سرمایه گذاری در ارز دیجیتال با airdrop

در دنیای ارز دیجیتال airdrop ها به چه معنا می‎باشند؟

در دنیای ارزهای دیجیتال، airdrop ها به چه معنا می‎باشند؟

راه های سرمایه گذاری و کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال

در حال حاضر سرمایه ‌‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال می‏‌توانند به طرق مختلفی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده و نسبت به کسب درآمد و سودآوری امیدوار باشند. در این بین همانطور که گفته شد، روش‌‏های متفاوتی برای سرمایه‏ گذاری و کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال وجود دارند، از جمله‏‌ی این موارد می‏‌توان به خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‏ آنلاین ارز دیجیتال مانند ” binance “، ” bittrex ” و ” coinbase ” و … و یا استخراج ارزهای دیجیتال از طریق استخرهای استخراج مختلفی در سراسر دنیا مانند ” BTC.com “، ” AntPool “، ” PandaPool ” و یا ” tmpool.net ” اشاره نمود.

در عین حال باز هم روش‏‌های مناسب و قابل توجه دیگری نیز در راستای کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند. البته این روش‌‏ها، وعده‌‏ی کسب درآمد بسیار زیادی را برای کاربران نمی‌‏دهند ولی با استفاده از آن‏ها هم می‏‌توان، نسبت به کسب درآمد در بازار امیدوار بود. از جمله‌‏ی یکی از این روش‌‏ها، شرکت در ” airdrop “ها می‌‏باشد.

airdrop چیست ؟

” airdrop “ها، در واقع از جمله پروژه‏‌ها و استارتاپ‏‌ هایی هستند که در راستای معرفی ارزهای دیجیتال جدید در بازار ارزهای دیجیتال از آن‏‌ها، استفاده می‌‏شود. بدین صورت که در پروژه ‏های مربوط به ” airdrop “ها، مسئولان و یا پشتیبانان آن ارز دیجیتال مشخص، مقادیری از ارزهای دیجیتال جدید وارد شده در بازار را در اختیار افراد و علاقه‏‌مندان به آن ” airdrop “، قرار می‌‏دهند. البته این ارزهای دیجیتال به صورت کاملاً رایگان در اختیار علاقه‏‌مندان قرار می‏‌گیرد و افراد علاقه‌‏مند به ” airdrop “، تنها نیاز دارند که کیف پول مناسبی برای نگه‌داری و در واقع واریز ارز دیجیتال به دست آمده در آن کیف پول را داشته باشند.

با این کار، مسئولان و پشتیبانان ارز دیجیتال، می‌‏توانند مقدار قابل توجهی از ارز دیجیتال خود را وارد چرخه‌‏ی گردش بازار ارزهای دیجیتال نموده و در واقع حجم بازار خود را نیز گسترش داده باشند تا بدین وسیله بتوانند هم تعداد مشتریان و کاربران خود را افزایش دهند و هم این که بتوانند تأثیر مستقیم در افزایش ارزش و قیمت ارز دیجیتال خود در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند.

سرمایه گذاری بلند مدت در airdrop

البته این گونه از پروژه‏ ها برای سرمایه‏ گذاران ارزهای دیجیتال نیز می‌‏تواند به عنوان یک فرصت بسیار مناسب در راستای کسب درآمد در بلند مدت باشد. چرا که در یک پروژه‌‏ی ” airdrop ” تعداد قابل توجهی از یک ارز دیجیتال جدید در اختیار سرمایه ‏گذار به صورت رایگان قرار خواهند گرفت که در واقع فرد سرمایه ‏گذار بدون صرف هیچ گونه هزینه ‏ای، صاحب تعداد قابل توجهی از ارزهای دیجیتال خواهد شد که البته قیمت این ارزها بسیار ناچیز است ولی با توجه به این که این ارز دیجیتال در ماه‌های آتی قطعاً افزایش خواهد داشت، در نتیجه سرمایه ‏ی افرادی که در ” airdrop ” مربوط به آن ارز دیجیتال شرکت کرده بودند نیز به واسطه‌ی افزایش قیمت آن ارز، چند برابر خواهد شد.

در حال حاضر چند پروژه‌‏ی ” airdrop ” جدید وارد بازار شده که مربوط به ارزهای دیجیتال ” Quixxi Connect “، ” Qlear Protocol “، ” Zulu Republic “، ” DigitalBits “، ” Lexit ” و ” Hydro ” می‌‏باشند که فرصت مناسبی را برای کسب درآمد سرمایه ‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال فراهم کرده‏ اند.

در کل باید گفت که استفاده از چنین پروژه ‏هایی می‏‌تواند باعث افزایش نسبی درآمد یک سرمایه ‏گذار در بازار ارزهای دیجیتال گردد. پس توصیه می‌‏شود هر از چند گاهی اخبار شکل ‏گیری  airdrop “‎ ” های جدید را پیگیری کنید تا بتوانید بر درآمد خود از بازار ارزهای دیجیتال بیفزایید.

همچنین ببینید

انواع تتر

انواع تتر و شبکه‌های آن (معماری، عملکرد و قابلیت‌ها)

در این سال‌ها بازار کریپتوکارنسی حسابی داغ شده است! دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

ارز دیجیتال با پشتوانه طلا، توکن‌های با پشتوانه طلا یا رمزارزهای با پشتوانه طلا، گروهی …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.