پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک

رازهایی در مورد ارزهای دیجیتال که کسی به شما نمی گوید!

حوزه ارز دیجیتال یک حوزه پیچیده و البته شیرین است. در این حوزه رازهایی وجود دارد که کسی به شما نمی گوید. در این مقاله این رازها را به شما معرفی کرده ایم.

چطور میتوان از هوش مصنوعی در ارز دیجیتال استفاده کرد؟

اگر به استخراج ارزهای دیجیتال آشنایی کامل داشته باشید، حتی در زمان نزولی بودن بازار هم می توانید به کار خود ادامه دهید و کسب درآمد کنید. در این مقاله سعی کرده ایم جدیدترین تکنیک های استخراج ارز دیجیتال را که کسی به شما نمی گوید و فقط با تجربه به دست می آیند، به شما بگوییم.

موفق ترین استخراج کنندگان چه کسانی هستند؟ کسانی که از کارت گرافیک استفاده می کنند و مشغول به استخراج بیت کوین و اتریوم نیستند. معمولا استخراج کنندگان به سراغ کوین هایی می روند که در آن زمان سودآورتر باشند و در همان زمان تعداد زیادی شروع به راه اندازی سیستم های خود می کنند. اما همیشه این کار هوشمندانه ترین کار نیست. بلکه افرادی باهوش هستند که از کوین های کوچکتر شروع به کار می کنند و سود واقعی در همین کوین هاست.

کارت گرافیک ها از از نظر انرژی هم به صرفه تر هستند. و برای ماین کردن کوین های مختلف میتوان از آن استفاده کرد. این کار سودآوری منظم تر و مرتب تری را در پی خواهد داشت.

استخراج کنندگانی باهوش هستند که به هشدارها توجه کنند!

ماینرهای موفق برای سود کردن زیاد در صنعت ارز دیجیتال ، به هشدارهایی که داده می شود، توجه می کنند. برای مثال کوین هایی که زمان استخراج آن ها مدت زیادی است که شروع شده یا کوین هایی که دارای ICO هستند را استخراج نمی کنند. سکه هایی که حجم بازارشان از 20 میلیون پوند کمتر است هم در این دسته قرار می گیرند و یک ماینر موفق به سراغ استخراج آن ها نمی رود.

برای استخراج یک کوین باید به حجم نقدینگی واقعی یک کوین توجه کرد یعنی باید ببینید روزانه چه مقدار ورود و خروج پول برای یک ارز وجود دارد.

کوین های جدیدی که ارائه می شوند، چالش جدید به همراه دارند!

این که یک کوین تازه معرفی شود و شما قصد استخراج آن را داشته باشید، یک استراتژی محسوب می شود اما تا زمانی که اطمینان حاصل نکردید که یک کوین می تواند سود ده باشد، وارد ماینینگ آن نشوید.

ریسک ماینینگ یک کوین جدید همیشه از کوین های قدیمی بالاتر است چون استخرهای استخراج توسط افراد جدید و اغلب غیر قابل اعتماد کنترل می شود. همچنین چون کوین جدید است و به تازگی وارد شده است، ممکن است مشکلات پیش بینی نشده برای آن به وجود آید. اما راه حل چیست؟

می توانید کوین های جدید را از طریق فروم ها و گروه های کریپتو پیگیری کنید. سایت هایی مانند bitcointalk هم می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید روی کدام کوین ها می توانید سرمایه گذاری کنید و به ماینینگ آن ها بپردازید.

خرید و فروش کوین ها مهم است! به آن ها توجه کنید!

هودل (HODL) برای افرادی مناسب است که دوست دارند ارز دیجیتال جمع آوری کنند و آن ها را نگه دارند و امیدوار باشند روزی قیمت آن ها زیاد شود. البته این کار همیشه درست نیست چون شما می توانید در بازه های زمانی مختلف و خرید و فروش آن ها کوین هایی بخرید که روی آن ها سرمایه گذاری کنید و ارزش ارز دیجیتال خودتان را بالا ببرید.

اما اگر می خواهید از استراتژی هودل استفاده کنید، باید بدانید که چه ارزهای دیجیتالی در دراز مدت بیشترین سود را خواهند داشت. خیلی از سایت ها هستند که به شما کمک می کنند تا اطلاعاتی به دست آورید و ببینید که کدام ارزها بیشترین ارزش را در دراز مدت خواهند داشت. سایت هایی مثل Coinwarz  و  WhattoMine از این جمله هستند.

اندازه مهم است

هر زمانی که می خواهید سراغ ارزهای دیجیتال بروید، به استخر استخراج یا ماینینگ فکر کنید. هر زمانی که یک استخر استخراج بزرگتر باشد، بالطبع افراد بیشتری هم در آن استخر برای اشتراک گذاری حضور دارند. این که شما در یک استخر استخراج حضور داشته باشید، عملکرد بهتری نسبت به یک استخر تنها یا solo mining خواهید داشت. چون در استخرهای بزرگ، قدرت محاسبه بسیار بالا خواهد بود و حتی تجهیزات هم بهتر و بزرگتر خواهد بود. یک تیم بزرگ با قدرت ماین بالا، سکه های بیشتری تولید خواهد کرد. توجه کنید که این سکه ها بین افراد بیشتری هم تقسیم خواهد شد اما در نهایت سود بیشتری خواهد داشت. استخری که به آن ملحق می شوید، به کوینی که می خواهید ماین کنید بستگی دارد.

در نهایت می توانید در استخر تنهای خود بمانید و پرداختی منظم و با مقدار کمتر داشته باشید یا می توانید ریسک کنید و احتمالا پاداش بزرگتری نصیب تان شود.

  • دوران طلایی استخراج با کارت گرافیک فرا رسیده است!

به روز رسانی ProgPoW اتریوم می تواند تاثیر شگفت انگیزی در استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک داشته باشد. استفاده از کارت گرافیک برای استخراج ارز دیجیتال می تواند از لحاظ قیمتی هم مناسب تر باشد. این موضوع باعث تجدید حیات اتریوم خواهد شد و آن را به یک پروژه تحت تاثیر جامعه کریپتو تبدیل خواهد کرد.

استخراج همیشگی است!

استخراج ارز دیجیتال همیشگی نیست اما برای مدت زمان طولانی ادامه دارد. کوین های زیادی وجود دارند که در سال های آینده می توانید برای استخراج به سراغ شان بروید. حتی اگر بیت کوین را هم بخواهید در نظر بگیرید، مقدار کل بیت کوینی که قابل استخراج است، 21 میلیون بوده است و در حال حاضر بیش از 80 درصد بیت کوین های جهان استخراج شده اند. اما نکته مهم این است که هرچه یک ارز دیجیتال به پایانش نزدیک می شود، استخراج آن سخت تر می شود. برای همین تخمین زده شده است که استخراج بیت کوین تا سال 2140 به پایان نمی رسد. هرچه یک ارز دیجیتال به پایانش نزدیک تر شود، گران بها تر می شود و پاداش استخراج آن بیشتر می شود چون سخت تر استخراج می شود.

استراتژی Pickaxe را به عنوان زاپاس در نظر داشته باشید!

استراتژی Pickaxe یا زاپاس یک استراتژی مناسب برای ماینر های باهوش است.BrandonCoin  یک متخصص در حوزه ارز دیجیتال است که در شبکه های اجتماعی خصوصا یوتیوب خیلی فعال است. او در یکی از ویدیوهایی که در یوتیوب منتشر کرده است، نموداری ارائه کرده است که در آن نشان می دهد به دست آوردن هزینه ریگ و کسب درآمد چه مقدار هزینه در برخواهد داشت.

در مواقعی که فکر می کنید بازده کار خوب نیست، می توانید از استراتژی pickaxe کمک بگیرید. استراتژی pickaxe در قرن 19 میلادی به وجود آمد و مربوط به زمانی است که همه در تلاش برای استخراج طلا در زمین های کالیفرنیا بودند، تعدادی استخراج کننده باهوش شروع به ساخت کلنگ کردند که یک ابزار مورد استفاده برای استخراج طلا به حساب می آمد. در آن زمانی کاری که بیشتر از استخراج طلا ارزش داشت، ساخت کلنگ بود.

در حال حاضر هم سرمایه گذاری در شرکت هایی که تولید کننده کارت گرافیک هستند، از استخراج ارز دیجیتال مهم تر است. شرکتی مثل cudo miner که روی نرم افزار استخراج تمرکز دارد، هم مفید است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.