بازار ارز دیجیتال بیت کوین

آیا زمان ورود به بازار بیت کوین فرا رسیده است؟

بازار ارزهای دیجیتال روز گذشته با بهبود نسبی روبه رو شده و ارز دیجیتال بیت کوین در تلاش است قیمت خود را در محدوده بالای 7,100 دلار نگه دارد.

روز گذشته قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به مرز 6,560 دلار رسید که پس از آن، گاوها بار دیگر در جدال با خرس‌ها قدرت را به دست گرفته و توانستند قیمت این ار زدیجیتال را تا سطوح 7,150 دلار بالا ببرند. ارز دیجیتال بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن یک روز پر تلاطم بلاخره توانست شمع روزانه قیمت خود را با ثبت افزایش قیمت یک درصدی ببندد.

تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین

بزرگ‌ترین ارز دیجیتال سرزمین کریپتو که شمع نمودار هفتگی خود را با قیمت 8,100 دلار آغاز کرده بود، طی هفت روز  گذشته با کاهش 12 درصدی روبه رو بود. سرمایه گذاران این رمز ارز طی یک ماه گذشته حدود 1,800 دلار به ازای هر سکه از دست دادند.

نظر تحلیل گران

یکی از تحلیل گران و معامله گران برتر ارزهای دیجیتال به نام پیتر برانت اعلام کرده است که قیمت بیت کوین قبل از تجربه بهبود نسبی ممکن است برای ماه‌ها در محدوده 5,500 دلار باقی بماند. جالب است بدانید این معامله گر کهنه‌کار بیشتر محبوبیت خود را پس از پیش بینی درست خود برای پایان بازار گاوی در دسامبر 2017 به دست آورد. وی معتقد است قیمت بیت کوین در ماه‌های آینده حول محور 5,500 دلار خواهد چرخید.

سایر تحلیل گران برتر از جمله Tone Vays  و Willy Woo نیز با ادعای برانت موافقت کرده و اعلام کرده‌اند رسیدن قیمت بیت کوین به محدوده  4,500نبز دور از انتظار نیست. در این میان فلیپ فلیپ نظرات خود را به گونه ای متفاوت بیان کرده و معتقد است هنوز نشانه های بارز برای افزایش قیمت پس از تجربه کاهش قیمت‌های اخیر وجود ندارد.

برخی نیز بر این باورند که ترس تازه وارد ها از شرایط پیش آمده برای بیت کوین بی مورد بوده و اکنون بهترین زمان برای ورود به این بازار مالی پر هیجان است.

بازار آلت کوین ها

بزرگ‌ترین آلت کوین به لحاظ بهره گیری از سهم کل بازار، اتریوم نیز در روزهای اخیر کاهش قیمت زیادی را تجربه کرده است. این ارز دیجیتال شمع روزانه قیمت خود را در محدوده 134  دلار آغاز کرده و با ثبت افزایش قیمت 0.7 درصدی روز کاری خود را در محدوده 147 دلار به پایان رساند.

قیمت اتریوم

ارز دیجیتال ریپل نیز پس از ثبت کاهش قیمت 3 درصدی روزانه، در محدوده 0.220 دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد.

قیمت ارز دیجیتال ریپل

از میان 20 ارز دیجیتال برتر رمزنگاری شده، برخی از آن‌ها پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت و پر تلاطم، توانستند به بهبود نسبی دست یافته و تا حدودی رضایت دارندگان را جلب کنند. روز گذشته ارز دیجیتال Cosmos (ATOM) با 4 درصد بیشترین افزایش قیمت و ارز دیجیتال Tezos ( XTZ ) با 9 درصد بیشترین کاهش قیمت را از میان برترین ارزهای دیجیتال تجربه کردند.

چه زمانی بیت کوین بخریم؟

با توجه به نوسانات بسیار زیاد بازار بیت کوین، سرمایه گذاری در این زمینه اقدامی پرریسک، پر سود و پر هیجان می‌باشد. هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به این نکته توجه داشته باشید که هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید.

قانون نانوشته سرمایه گذاری در بیت کوین که اساس تمام سرمایه گذاری‌ها را نیز تشکیل می‌دهد خرید دارایی با قیمت کم و فروش آن با قیمت زیاد است. با این حال نکات بسیار زیادی پشت این استراتژی به ظاهر ساده وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید به سود خوبی دست پیدا کنید. طبیعتا عواملی مثل دانش کافی، تلاش و درصد ناچیزی شانس سرمایه گذاران را در انجام معاملات پرسود یاری خواهد کرد.

قیمت بیت کوین

اگر قصد ورود به این بازار مالی را دارید چشم از چرخه‌های بازار برندارید.  با در نظر گرفتن چرخه‌ها  و گردش‌های بازار مالی بهتر می‌توانید زمان ورود به بازار را تشخیص دهید. باید گفت هیچ روش کامل و بی نقصی برای سرمایه گذاری وجود ندارد و هر کسی متناسب با شرایط روحی  و نیاز مالی خود می‌تواند از انواع روش‌های سرمایه گذاری بهره ببرد. با این حال تعداد بسیار زیادی از طرفداران ارز های دیجیتال از استراتژی محبوب ذخیره بلند مدت بیت کوین یا Hold استفاده می‌کنند و برخی دیگر که رویکرد فعال‌تری در زمینه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دارند از معاملات کوتاه مدت روزانه لذت برده و به دارایی های خود اضافه می‌کنند.

افرادی که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارند باید ابتدا اطلاعات فراوانی در این زمینه به دست آورند، چرخه‌های این بازار مالی را مورد مطالعه قرار داده و سپس اقدام به سرمایه گذاری در این زمینه کنند. مطالعه رفتار نهنگ‌های سرمایه گذاری این بازار مالی نیز خالی از لطف نیست. سرمایه گذاران پس از سنجیدن تمامی شرایط بازار و با توجه به شرایط روحی خود می‌توانند وارد این بازار مالی پر نوسان شوند.

 

2 نظرات

  1. سلام ببخشيد براي اولين بار كسي كه بخواهد وارد بيت كويين بشه بهتره از طريق سايتها ثبت كرد يا شخصاً اقدام بكنه؟ وديگه اينكه حداقل سرمايه براي ثبت نام چقدر هست؟

    • سحر طهمورث

      سلام دوست عزیز
      اگر منظورتون خرید بیت کوین هست، طبیعتا خرید از سایت های مطمئن داخلی مثل اکسکوینو به دلیل ارائه پشتیبانی قوی و همچنین قیمت های مناسب و در اختیار قرار دادن کیف پول رایگان راه حل مناسب و مطمئن تری نسبت به خرید مستقیم از اشخاص است.
      شما با هر میزان سرمایه می‌توانید از خرید و فروش بیت کوین لذت ببرید و در حال حاضر کمترین مقداری که میتوانید تهیه کنید 0.001 بیت کوین حدودا معادل 100 هزار تومن است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.