چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ورود به کوین پیمنت

آموزش استفاده از کیف پول coinpayments

در حال حاضر کیف پول‌های بسیاری در بازار وجود دارند که سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال، دارائی‌های خود را در درون این کیف پول‌ها نگهداری می‌کنند. مهم است که کیف پول‌ها از امنیت کافی برخوردار باشند تا سرمایه‌گذاران از ایمن بودن ارز‌های دیجیتال خود مطمئن باشند. در عین حال یک کیف پول باید علاوه بر امنیت، خدمات و سرویس‌های مناسبی را در اختیار کاربرانش قرار دهد و انجام تراکنش‌های ارسال و دریافت ارز دیجیتال در آن به سرعت انجام گیرد. همچنین هر چقدر که یک کیف پول بتواند از ارز‌های بیش‌تری پشتیبانی نماید، می‌تواند از محبوبیت و تقاضای بیش‌تری در بازار برخوردار باشد. اگر شما هم به دنبال کیفی با قابلیت‌های متمایز در نگهداری و استفاده از ارز‌های دیجیتال خود هستید، استفاده از کیف پول coinpayments را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در یکی از پست‌های قبلی منتشر شده در سایت، شما را به طور کامل با نحوه‌ی ایجاد حساب کاربری در سایت coinpayments آشنا کردیم و روال ورود به حساب کاربری را با جزئیات بررسی کرده و نشان دادیم که از لینک زیر می‌توانید به این آموزش قبلی دسترسی داشته باشید

آموزش ساخت کیف پول Coinpayments

در این آموزش نیز قصد داریم که به چگونگی استفاده از کیف پول coinpayments بپردازیم. بعد از ورود در سایت coinpayments با صفحه‌ی زیر رو به رو می‌شویم :

ورود به کوین پیمنت

همانطور که در تصویر بالا دیده می‌شود در بخش ” Dashboard ” از سایت قرار داریم. در این بخش می‌توانیم دارائی‌های موجود در کیف پول خود را مشاهده نماییم. کیف پول coinpayments از ارز‌های دیجیتال بسیاری پشتیبانی می‌نماید که با اسکرول کردن در این صفحه، می‌توانید تمامی ارز‌های پشتیبانی شده توسط سایت را مشاهده نمایید.

برای ادامه روند آموزش، یکی از ارز‌های دیجیتال را انتخاب می‌کنیم. در این‌جا بیت کوین انتخاب می‌شود.

ارزهای کوین پیمنت

مطابق شکل بالا، برای انتخاب بیت کوین بر روی گزینه‏‌ی ” BTC Options ” کلیک می‌کنیم و یک منوی آبشاری ظاهر می‌شود. با استفاده از گزینه‌های موجود در این منوی آبشاری، می‌توانیم از خدمات کیف پول coinpayments استفاده کنیم.

گزینه‌های موجود در این منو، به صورت زیر می‌باشند :

  1. Deposit / Receive

با زدن این گزینه وارد صفحه‌ی جدیدی می‌شویم که در این صفحه می‌توان کیف پول خود را فعال سازی نمود که تصویر آن مطابق زیر است :

ایجاد آدرس کیف پول

در این صفحه، گزینه‌ی ” Add New Deposit Address ” را بزنید تا یک آدرس یکتا برای کیف پول بیت کوین شما ایجاد گردد. حال با داشتن آدرس یکتا می‌توانید اقدام به واریز مقداری ارز به کیف پول خود نمایید. برای این کار کافی است که آدرس خود را در اختیار افراد دیگر قرار دهید. در کنار آدرس یکتا، یک بار کد مخصوص کیف پول شما هم ایجاد می‌شود که با اسکن آن می توان به آدرس کیف پول بیت کوین شما دسترسی داشت.

  1. Send / Withdraw

اگر قصد دارید که دارائی‌های موجود در حساب کاربری خود را برداشت نمایید باید از این قسمت نسبت به انجام آن اقدام نمایید. با زدن گزینه‏‌ی Send / Withdraw، وارد صفحه‌ی تسویه حساب می‌شویم که تصویر آن مطابق شکل زیر می‌باشد :

ارسال ارز

در این صفحه باید اطلاعات کیف پول مقصد و مقدار ارز ارسالی مورد نظر را مشخص نماییم. در گام اول در قسمت ” Send / Withdrawal Amount “، مقدار ارز مورد نظر برای ارسال را مشخص می‌کنیم. توجه داشته باشید که حداقل مقدار ممکن برای ارسال بیت کوین، برابر با 1 میلی بیت کوین می‌باشد. شما همچنین می‌توانید مقدار موجودی کیف پول خود را از قسمت ” Current Balance “، مشاهده نموده و مقدار ارسالی خود در بخش بعد را بر این اساس انتخاب نمایید. در قسمت‌های بعدی مقدار هزینه‌ی تراکنش و مقدار کل انتقالی قابل مشاهده است. همانطور که می‌دانید هر یک از تراکنش‌ها نیاز به پرداخت مقداری هزینه هستند که در سایت coinpayment این مقدار برای ارز بیت کوین برابر با 0.5 میلی بیت کوین می‌باشد.

در ادامه در قسمت ” Bitcoin address or $PayByName to send to :  “، آدرس کیف پول فرد مورد نظر برای انتقال ارز را وارد می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید برای تراکنش خود یک توضیح اضافی بنویسید که این توضیح فقط برای خود شماست و در قسمت لاگ کیف پول می‌توانید بعداً علت ارسال ارز خود را متوجه شوید.

در نهایت هم گزینه‌ی ” Request Withdrawal / Send ” را زده و عمل انتقال ارز را به اتمام می‌رسانیم.

  1. Auto – Sweep

کیف پول coinpayments برای کاربرانش یک قابلیت خاص را به این صورت قرار داده‌است که شما می‌توانید با تنظیمات زمانی مورد نظر در ساعات مشخصی از روز مقادیر ارز مورد نظر خود را از کیف پول خود به کیف پول افراد دیگر به صورت اتوماتیک انتقال دهید که این کار توسط قابلیت Auto – Sweep، قابل انجام است.

  1. Diversify your Portfolio

در این قسمت می‌توانید بخشی از تنظیمات مربوط به کیف پول خود را تغییر دهید.

  1. Lock in Vault

با استفاده از این قابلیت در کیف پول coinpayments می‌توانید حساب خود را به صورت قفل شده در آورید. در واقع این فقط شما هستید که می‌توانید کیف پول خود را قفل کرده و یا از حالت قفل شده در آورید و برای این کار یک سری پروسس‌های احراز هویت خاص در نظر گرفته می‌شود.

  1. Deposit History

با رفتن به این بخش، می‌توانید تاریخچه‌ی تمام واریزی‌های حساب خود را با تمام جزئیاتش مشاهده نمایید.

  1. Withdrawal History

در این قسمت از کیف پول می‌توان تمامی تسویه حساب‌های صورت گرفته از کیف پول خود را مشاهده نمایید که علاوه بر تاریخ و مقادیر تسویه شده، یک سری اطلاعات اضافی در مورد تراکنش صورت گرفته نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

  1. Transfer History

در این قسمت از کیف پول کلیه‌ی تراکنش‌های صورت گرفته قابل مشاهده است. یعنی در واقع یک لاگی از کلیه‌ی تراکنش‌های صورت‌گرفته از زمان ایجاد کیف پول قابل دسترسی می‌باشد.

 

این روال استفاده از کیف پول برای سایر ارز‌ها هم مطابق روال گفته شده برای بیت کوین می‌باشد و به راحتی می‌توانید از امکانات سایت coinpayments بهره‌مند شوید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.