چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
صرافی آنلاین ارز دیجیتال

چه زمانی قیمت و ارزش یک ارز در بازار ارز دیجیتال افزایش می‌یابد؟

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاران ارز دیجیتال

ارز دیجیتال در طی بازه‌‏ی یکی دو ساله، توانست ارزش و قیمت خود را در بازارهای جهانی چندین برابر کرده و سود زیادی را نصیب سرمایه‏‌گذاران خود نمایند. این ارزها به دلیل این که قیمتشان با نوسان‎های ایجاد شده، در یک لحظه چندین برابر می‌‏شود، در بین سرمایه‌‏گذاران بسیار محبوب می‏‌باشند. در واقع افراد دخیل در تجارت ارزهای دیجیتال با شناسایی ویژگی‏‌ها و شرایطی که ارز دیجیتال مورد نظر در آن قرار دارد، با پیش‌‏بینی این که به احتمال زیاد قیمت آن ارز افزایش خواهد داشت، نسبت به خرید آن اقدام می‌‏نمایند و در صورت درست بودن استراتژی، با فروش ارز دیجیتال مورد نظر در بهترین قیمت ممکن، به سود مناسبی دست می‏‌یابند.

ولی شناخت این حالات و این که چه زمانی باید یک ارز دیجیتال را خرید کرد، یکی از بزرگ‏ترین دغدغه‏‌های سرمایه‏‌گذاران ارزهای دیجیتال می‌‏باشد. یعنی در واقع اگر فردی بتواند این پیش‏‌بینی‏‌ها را به درستی انجام دهد، خواهد توانست تا به سود و سرمایه‌‏ی بسیار خوبی دست یابد. در این مقاله قصد داریم به ذکر برخی از نکات در مورد خرید ارزهای دیجیتال بپردازیم تا بتوانید قدرت تحلیل شرایط موجود بازار را در خود بالا برده و با تصمیم‌‏گیری‏‌های درست، به نتایج مناسب در خرید و فروش‌‏های خود در بازار ارزهای دیجیتال دست یابید یعنی در واقع نسبت به زمان افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال در بازار آگاه شوید. در این راستا، قیمت ارزهای دیجیتال در شرایط زیر افزایش خواهد داشت که شناخت آن‏‌ها، برای سرمایه‌‏گذار همراه با سود خواهد بود.

  1. اخبار مبتنی بر قرار گرفتن یک ارز دیجیتال خاص در صرافی آنلاین ارز دیجیتال

همانطور که می‌‏دانید ارزهای دیجیتال نسبت به اخبار دنیای تجارت بسیار حساس بوده و انتشار خبری مثبت باعث افزایش ارزش و قیمت یک ارز دیجیتال مشخص خواهد شد. در این راستا، باید به دنبال اخبار مربوط به صرافی آنلاین ارز دیجیتال باشید بدین ترتیب که ممکن است خبر قرار گرفتن ارزهای دیجیتال خاصی در یک صرافی معتبر، باعث افزایش قیمت آن ارز در بازار شود که با شنیدن این خبر می‏‌توانید سریعاً نسبت به خرید ارز مورد نظر اقدام کرده و با افزایش قیمت آن به سود مناسبی دست یابید. در این گونه از شرایط، معمولاً سرمایه‏‌گذاران موفق به کسب سود بالایی می‌‏شوند.

  1. اخبار مبتنی بر فعالیت ICO ها

ICO ها فعالیت‏‌هایی در مورد معرفی ارزهای دیجیتال نو ظهور هستند که برخی از آن‌‏ها از حمایت‌‏های مالی شرکت‏‌های بزرگ و حتی دولت‌‏ها همراه می‌‏باشند و یا این که پروژه‏‌ی تعریف شده برای آن‌‏ها، بسیار قوی بوده و نوید آینده‏‌ای خوب را برای ارز دیجیتال مورد نظر می‌‏دهد. لذا در شرایطی که هم پشتیبانی خوب از ارز دیجیتال مورد نظر شود و هم این که هدف از پیاده سازی و ظهور ارز دیجیتال نیز مثبت و سازنده باشد، شاهد افزایش چشم‎گیر قیمت آن ارز تنها پس از دقایقی از ورود در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود که شناسایی چنین مواردی و اقدام به خرید‏های به موقع باعث کسب سود و درآمد بالا برای سرمایه‏‌گذاران خواهد بود.

از آن جایی که در این شرایط فرد سرمایه‌‏گذار، می‏‌تواند ارز دیجیتال نو ظهور را با قیمت بسیار پایینی خریداری نماید، به تعداد بالایی از آن ارز خرید شده و در اختیار فرد سرمایه‏‌گذار قرار می‏‌گیرد و با پشتیبانی خوب از آن ارز و افزایش قیمت احتمالی آن در بازار، فرد سرمایه‏‌گذار می‌‏تواند به سود بسیار خوبی دست یابد که این چنین استراتژی‌‏ای، از جمله یکی از روش‌‏های محبوب در کسب درآمد از خرید و فروش ارزهای دیجیتال به شمار می‏‌رود و بسیاری از سرمایه‏‌گذاران توانسته‌‏اند از این طریق، سرمایه‌‏های کلانی را برای خود به ارمغان آورند. لذا برای کسب سود مناسب، توصیه می‌‏شود که همواره اخبار منتشر شده در زمینه‌‏ی ICO ها را دنبال کرده و در صورت قدرتمند بودن پروژه‏‌ی معرفی شده، نسبت به شرکت در آن اقدام نمایید.

  1. حرکت وال‌‏ها

برخی از افراد هستند که به لقب ” وال ” در دنیای ارز دیجیتال شناخته می‌‏شوند که حرکت‏‌های چنین افرادی ممکن است باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار شود. لذا توصیه می‌‏شود که استراتژی‌‏های خرید خود را با حرکت‌‏های چنین افرادی در یک جهت قرار دهید تا بتوانید به سود مناسبی دست یابید. بدین ترتیب که وال‏‌ها، اقدام به خرید یک ارز دیجیتال مورد نظر با حجم بالا می‌‏کنند و به یک‌باره، مقدار عرضه‏‌ی آن ارز دیجیتال در بازار بسیار کم شده و قیمت ارز یک روند رو به رشد پیاده کرده و به طرز قابل توجهی افزایش می‏‌یابد که همه‌‏ی این موارد به دلیل کمبود آن ارز در بازار بوده که باعث افزایش قیمتش خواهد شد.

این شرایط علاوه بر بازار ارزهای دیجیتال در سایر بازارها نیز صادق است. شرایطی را در نظر بگیرید که مثلاً یک محصول مانند سیب در بازار همواره توسط کشاورزان عرضه می‏‌شود و قیمت آن نیز در حد معمول می‏‌باشد. ولی به یکب‌اره، به دلیل بارش تگرگ در یک منطقه‏‌ی مهم در عرضه‏‌ی سیب، اکثر محصولات کشاورزان ضایع شده و در آن موقع از سال، سیب بسیار کم‏تری در بازار عرضه می‌‏شود که این امر، ناگزیر باعث افزایش قیمت سیب در بازار خواهد شد که قیمت فعلی آن چندان معمول نبوده و بسیار بیش‏تر از حالت قبلی است. وال‎ها نیز به نوعی از این حالت و استراتژی استفاده کرده و با خرید‏های خود، یک ارز دیجیتال مخصوص را از بازار جمع کرده و به نوعی آن را نایاب می‏کنند که این امر باعث افزایش قیمت آن خواهد شد.

  1. رسیدن به پایین‌‏ترین قیمت ممکن برای یک ارز

در برخی از موارد با کاهش قیمت ارز به کم‏ترین مقدار قیمت ممکن برای آن، به احتمال زیاد شاهد افزایش قیمت آن ارز خواهیم بود چرا که آن ارز در بدترین شرایط قیمت خود بوده و پیش‌‏بینی می‌‏شود که در یک روند مثبت شاهد افزایش قیمت ارز دیجیتال باشیم ولی در این موارد یا سرمایه‏‌گذار با خرید و فروش آن ارز یا به سود اندکی می‏‌رسد و یا این که هیچ سودی نکرده و اندکی ضرر می‏‌کند. لذا باید مراقب باشید تا قیمت ارز دیجیتال از کم‏ترین مقدار خود که پایین‌‏تر رفت، سریعاً نسبت به فروش آن اقدام نمایید.

شناخت شرایط افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار، می‌‏تواند کمک مناسبی برای سرمایه گذاران در انتخاب استراتژی‌‏های درست خرید باشد.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.