آگاهی روسیه از ارز دیجیتال

آگاهی مردم روسیه نسبت به ارز دیجیتال

 در روسیه در حدود 44 درصد مردم این کشور نسبت به ارزهای دیجیتال آگاهی دارند

ارزهای دیجیتال

کشور روسیه از 4 قدرت برتر ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال از زمان پیدایش و ظهور خود توانست طرفدارانی را به خود پیدا کند که وجود این افراد باعث پیشرفت صنعت ارزهای دیجیتال و همگانی‌‏تر شدن آن در بین جوامع مختلف گشت. پس می‌‏توان نتیجه گرفت که یک صنعت هر چقدر هم که خوب و مفید باشد، اگر از حمایت مردمی برخوردار نباشد، نمی‏‌تواند به موفقیت برسد و این حمایت عموم است که باعث رونق آن صنعت خواهد شد. در این راستا برای پیشرفت و توسعه‏‌ی هر چه بیش‏تر ارزهای دیجیتال، نیاز است که این صنعت توسط قدرت‌‏های بزرگ دنیا پذیرفته و حمایت شود که تنها در این صورت است که ارزهای دیجیتال می‌‏تواند راه‌‏های توسعه‌‏ی خود را گسترش دهد.

در این بین کشور روسیه که به جرأت می‏‌توان گفت که جزء 4 قدرت برتر دنیا می‌‏باشد، نقش تعیین کننده‌‏ای را در شکل‏‌گیری آینده‏‌ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال ایفا می‌‏کند. اخیراً کشور روسیه، حمایت‏‌های قابل توجهی را نسبت به ارزهای دیجیتال داشته و به نوعی ارزهای دیجیتال توانسته‌‏اند تا حدودی خود را به صورت استفاده‌‏ی همگانی در این کشور مطرح نمایند.

حمایت‌های روسیه از ارز دیجیتال

در راستای حمایت‌‏های روسیه، می‏‌توان به تصمیمات اخیر این کشور در مورد وضع قوانین مناسب برای تعاملات بانکی و صرافی‌‏های ارز دیجیتال در این کشور، اشاره نمود که خود این خبر باعث شده بود که شاهد نوسانات مثبتی در راستای افزایش قیمت ارز دیجیتال در بازارهای جهانی باشیم. حال نیز خبری در مورد یک نظر سنجی در کشور روسیه منتشر شده که تأثیرات نتایج بدست آمده از آن، در وضعیت بازار بی‏‌تأثیر نخواهد بود.

بر اساس این نظر سنجی که در کشور روسیه صورت گرفته این نتیجه بدست آمده است که در حدود 44 درصد از مردم این کشور نسبت به ارز دیجیتال ، دارای آشنایی هستند که این رقم، رقم بسیار قابل توجهی بوده و تقریباً می‌‏توان گفت که نصف کشور روسیه که از جمعیت قابل توجهی نیز برخوردار است، نسبت به ارزهای دیجیتال و استفاده و کاربرد آن، آشنایی دارند. البته این محدوده‏‌ی جمعیتی نیز درک متفاوتی نسبت به ارزهای دیجیتال داشته و می‏‌توان گفت که در حدود 13 درصد این افراد به صورت حرفه‏‌ای با بازار ارزهای دیجیتال در ارتباط هستند و افراد دیگر نیز به صورت جزئی با عملکرد ارز دیجیتال و بازار آن آشنایی دارند و برای 56 درصد افراد نیز مقوله‏‌ی بازار ارزهای دیجیتال نامفهوم می‌‏باشد.

کشور روسیه از جمله کشورهای پر تأثیر در صنعت دنیا

همانطور که می‌‏دانید کشور روسیه از جمله کشورهای پر تأثیر در صنعت دنیا می‏‌باشد و استفاده و کاربرد تا این حد از ارزهای دیجیتال، می‏‌تواند امیدی برای روزهای درخشان این بازار باشد. چرا که بازار ارزهای دیجیتال با استفاده از حمایت و فعالیت این درصد از مردم، دارای پشتوانه‏‌ی حمایتی بسیار خوبی بوده و در آینده‌‏ی نزدیک می‌‏توانیم شاهد کاربردهای بیش‏تر این صنعت در روسیه و سایر کشورها باشیم. البته این اولین باری نیست که نشانه‌‏هایی از حمایت روسیه نسبت به ارزهای دیجیتال دیده می‌‏شود.

قبلاً هم این کشور از ارز دیجیتال به صورت رسمی در حین برگزاری جام جهانی استفاده کرده بود که با استقبال بسیاری از افراد مواجه شده بود. همچنین کشور روسیه نمونه‌‏هایی از استفاده‌‏ی ارزهای دیجیتال در صنعت حمل و نقل خود را نیز تجربه کرده است در این بین باید دید که آیا حمایت‏‌های  کشور روسیه از ارزهای دیجیتال، باعث رونق دوباره‌‏ی این بازار خواهد شد؟ که بسیاری از کارشناسان نسبت به این تحقق موضوع امیدوار هستند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.