ارز دیجیتال پرفکت مانی

از پرفکت مانی چه می دانید؟ (قسمت اول)

امروزه در بازار ارز دیجیتال سرویس‌های متفاوتی ایجاد شده‌اند. در این میان، پرفکت مانی یک سرویس مالی است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا از پرداخت‌های فوری بهره‌مند شوند و انتقال وجه امنی از طریق اینترنت داشته باشند. این سرویس، به کاربران اینترنت و صاحبان کسب‌وکار اینترنتی فرصت‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهد.

همه‌ی کاربران سیستم پرفکت مانی می‌توانند به راحتی اموال خود را در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت مناسب به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. راه تثبیت شده ارتباطی با بانک‌ها این امکان را برای پرفکت مانی فراهم ساخته که ارسال و دریافت تراکنش‌ها را در سراسر جهان داشته باشد.

پرفکت مانی در دنیای ارز دیجیتال

زمانی که شما برای حضور در بازار ارز دیجیتال در سیستم پرفکت مانی ثبت نام می‌کنید، می‌توانید یکی از سه وضعیت زیر را انتخاب کنید. وضعیت‌های عادی، عالی و مشترک. حساب عادی، حسابی است که به همه‌ی مشتریانی که در وب سایت پرفکت مانی ثبت نام کرده‌اند تعلق می‌گیرد. حساب عادی به شما هیچ‌گونه محدودیتی نمی‌دهد.

حساب عالی به کاربرانی تعلق می‌گیرد که حساب کاری فعال در طی یک سال داشته‌اند. برای ارتقای حساب خود از حالت عادی به حالت عالی می‌بایست درخواستی برای این سرویس به بخش خدمات مشتری ارسال کنید. حساب‌های عالی، دارای امتیازهایی هستند که شامل 2% هزینه کمتر در تراکنش‌های بانکی و همچنین رفتاری اولویتی در تمام سپرده‌ها و برداشت‌ها از وجوه حساب می‌باشد.

پرفکت مانی

حساب‌های مشترک تنها در اختیار مدیرانی که از پرفکت مانی استفاده می‌کنند قرار می‌گیرد. حساب‌های مشترک به افرادی تعلق می‌گیرد که می‌خواهند وب سایت خود برای تراکنش‌های مربوط به کسب و کار خود بهینه کنند. به طور نمونه، افرادی که کسب و کار خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند، جزء اولین افرادی هستند که یکی از حساب های مشترک را از آن خود می کنند. پرامتیازترین حساب ، حساب مشترک است که سطح اطمینان بالایی به دارنده ی حساب و کسب و کارش می بخشد. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این حساب، 1.5% هزینه در برداشت وجه در تراکنش بانکی، 1.5% هزینه برای سپرده‌ی حساب Pecunix و 8% سود سالانه‌ی محاسبه شده براساس توازن حداقل حساب ماهانه می‌باشد.

هزینه‌ها

  • هزینه برای استفاده از ابزارهای امنیتی: که از طریق پیام کوتاه اطلاع داده شود. 10%
  • هزینه برای استفاده از ابزار امنیتی: بازیابی حساب. 100$
  • بازیابی حساب: 100$
  • هزینه برداشت انتقال بانکی 100$/ €100 +3%. می‌توانید پول خود را برداشت کنید و در هر حساب بانکی به صورت سپرده درآورید.

برای آن دسته از مشتریانی که کسب و کارشان به اینترنت وابسته است و در واقع همواره از ارز دیجیتال استفاده می کنند، سیستم پرفکت مانی با در نظر گرفتن نیاز‌های مدرن با کسب و کار IT، پکیج‌های بهینه‌ای از راه حل‌های کاری شامل ابزار پرداخت کاربردی مناسب که به طور خاص توسط سرمایه‌داران پرفک مانی گسترش یافته است، پیشنهاد می‌دهد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.