قیمت اتریوم و قیمت ارز دیجیتال و خرید اتریوم

آیا شرایط فعلی، فرصت مناسبی برای خرید اتریوم است؟

خرید اتریوم در بازار پر تلاطم ارزهای دیجیتال

چند ماهی است که بازار ارز دیجیتال ، تحت تأثیر شرایط پر تلاطم قرار گرفته است و بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در بازار، در پی این تأثیرات منفی، دچار کاهش قیمت‏ های شدیدی شده ‏اند. اگر به دنبال یکی از پر ضررترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار باشیم، باید این ارز را اتریوم معرفی نماییم. ارز دیجیتال اتریوم ، یک سال پیش در چنین شرایطی، به عنوان یکی از پر سودترین ارزهای دیجیتال بازار بوده و قیمت آن در مقاطعی از سال تا هزار و 400 دلار نیز افزایش داشته بود. ولی حالا چه شده است که قیمت این ارز دیجیتال پر امید در بازار، تا کم‏تر از حدود قیمتی 200 دلار پایین آمده است.

افت قیمت اتریوم ادامه خواهد داشت؟

در حالت کلی باید گفت که ارز دیجیتال اتریوم نیز به مانند همه ‏ی ارزهای دیجیتال دیگر موجود در بازار، با زخم‏ ها و جراحت‏ های شدیدی، طوفان‏ های نوسانات قیمتی بازار ارزهای دییجتال را پشت سر گذاشته‏ است. البته باید توجه داشت که این شرایط همچنان هم ادامه دارد و هر لحظه ممکن است شاهد نوسانات شدید در بازار باشیم.

در این بین اگر به یک هفته تا 10 روز اخیر توجه کنیم، خواهیم دید که قیمت اتریوم در این مقطع نیز با کاهش بسیار شدیدی رو به رو بوده و قیمت این ارز دیجیتال در حدود 30.8 درصد کاهش داشته است. ولی در واقع این نکته از اهمیت خاصی برخوردار است که این کاهش قیمت اتریوم تا چه حد ادامه خواهد داشت؟ و تا کی باید شاهد افت قیمت اتریوم با اصل و نسب در بازار ارزهای دیجیتال باشیم؟

سرمایه گذاری سود آور روی اتریوم در آینده نزدیک

در این رابطه، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این اعتقاد را دارند که به احتمال زیاد، قیمت اتریوم نهایت تا حدود قیمتی 150 دلار، کاهش داشته باشد. در واقع بدین معنا که کارشناسان بازار، این نظر را دارند که قیمت اتریوم دیگر و تحت هیچ شرایطی از این مرز قیمتی پایین‏‌تر نخواهد آمد. کارشناسانی که در این زمینه اظهار نظر کردند، دلایل قانع کننده ‏ای برای نظرات خود دارند. ایشان، وجود استارت اپ‏ ها و ICOهای در حال شکل‏ گیری مرتبط با اتریوم و توکن‏ های به وجود آمده در راستای شبکه اتریوم را به عنوان یکی از دلایل امیدواری در افزایش قیمت اتریوم معرفی می‏‌نمایند.

به طوری که در روزهای قبل، تعداد بسیاری از حساب‎های کاربری در ارتباط با ارز دیجیتال اتریوم ، با انجام تراکنش ‏هایی با این ارز دیجیتال، باعث رونقی در حد کوچک در نوسانات قیمت این ارز دیجیتال شده بودند که انتظار می‏رود با افزایش پروژه ‏های حول اتریوم، در زمان‏های بعدی، شاهد رونق بیش‏تر این ارز دیجیتال در بازار باشیم.

افزایش محدودیت خرید ارز دیجیتال

از طرفی دیگر یک خبر امیدوار کننده از طرف برخی از صرافی‏ آنلاین ارز دیجیتال مانند ” Coinbase ” منتشر شده که بر اساس آن، قرار است که این صرافی‏ ها، محدودیت‏ های خرید و فروش‏ های روزانه را تا مرز 25 هزار دلار افزایش دهند که این مورد نیز می‌‏تواند باعث افزایش هر چه بیش‏تر تراکنش‏ های مالی حول ارزهای دیجیتال مختلف و بخصوص اتریوم شده و میزان نقدینگی بازار و ارزهای جا به جا شده در آن را افزایش دهد و از این حیث به احتمال زیاد، باعث رونقی تأثیر گذار در بازار خواهد شد.

حال در شرایط فعلی که قیمت اتریوم در کم‏تر از حدود قیمتی 200 دلار می‏‌باشد، خرید این ارز دیجیتال می‏‌تواند به عنوان یک سرمایه‏ گذاری پر سود در آینده ‏ای نزدیک تلقی گردد و فروش آن، هم سو با افزایش قیمت این ارز دیجیتال، می‌‏تواند سرمایه ‏گذاران را به سود قابل توجهی برساند.

همچنین در این باره بخوانید:

مطرح شدن 4 راه حل برای موضوع ثبات اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال

قیمت اتریوم در انتهای سال 2018، سه برابر خواهد شد!!!

افزایش قیمت اتریوم کلاسیک، در پی انتشار اخبار مثبت در بازار ارزهای دیجیتال

 

2 نظرات

  1. بله میخواهم در بحث باشم و از اخبار داغ و بروز استفاده کنم

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.