قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

آیا قیمت بیت کوین به زیر 6 هزار دلار می‎رسد؟!!!

قیمت بیت کوین

شرایط فعلی بازار ارز دیجیتال و قیمت بیت کوین

شرایط فعلی بازار ارز دیجیتال را می‌‏توان به عنوان یک نبرد سخت و سهمگین برای زنده ماندن در نظر گرفت که در این نبرد، مهم‏‌ترین و قدرتمندترین ارز دیجیتال موجود در بازار، یعنی بیت کوین برای نجات بازار ارزهای دیجیتال در حال جنگیدن است، این شرایط از آن جایی به این حد تعیین کننده است که قیمت بیت کوین دوباره در بیخ گوش 6 هزار دلار قرار گرفته است و یک لرزش کوچک در بازار لازم است تا قیمت بیت کوین به زیر 6 هزار دلار کشیده شود.

این در حالی است که بیت کوین با تمام وجود برای بهود شرایط موجود در تلاش است، به طوری که دیروز در اوقاتی از روز، حتی شاهد این امر بودیم که این ارز توانست قیمت خود را تا 6 هزار و 400 دلار افزایش دهد و در مقطعی نیز، قیمت این ارز بسیار نزدیک به 6 هزار و 500 دلار بود ولی به طور ناگهانی شاهد کاهش قیمت این ارز دیجیتال شدیم تا در حالی که در انتظار رسیدن به یک حالت ثبات و آسودگی در بازار ارزهای دیجیتال بودیم، دوباره با یک شرایط بحرانی دیگر رو به رو شویم. حال باید دید که عکس العمل بیت کوین در امروز یعنی 14 آگوست، چه خواهد بود و آیا بیت کوین می‏‌تواند خود را از بحران نجات دهد و یا این که در شرایط بد فعلی، زمین‏‌گیرتر خواهد شد؟

زود گذر بودن اوضاع فعلی بازار ارز دیجیتال

ولی به راستی چرا در شرایطی که قیمت بیت کوین در حدود 6 هزار و 400 دلار بود، به یک‌باره قیمت این ارز به این حد کاهش یافت و تا نزدیکی‏‌های 6 هزار دلار رسید. این نوسانات شدید و آنی را می‏‌توان به شرایط فعلی دنیای تجارت بستگی دانست. شرایطی که در آن، قدرت‏‌های بزرگ اقتصادی دنیا وارد جنگ شده‌‏اند و هر روز که می‏‌گذرد شاهد حملات چند جانبه‌‏ی اقتصادی کشورها نسبت به هم هستیم.

حال بازار ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرید که در شرایط عادی خود هم، دارای نوسان است و در شرایط فعلی چه انتظاری از بازار ارزهای دیجیتال می‏‌رود که بتواند خود را در ثبات نگه دارد. ولی می‌‏توان گفت که اوضاع فعلی بازار ارزهای دیجیتال زودگذر بوده و قطع به یقین در ماه‌‏های آینده، شاهد ثبات بیش‏تر این بازار خواهیم بود اما در شرایط فعلی، باید دید که جنگ اقتصادی کشورهای دنیا، به کجا کشیده خواهد شد.

سناریوهای موجود برای قیمت بیت کوین

حال در این اوضاع، چه تصوراتی را برای قیمت‏‌های بعدی بیت کوین می‏‌توان در نظر گرفت. در حال حاضر بیت کوین در نزدیک قیمت 6 هزار دلار سیر می‏‌کند و در یک سناریوی مثبت پیش‏‌بینی می‎شود که این ارز دیجیتال بتواند ارزش و قیمت خود را تا 6 هزار و 200 دلار افزایش دهد و در این وضعیت انتظار افزایش قیمت بیش‏تری از بیت کوین نمی‌‏رود. ولی در یک سناریوی بد نیز ممکن است این ارز نتواند در برابر فشارهای وارده مقاومت نشان داده و به یک‌باره شاهد کاهش قیمت دوباره‌‏ی این ارز شویم و قیمت آن تا 5 هزار و 800 دلار کاهش داشته باشد.

بنابراین توصیه می‌‏شود که در معاملات خود، خرید و فروش‌‏های در حجم بالا نداشته باشید تا بدین ترتیب بتوانید از بروز ضررهای احتمالی در معاملات خود جلوگیری نموده و با سودهای اندکی که از بازار ارزهای دیجیتال بدست می‏‌آورید، بتوانید تا حدودی اوضاع نابسامان بازار را به سود خود تغییر دهید.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.