اکسکوینو

طرز استفاده از کیف پول رایگان اکسکوینو و مزیت‌های آن

مسلما پیدا کردن مکانی امن و مطمئن برای نگهداری هر دارایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ارزهای رمزنگاری شده ماهیت دیجیتال دارند و نگهداری از آن‌ها نیز بر خلاف ارزهای سنتی به صورت دیجیتال صورت می‌پذیرد. دارندگان ارزهای دیجیتال برای نگهداری امن دارایی خود از کیف پول‌های دیجیتال و امن که اصطلاحا آن‌ها را والت می‌نامند استفاده می‌کنند. امروزه با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، کیف پول‌های متنوع و بسیاری در اختیار دارندگان رمزارزها قرار گرفته است. تخمین تعداد درست استفاده کنندگان کیف‌های پول در سراسر جهان بسیار دشوار است اما طی تحقیقات انجام شده، تعداد استفاده کنندگان کیف‌ پول‌های دیجیتال در سه سال گذشته با رشد 5 برابری همراه بوده‌  است.

اکسکوینو ارائه دهنده خدمات کیف پول رایگان

سامانه کیف پول رایگان و تبادل رمز ارزهای اکسکوینو با بهره‌گیری از متخصصین برتر حوزه ارزهای دیجیتال در طول فعالیت پربار خود با ایجاد بستری قابل اعتماد در امر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، امنیت انجام تراکنش‌های کاربران چند هزار نفری خود را تامین کرده است.

همراهان اکسکوینو پس از ثبت نام در این سایت می‌توانند از خدمات مربوط به ارائه رایگان برترین ارزهای دیجیتال دنیا مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، تتر و همچنین ریال بهره مند شده و تراکنش‌های خود را انجام دهند. لازم به ذکر است به دلیل تامین امنیت معاملات صورت گرفته توسط کاربران، انجام تراکنش‌های ریالی (هر تراکنشی که یک طرف آن ریال است) و همچنین انجام تراکنش‌های مربوط به پرفکت مانی نیازمند طی مراحل مربوط به احراز هویت است.

از مدیریت کیف پول خود چه می‌دانید؟

از مدیریت کیف پول خود چه می‌دانید؟

کاربران این سایت پس از ثبت نام، ورود به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه «مدیریت کیف پول» می‌توانند به بخش‌های مختلف کیف پول خود دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن اکسکوینو امکان دسترسی آسان و سریع کاربران به تراکنش‌ها را فراهم کرده است. قسمت مدیریت کیف پول برای استفاده کنندگان اپلیکیشن اکسکوینو، در قسمت پایین صفحه و دومین گزینه از سمت راست نمایش داده خواهد شد. همچنین استفاده کنندگان از کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ می‌توانند پس از ورود به حساب کاربری خود، گزینه «مدیریت کیف پول» را در صفحه اصلی و قسمت  «مالی» مشاهده کنند. کاربرانی که از طریق تلفن‌های همراه خود اقدام به ورود به سایت می‌کنند، می‌توانند قسمت مدیریت کیف پول  را در «منوی کاربری» خود مشاهده کنند.

با کلیک روی گزینه مدیریت کیف پول، 12 کیف پول اختصاصی برای ارزهای بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، ریپل، تتر، استلار، بیت کوین اس‌وی، ترون، دش، داج کوین و ریال که متعلق به هر کاربر در سامانه اکسکوینو می‎‌باشد به همراه موجودی آن‌ها نمایش داده خواهد شد که در آینده باز هم به این کیف پول‌های رمز ارز اضافه خواهد شد. با هم به بررسی بخش‌های مختلف این قسمت می‌پردازیم.

لازم به ذکر است اگر کاربران محترم سامانه اکسکوینو، قصد واریز ارز مورد نظر از هر آدرسی به کیف پول متعلق به خود در سایت اکسکوینو را داشته باشند باید از گزینه واریز، و در صورت تمایل به ارسال ارز مورد نظر از کیف پول متعلق به خود در سامانه اکسکوینو به هر آدرس مقصد دلخواه دیگر، از گزینه برداشت استفاده کنند. گزینه تبدیل نیز برای تبدیل ارزهای مختلف به کار می‌رود.

واریز ارز دیجیتال به کیف پول اختصاصی کاربران در سایت اکسکوینو

در صورت تمایل کاربران به انتقال ارز دیجیتال مورد نظر خود به سایت اکسکوینو، پس از وارد شدن به حساب کاربری و قسمت مدیریت کیف پول، با کلیک روی گزینه واریز، آدرسی جهت واریز ارز دیجیتال مورد نظر از سایت مبدا نمایش داده خواهد شد. با انتخاب گزینه «کپی آدرس» و استفاده از آن در سایت مبدا و انجام تراکنش مربوطه، مقدار ارز مورد نظر با موفقیت به کیف پول کاربران در اکسکوینو انتقال داده خواهد شد. در صورت انجام  تراکنش موفق، مبلغ انتقالی در قسمت موجودی کیف پول هر ارز دیجیتال قابل رویت خواهد بود.

کیف پول اکسکوینو

برداشت ارز دیجیتال از کیف پول اختصاصی کاربران در اکسکوینو

برداشت ارزهای دیجیتال مسلما از کیف پول اختصاصی کاربران در سایت اکسکوینو صورت می‌گیرد. برای برداشت از کیف پول متعلق به کاربران در اکسکوینو، به قسمت مدیریت کیف پول رفته و از گزینه برداشت استفاده کنید. سپس مبلغ مورد نظر را با در نظر داشتن مبلغ کارمزد وارد کنید (انتخاب کردن گزینه Max به معنی انتخاب کل مبلغ موجود در کیف پول است). در مرحله بعد در سایت مقصد تراکنشی مرتبط با واریز ارز ایجاد نمایید و آدرس دریافتی از سایت مقصد را در سایت اکسکوینو وارد نموده و تراکنش خود را تکمیل کنید.

کیف پول ارز دیجیتال

تبدیل ارزها به یکدیگر

کاربران اکسکوینو می‌توانند ارز مورد نظر در کیف پول خود را پس از تبدیل به یکی از ارز‌های مادر(بیت کوین، تتر و …) به هر ارز دیگر تبدیل کنند. با انتخاب هر ارز، ارزهای قابل تبدیل برای آن ارز نمایش داده می‌شود. با انتخاب مقدار و سپس گزینه تبدیل، ارزها به یکدیگر قابل تبدیل خواهند بود.

ولت

نکات مربوط به استفاده از کیف پول‌های اکسکوینو

کاربران برای خرید و فروش ارز دیجیتال ریپل در سایت اکسکوینو علاوه بر آدرس کیف پول، ملزم به وارد کردن تگ مخصوص به خود نیز هستند. تگ مربوط به ارز ریپل از یک عدد 9 رقمی تشکیل شده است که هنگام برداشت از کیف پول، در قسمت پایین آدرس کیف پول نمایش داده می‌شود. در هنگام برداشت از کیف پول ریپل، تگ ارائه شده توسط سایت مقصد را در قسمت مخصوص به تگ ریپل وارد کنید. در صورتی که سایت مقصد شماره تگ ارائه نکرد تیک مربوط به نیازی به تگ ریپل ندارم را بزنید.

تبدیل ارز دیجیتال تتر به ریال و بیت کوین (و بلعکس) قابل اجرا است که منظور از ریال در این قسمت، موجودی مربوط به کیف پول ریالی مخصوص به کاربران اکسکوینو می‌باشد.

کاربران برای انتقال موجودی کیف پول ریالی به حساب بانکی خود باید گزینه برداشت را انتخاب کرده، سپس مبلغ  و شماره شبای خود را وارد کنند(توجه داشته باشید شماره شبا باید بدون فاصله، بدون ir و زمانی که زبان صفحه کلید روی حالت انگلیسی است وارد شود) تا موجودی ریالی کیف پول اکسکوینو طبق قوانین واریز ریالی به حساب بانکی کاربران واریز شود.

دقت داشته باشید مقدار ارز دیجیتال دریافتی نهایی در آدرس کیف پول مقصد داده شده در تراکنش، بایستی کاملا مطابق مقدار تراکنش باشد، بنابراین بایستی کارمزد سایت مبدا را در هنگام واریز در نظر گرفته و با احتساب آن، مبلغ واریز را تعیین نمایید

سایت اکسکوینو مفتخر است بالاترین درجات امنیت کیف پول‌ها را برای کاربران فراهم کرده و در طول فعالیت خود در حد بالایی رضایت کاربران را تامین کند. استفاده از کیف پول‌ های اکسکوینو کاملا رایگان بوده و هیچ مبلغی را به ازای ساخت کیف پول، در حساب کاربران مسدود نمی‌کند. 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.