبات تتر اشاره کرد و گفت قرار است این نسخه امروز سه شنبه 9 آپریل منتشر شود. او گفته است که این نسخه نسبت به پروتکل مبتنی بر بیت کوین Omni ویژگی منحصر به فردی دارد که می توان به امکان انجام تراکنش های ارزان تر و سریع تری برای تتر اشاره کرد. همچنین اضافه کرد که ترون قصد دارد در سه ماهه دوم سال 2019، با استفاده از فناوری ای که در آلت کوین زی کش استفاده شده است، یک شبکه جدید با داشتن گزینه حریم خصوصی معرفی کند.

همان طور که می دانید، دو صرافی بزرگ در حوزه ارز دیجیتال به نام های هیوبی گلوبال ( Huobi Global ) که در سنگاپور مشغول به کار است و صرافی اوکی اکس ( OKEx ) که در مالت فعالیت می کند، حمایت خود را از نسخه مبتنی بر ترون USDT اعلام کرده اند.

روز جمعه نیز رادار ( Radar ) که یک استارتاپ پشت صرافی غیرمتمرکز رادار ریلی است و سال گذشته با جذب 10 میلیون دلار سرمای خبرساز شد، اعلام کرد که قصد دارد برای شبکه لایتنینگ ابزارهای توسعه دهنده جدیدی منتشر کند که به پیشرفت این صنعت کمک خواهد کرد.

 

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.