چهارشنبه 29 فروردین 1403
بیت کوین

آقایان در صدر رویدادهای ارزهای دیجیتال!

همانطور که در جامعه جهانی، آقایان بیشترین آمار خرید و فروش بیت کوین و ارز­های دیجیتال را دارا هستند، بر اساس آخرین گزارش از نرم افزار Bizzabo بیش از 79% از شرکت‌کنندگان در رویداد­های کریپتوکارنسی‌­ها را نیز آقایان تشکیل می‌­دهند.

پس از بررسی اطلاعات ثبت­ نام کنندگان 100 ایونت کریپتو در 15 کشور توسط بیزابو (که یک نرم افزار مرتبط با رویداد­های کریپتوکارنسی است)، آقایان کفه سنگین ترازو علاقه مند به این مباحث هستند. این گزارش در کشور­های ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، بلژیک، کانادا، هنگ ­کنگ، چین و استرالیا تهیه شد که آمریکا در صدر برگزارکنندگان از لحاظ کمیت بود. در این گزارش بیان می‌­شود 57% از شرکت‌کنندگان در حیطه اقتصادی، 14% در بخش­‌های آی ­تی، 13% در زمینه نرم ­افزارهای رایانه‌­ای و 10% نیز در بانک استخدام بودند.

جنسیت در کریپتوکارنسی

آلون آلروی، خالق بیزابو از شکاف بزرگ جنسیتی سخن می­‌گوید و آن را درست مشابه با صنعت آی ­تی می‌­داند. “تفاوت عمده جنسیتی در شرکت­‌کنندگان به صنایعی که آنان به رویداد­ها مراجعه داشتند، برمی‌­گردد. خدمات اقتصادی و بخش­‌های تکنولوژی عمدتا با توجه به نیاز و دیدگاه‌­های متفاوت اقدام به استخدام افراد می‌نمایند که در نهایت، این مسئله را موجب می‌­شود.”

طی دو ماه گذشته، و بر طبق گزارش­‌ها 70 درصد از مراجعین و 65% از سخنرانان آقا بوده‌­اند. همچنین با بررسی شرکت Circle سرمایه‌­گذاری بی ­نظیر خانم‌­ها بر روی ارزهای دیجیتال و در کل خرید و فروش بیت کوین را نشان می‌­دهد. با وجود این ­که این آمار به اندازه نیمی از مردان است، اما یک پیشرفت چشمگیر مشارکت خانم­‌ها نمایان است.

در سال جدید میلادی نیز با توجه به آمار در سال گذشته، و تغییر لحظه‌­ای قیمت ارز­های دیجیتال تعداد سرمایه­‌گذاران خانم­ در خرید و فروش بیت کوین به دو برابر افزایش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز­های دیجیتال، قیمت­ های ارزهای دیجیتال و مشارکت در خرید و فروش بیت کوین با اکس­کوینو همراه باشید.

 

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.