چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
استخراج ابری بیت کوین کش

استخراج ابری بیت کوین کش

آیا تا به حال به فکر استخراج ارز دیجیتال افتاده اید؟ شاید  وسوسه شده باشید ولی ممکن است فکر کنید که مهارت‌های فنی لازم را ندارید یا وقت و پول کافی برای سرمایه گذاری در این زمینه را ندارید. استخراج ابری این مشکلات را از بین می‌برد و شما را با مزایای پیوستن نیرو و عملیات بزرگ آشنا می‌کند. قبل از این که این مقاله را بخوانید، توصیه می کنیم قبل از این مقاله حتما مقاله استخراج بیت کوین را مطالعه کنید.

استخراج ابری با  BITCOIN.COM

استخراج ابری روشی برای تولید ارز دیجیتال است که نیاز به خرید تجهیزات گران‌ قیمت یا ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز، ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک شرکت معتبر به منظور ارائه این خدمات پیدا کنید و قرارداد خودتان را با ‌آن‌ها تنظیم و خریداری کنید که این قرارداد در واقع اجاره قدرت هش در امکانات اختصاصی است. استخر bitcoin.com  یکی از این منابع معتبر است که روی بیت کوین کش تمرکز دارد و یکی از بزرگ‌ترین مراکز استخراج داده در امریکای شمالی به شمار می‌رود. این سرویس همچنین گزینه‌های استخراج ابری را ارائه می‌دهد و اگر شما سخت افزار استخراج خودتان را داشته باشید می‌توانید به استخر استخراج متصل شوید.

قراردادهای استخر استخراج BITCOIN.COM

قراردادهای Pool.bitcoin.com  مدت زمان‌های مختلفی دارد که از 1ماهه الی 3 ساله متغیر است که فروش قراردادهای سه ساله تمام شده است ولی ممکن است یک لیست انتظار برای متقاضیان ارائه شود. این نرم افزار قابلیت اجرا روی سیستم عامل‌های اندروید و ios، در گوشی‌های موبایل را دارد، بنابراین شما می‌توانید داده‌های خودتان مثل، درامد‌ها، قدرت هش و سایر آمارهای مربوط به قراردادتان را از طریق گوشی‌های خود دنبال کنید.

منبع: bitcoin

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.