صفحه اصلی سایت coinpayment

آموزش ساخت حساب کاربری در سایت coinpayments

در چند ماه اخیر بازار‌ ارز دیجیتال ، از زمان پیدایش و شکل‌گیری خود شلوغ‌‎ترین زمان‏‌های کاری را تجربه می‌نمایند و همه روزه حجم بالایی از خرید و فروش‌ها در این بازار رد و بدل می‌شود به طوری که افراد بسیاری کسب در آمد کرده و سودهای مناسبی را به دست می‌آورند. در این بین برای کسب موفقیت در این بازار، کار با ارز‌های دیجیتال و شناخت این ارزها از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است. یکی دیگر از عوامل مهم و ضروری در رابطه با ارز‌های دیجیتال، انتخاب کیف پول مناسب است تا بتوان به راحتی خرید و فروش‌های خود را در شرایطی ایمن و از طریق این کیف به انجام رساند.

بازار ارز دیجیتال و کیف پول ها

در حال حاضر بازار ارز‌ دیجیتال از تنوع گسترده‌ای در مورد ارزها و کیف پول‌های متناسب با این ارز‌ها برخوردار است و شناسایی و انتخاب کیف پول مناسب از بین گزینه‌های مختلف کاری بس دشوار به نظر می‌رسد. در این بین همواره بهتر است که از کیف پول‌های محبوب و قابل اعتماد در بازار استفاده نمود تا هم از امکانات بیش تری بهره برده و هم این که از لحاظ امنیتی دیگر نگران از دست رفتن دارائی خود نباشیم.

در این مقاله قصد داریم یکی از کیف پول‌های مطرح در بازار ارز دیجیتال را معرفی نماییم. این کیف پول معتبر سایت coinpayments می باشد که از اعتبار و محبوبیت بالایی در بازار ارز‌های دیجیتال برخوردار است و تعداد افراد زیادی از این کیف پول برای نگهداری ارز‌های دیجیتال خود استفاده می‌نمایند.

به منظور بهره گیری از امکانات سایت و کیف پول coinpayments، نیاز است که در ابتدا به آدرس زیر که سایت رسمی coinpayments می‌باشد، برویم :

https://www.coinpayments.net/

با زدن لینک بالا، با صفحه ی زیر رو به رو می‌شویم :

صفحه اصلی سایت coinpayment

همانطور که در تصویر بالا دیده می‌شود، گزینه‌های متعددی در منوی بالای سایت وجود دارند که برای این که بتوانیم در سایت ثبت نام نماییم باید گزینه‌ی ” Sign Up ” را بزنیم با زدن این گزینه، وارد صفحه‌ی زیر می‌شویم تا عملیات ساخت حساب کاربری خود را شروع نماییم :

ایجاد حساب در coinpayment

ساخت حساب کاربری

در این صفحه در قسمت ” Username “، یک نام کاربری مناسب را برای حساب کاربری خود انتخاب می‌کنیم، حال باید ایمیل خود را در بخش ” Email “، وارد نماییم. دقت داشته باشید که از ایمیلی استفاده نمایید که به اطلاعات آن دسترسی دارید چرا که سایت coinpayments بیش تر احراز هویت‌های خود را از طریق ارسال یک ایمیل به ایمیل وارد شده در این مرحله، انجام می‌دهد. در ادامه در قسمت ” Confirm Email “، ایمیل وارد شده در مرحله‌ی قبل را دوباره وارد نمایید. سپس در قسمت ” Password “، یک کلمه ی عبور مناسب را برای حساب کاربری خود انتخاب نمایید همچنین لازم است که این کلمه عبور را در فیلد بعدی یعنی ” Confirm Password “، دوباره وارد نمایید. بعد از این مراحل یک منطقه‌ی زمانی مناسب را برای حساب کاربری خود انتخاب نمایید.

ادامه مراحل

در ادامه دو گزینه در اختیار کاربران قرار گرفته است که در گزینه ی اول سایت coinpayments، از کاربرانش سوال می‌کند که در صورت تمایل ایمیل‌هایی را به عنوان هشدار یا اخبار جدید به ایمیل کاربر ارسال کند که در صورتی که تمایل دارید، می‌توانید تیک این گزینه را بزنید. گزینه‌ی بعدی در مورد قوانین سایت است که زدن این تیک الزامی می‌باشد یعنی شما در ابتدا باید قوانین سایت را از طریق لینک ” Terms of Service ” که با رنگ آبی در انتهای سطر مشخص شده است، مطالعه نمایید و در صورتی که این قوانین را قبول داشته باشید، تیک این گزینه را بزنید.

در آخر نیز باید captcha ی داده شده را وارد نمایید که بعد از این کار، گزینه ی ” Register ” را بزنید تا مراحل ثبت نام به پایان برسد. با اتمام این مراحل، یک ایمیل فعال سازی به ایمیل ثبت شده‌ی شما در سایت فرستاده می‌شود که باید در لینک فعال سازی قرار داده شده در این ایمیل کلیک نمایید تا حساب کاربری شما فعال سازی شود که با کلیک بر روی آن لینک به صفحه‌ی خوش آمد گوئی هدایت خواهید شد که از طریق این صفحه، می‌توانید به صفحه ” login “، دسترسی داشته باشید که  این صفحه، به صورت زیر می‌باشد :

ورود به coinpayment

ورود به حساب کاربری

در این صفحه، اطلاعات حساب کاربری خود را به ترتیب وارد کرده و در نهایت گزینه ” Login ” را بزنید. با این کار، به صفحه‌ی احراز هویت دو مرحله‌ای هدایت می‌شوید. در سایت coinpayments، احراز هویت دو مرحله‌ای به صورت پیش فرض برای کاربران فعال شده‌است که با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری در مرحله‌ی ورود به حساب، یک ایمیل به ایمیل ثبت شده‌ی شما در سایت فرستاده می‌شود که در آن یک کد احراز هویت قرار گرفته است که باید آن را مطابق شکل زیر در بخش ” code ” وارد نمایید. با وارد کردن این کد به حساب کاربری خود در سایت coinpayments، هدایت می‌شوید.

کد احراز هویت coinpayment

البته با وارد شدن به حساب خود همان لحظه یک ایمیل دیگر نیز به ایمیل ثبت شده‌ی شما در سایت فرستاده می‌شود. همانطور که مشاهده می‌کنید سایت coinpayments، راه کار‌های امنیتی را از همان شروع کار در نظر می‌گیرد و شرایط بسیار ایمنی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. در شکل زیر صفحه‌ی اصلی حساب کاربری یک شخص در سایت coinpayments را مشاهده می‌نمایید :

امنیت سایت coinpayment

که برای استفاده از امکانات سایت، باید برخی از دستور العمل‌های خاصی را در پیش گرفت.

در کل می‌توان گفت که با با ارزش‌تر شدن ارز‌های دیجیتال در بازار‌های تجاری و بورس، مسئله‌ی نگهداری و حفظ ارز‌های دیجیتال دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد که باید از کیف پول‌های امنی برای نگهداری ارز‌ها استفاده نمود که سایت coinpayments با توجه به سوابق کاری ای که در این زمینه دارد برای فعالیت در این زمینه مناسب می‌باشد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.