به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال در 5 سال آینده تعداد افراد فعال در این بازار به 1 بیلیون نفر خواهد رسید

بازار ارز دیجیتال در 5 سال آینده

به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال در 5 سال آینده تعداد افراد فعال در این بازار به 1 بیلیون نفر خواهد رسید!

به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال در 5 سال آینده تعداد افراد فعال در این بازار به 1 بیلیون نفر خواهد رسید

توسعه و شناخته شدن ارز دیجیتال از گذشته تا کنون

بازار ارزهای دیجیتال تقریباً چندین سال است که توسعه یافته و پدید آمده است. در واقع از زمان پیدایش اولین ارز دیجیتال و در پی آن ورود ارزهای جدید در این عرصه، بازار ارزهای دیجیتال به آرامی شروع به شکل گرفتن کرد و این روند در طی سالیان اخیر ادامه داشت، تا این که این بازار توانسته در حال حاضر به شکل فعلی خود در بیاید. در حالت فعلی بازار ارزهای دیجیتال، همه روزه افراد زیادی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و انجام گرفتن معاملات و سرمایه ‏گذاری‏ های خود وارد این بازار می‏‌شوند و حجم ‏های بالایی از تراکنش ‏های مالی در بین افراد مبادله می‌‏گردند.

حال این وضعیت و آمار همواره رو به بالا بوده و شاهد این امر هستیم که همه روزه افراد جدیدی وارد بازار می‏‌شوند که در این راستا سرمایه‏ گذاری‏ های بسیار بیش‏تری نیز در این عرصه صورت گرفته و در نتیجه باعث رشد و شکوفایی هر چه بیش‏تر بازار ارزهای دیجیتال می‌‏گردند.

پیش بینی پنج سال آینده بازار ارزهای دیجیتال از دید Brian Armstrong

در این بین آقای ” Brian Armstrong “، به عنوان مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال ” Coinbase “، در یکی از آخرین مصاحبه ‏های خود، این اظهار نظر را انجام داد که روند فعلی گسترش و توسعه ‏ی بازار ارزهای دیجیتال، همچنان با این قدرت ادامه خواهد داشت به طوری که در آینده‏ ی تقریباً نزدیک، یعنی 5 سال بعد، شاهد حضور 1 بیلیون نفر سرمایه ‏گذار فعال در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. بر طبق آمار رسمی و درواقع غیر دقیق منتشر شده، مشخص شده است که در حال حاضر، تعداد 40 میلیون نفر سرمایه‏ گذار در بازار ارزهای دیجیتال، مشغول فعالیت می‌‏باشند که طبق نظر آقای ” Brian Armstrong “، این عدد قرار است در 5 سال آینده، به 1 بیلیون نفر برسد که در نوع خود، رقمی بسیار چشمگیر و بزرگ می‏‌باشد.

در واقع ایشان این اعتقاد را دارند که در طول سال‏ های آتی، شرکت‏ های بسیار بیش‏تری وارد عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال خواهند شد و در پی این عمل، شاهد توسعه و پیاده‏ سازی پروژه ‏های بسیار بیش‏تری در این زمینه خواهیم بود. ایشان همچنین این عقیده را دارند که همانطور که در روزهای اخیر نیز دیده می‏‌شود، در طول 5 سال آینده نیز، شرکت‏ های فعال در بازار ارزهای دیجیتال، نسبت به توسعه و پدید آوردن ارز دیجیتال مخصوص به خود، اقدام خواهند نمود که این امر در نوع خود، باعث افزایش تعداد ارزهای دیجیتال موجود در بازار شده و بدین ترتیب هم افراد بیش‏تری با ارزهای دیجیتال در ارتباط خواهند بود و هم این که سرمایه‏ های بسیار بیش‏تری وارد این بازار خواهد شد.

توسعه بازار ارز دیجیتال

البته با توجه به روند توسعه‏ ی بازار ارزهای دیجیتال که در طی چندین سال از زمان پیدایش این بازار، قابل تحلیل است، مشاهده می‌‏شود که سیر توسعه و گسترش فعالیت‏ های این بازار در طی گذشت زمان، همواره دارای یک شیب تند و رو به بالا است که با اتکا بر آمار گذشته و روند فعلی این عرصه، بعید هم نیست که اظهارات آقای ” Brian Armstrong “، به واقعیت تبدیل شوند به طوری که شاید در مدت زمان مشخص شده‎ی 5 سال آینده، شاهد استفاده و کاربرد ارزهای دیجیتال به عنوان قدرتمندترین ارز رسمی در سراسر دنیا برای انجام گرفتن تراکنش ‏های مالی باشیم.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.