اکسکوینو

چرا احراز هویت در اکسکوینو ضروری است؟

موضوع  ارزهای دیجیتال امروزه به یک موضوع داغ تبدیل شده است. با رشد چشمگیر افراد علاقمند به این تکنولوژی و همچنین افزایش مقبولیت این رمز ارزها در جامعه، روز به روز به تعداد سرمایه‌گذاران این زمینه هم افزوده می‌شود. بسیاری از افراد از طریق این تکنولوژی نوظهور و این پول‌های غیر قابل جعل توانستند به  سود خوبی دست پیدا کنند.

به علت اینکه خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال کاملا به صورت دیجیتالی انجام می‌شود و در فضای مجازی هم به دلیل اینکه خریدار و فروشنده به صورت حضوری با هم تعامل ندارند و تمام کارها به صورت غیر حضوری و بدون دیدن طرفین انجام می‌شود، الزامیست که طرفین از انجام معامله مطمئن شوند. اعتبار یک صرافی معمولا از روی مولفه‌هایی مثل استفاده از درگاه‌های بانکی (که نیاز به تایید هویت محضری دارد) شماره تماس‌ها و پشتیبانی آن مشخص  می‌شود. اما مشتری چطور می‌تواند هویت خود را احراز کند؟ اگر این کار انجام نشود چه مشکلاتی ممکن است در انجام سفارش رخ دهد؟

هک شدن کارت یا حساب بانکی

شرایطی را تصور کنید که شخصی به اطلاعات کارت بانکی شخص دیگر دسترسی پیدا کند، یا اینکه کارت بانکی فردی به سرقت رفته باشد. در صورتی که سایت‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام به فروش ارز های دیجیتال بدون احراز هویت کنند، شخص سارق به راحتی می‌تواند برای صاحب کارت بانکی دردسر درست کند. با گذراندن مراحل احراز هویت توسط کاربران در واقع امنیت تراکنش‌های آن‌ها تامین شده و احتمال هر گونه سوءاستفاده توسط اشخاص به مراتب کاهش می‌یابد.

جلوگیری از پولشویی

ممکن است فردی اقدام به پولشویی کرده و قصد خرید ارزهای دیجیتال با کل موجودی حساب خود را داشته باشد. در صورتی که فردی مراحل احراز هویت را بگذراند، نمی‌تواند اقدام به چنین کاری کند. نیت کلاهبرداری و عدم ارسال ارز دیجیتال: وقتی شما از هویت فروشنده بی خبر باشید، هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از دریافت پول،ارز دیجیتال را برای شما ارسال کند.

اکسکوینو

شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان مانند تلگرام یا اینستاگرام این روزها منبع درآمد کلاهبردارن زیادی است. افراد زیادی در گروه‌ها یا کانال‌های تلگرامی ادعای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون نیاز به گذراندن مراحل احراز هویت کاربران دارند. اما موارد بسیار زیادی مشاهده شده است که خریدار پس از واریز پول به کارت بانکی کلاهبردار، هیچ بیت کوین یا ارز دیجیتالی دریافت نکرده است. البته افرادی هم وجود دارند که واقعا بیت کوین می‌فروشند و کلاهبردار نیستند، اما اگر ریسک و استرس را دوست ندارید، این روش را فراموش کنید.

بعلاوه صرافی‌های خارجی زیادی وجود دارند که امکان خرید بدون احراز هویت در آن‌ها وجود دارد. البته برای خرید در این صرافی ها نیاز به حساب‌های بین المللی مانند ویزا یا مستر کارت دارید. حساب‌های ارزی معتبر هم نیاز به احراز هویت دارند بنابراین برای خرید از صرافی‌های خارجی هم به صورت غیرمستقیم نیاز به احراز هویت است.

از طرفی این روزها خبرهای زیادی مبنی بر تحریم حساب کاربران ایرانی توسط صرافی‌های خارجی به گوشمان می‌رسد. از این رو انتخاب پلتفرم معاملاتی مطمئن برای انجام تراکنش‌ها و خرید و فروش ارزهای دیجیتال از اهمیت ویژه برخوردار است. اما در این بین افرادی وجود دارند که دوست ندارند اسکن مدارک خود را به سایت‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارائه دهند. احراز هویت در سایت‌های داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

2 نظرات

  1. من عکس دادم واسه احراز هویت رد کردن…میخوام هر چی زودتر بیت کوین بخرم گیرم .خواهشا کار مارو راه بندازید

    • دوست عزیز لطفا با شماره تلفن پشتیبانی تماس بگیرید
      کارشناسهای ما حتما راهنمایی‌های لازم رو ارائه خواهند کرد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.