احتمال رالی افزایش قیمت اتریوم در روزهای پایانی سال!

همانطور که می‌دانید سکوت خاصی بازار این روزهای ارز دیجیتال بیت کوین را فرا گرفته است. بازار دومین ارز دیجیتال دنیا یعنی اتریوم هم روزهای پرهیجانی را طی نمی‌کند.

ارز دیجیتال اتریوم در مسیر رشد قیمت

برخلاف روند نزولی قوی شکل گرفته در قیمت ارز دیجیتال اتریوم یک معامله‌گر برجسته  در آخرین اظهار نظر خود بیان کرده است که با توجه به روند‌های فنی شکل گرفته در نمودار قیمت این ارز دیجیتال احتمال شکل گیری رالی افزایش قیمت اتریوم در روزهای پایانی سال جاری بسیار زیاد است.

ارز دیجیتال اتریوم

یکی از معامله‌گران برجسته ارز دیجیتال اتریوم به نام مایکل ون د پوپ ( Michael van de Poppe ) به تازگی اعلام کرده است که طبق مقدماتی‌ترین تحلیل‌های شکل گرفته، ارز دیجیتال اتریوم خود را برای رسیدن به قیمت 175 دلار آماده می‌کند. این معامله گر با اشاره به الگوی دو دره ( double bottom ) شکل گرفته در نمودار اعلام کرده است که این الگو نیز یک سطح حمایت کلیدی را در بر خواهد داشت.

این دیدگاه صعودی کلی برای ارز دیجیتال اتریوم می‌تواند ناشی از اتفاقات مثبتی باشد که در اکوسیستم این ارز دیجیتال شکل گرفته است. چندی پیش اعلام شد که دیوید هافمن، رییس عملیات و اقدامات پلتفرم RealT که در حوزه توکنیزه کردن املاک فعالیت می‌کند، از اطلاعات دو سال اخیر برای تعیین نقش اتر به عنوان ابزار کلیدی اتریوم به منظور ایجاد اینترنت دارای ارزش و اقتصاد دیجیتال جدید استفاده کرده است.

بیت کوین همچنان تعیین کننده قیمت‌ها

با اینکه احتمال رالی افزایش قیمت اتریوم دور از انتظار نیست ولی با این حال بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت سایر ارزهای دیجیتال دارد. چرا که قیمت آلت کوین ها در بازار مستقیما تحت تاثیر بیت کوین قرار دارند و متاسفانه در حال حاضر بازار ارز دیجیتال بیت کوین نیز تحت تسلط خرس هاست که این موضوع می‌تواند سبب افت قیمت بیت کوین و همچنین اتریوم شود.

در حقیقت ارز دیجیتال بیت کوین در نیمه دوم سال 2019 عملکرد درخشانی از خود نشان نداد و در اواخر ماه ژوئن نمودار قیمت این رمز ارز با کاهش 50 درصدی روبه رو بود. در حال حاضر نیز این ارز دیجیتال در محدوده 7,000 دلار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد. سطح 14,000 دلار، بیشترین قیمتی است  که ارزشمندترین ارز دیجیتال دنیا در سال 2019 توانست به ثبت برساند.

این اتفاقات سبب شد که یکی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به نام پیتر شف (  Peter Schiff ) که برخی معتقدند اگر طرفدار ارزهای دیجیتال بود سخنران خوبی برای بیت کوین محسوب می‌شد بیان کند که رسیدن قیمت بیت کوین به سطح 1000 دلار و یا کمتر دور از انتظار نخواهد بود. ولی به نظر می‌رسد که شف و سایر منتقدان این ارز دیجیتال فراموش کرده‌اند که ارز دیجیتال بیت کوین همچنان جایگاه خود را در صدر جدول ارزهای دیجیتال به عنوان ارزشمندترینِ آن‌ها حفظ کرده است.

بیت کوین قدرتمندترین کلاس دارایی

توجه داشته باشید که سایر کلاس‌های دارایی مثل شاخص بورس ناسداک پس از سقوطی که در سه ماهه چهارم سال 2018 تجربه کرد حدود 34 درصد رشد سالانه را ثبت کرد. سهام املاک و مستغلات نیز با افزایش 28 درصدی طی سال جاری همراه بود. این در حالی است که بازار ارز دیجیتال بیت کوین موفق به ثبت افزایش 96 درصدی در سال جاری شد و این موضوع بدان معنی است که با وجود سقوط قیمت 50 درصدی شکل گرفته در بازار بیت کوین، این دارایی هنوز هم جزو یکی از بهترین کلاس‌های دارایی محسوب می‌شود، بنابراین ارز دیجیتال بیت کوین ثابت کرده است که از تمام شایعه‌هایی درباره مرگ این رمز ارز به دور بوده و چنین مواردی صرفا به جهت مخالفت منتقدان بیت کوین با این تکنولوژی نوظهور است.

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.