پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۱ اسفند)

  • گوگل فایننس بخش crypto را برای نمایش قیمت ارزهای دیجیتال اضافه کرد

گوگل فایننس (Google Finance) قیمت ارزهای دیجیتال را به finance.google.com اضافه کرده است و در قسمت Compare Markets، بخش Crypto را در کنار قیمت سهام و بازار ارزهای فیات قرار داده است. این بخش اطلاعات قیمت انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) را نمایش می‌دهد.

منبع: cointelegraph

 

  • مایکل نووگراتز پیش‌بینی می‌کند تا پایان ۲۰۲۱ قیمت بیت کوین به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند

مایکل نووگراتز (Michael Novogratz)، مدیرعامل شرکت Galaxy Digital معتقد است همچنان شاهد افزایش علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ به بیت کوین خواهیم بود و از آن‌جایی که موسسات بیشتری به ارزهای دیجیتال علاقمند می‌شوند، پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ بیش از دو برابر یعنی ۱۰۰ هزار دلار خواهد شد.

منبع: dailyhodl

 

  • مدیرعامل بایننس: اتریوم برای افراد پولدار مناسب است، اما آن‌ها به زودی فقیر می‌شوند

چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی بایننس در توئیت اخیر خود گفته است اتریوم یک شبکه برای پولدارها است اما آن‌ها به زودی فقیر می‌شوند!

این کنایه به هزینه تراکنش‌ها در شبکه اتریوم اشاره دارد که اخیراً به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است. در روزهای اخیر میانگین هزینه تراکنش‌ها بر روی این شبکه تا ۴۰ دلار نیز رسیده بوده است.

منبع: cryptopotato

 

  • بیت کوین یک جاگزین برای طلا است و نه یک واحد پولی

شرکت سرمایه‌گذاری Bridgewater Associates می‌گوید بیت کوین به دلیل داشتن شباهت‌هایی که با طلا دارد، با طلا قابل قیاس‌تر است تا با پول. به همین دلیل است که به عنوان طلای دیجیتال از آن پشتیبانی می‌شود. این شرکت معتقد است پذیرش بیت کوین توسط نهادهای قانون‌گذاری می‌تواند بیشتر موجب تبدیل شدن آن به یک دارایی قابل سرمایه‌گذاری شود.

منبع: cryptopotato

  • شرکت کوین‌شیرز ۷۵ میلیون دلار پشتیبانی فیزیکی برای اتریوم ایجاد می‌کند

یک ماه پس از راه اندازی ETP بیت کوین در صرافی سوئیسی SIX، شرکت سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال Coinshares واقع در انگلستان محصول قابل معامله (ETP) اتریوم در بورس را به ارزش ۷۵ میلیون دلار با پشتیبانی فیزیکی ایجاد کرد. این محصول که اتریوم فیزیکی Coinshares نامیده می‌شود، پیش‌تر در صرافی SIX لیست شده بود.

منبع: cryptopotato

 

  • کوین ولیری نسبت به بیت کوین تغییر موضع داده و در آن سرمایه‌گذاری کرده است

کوین ولیری (Kevin O’Leary)، تاجر معروف کانادایی، شروع به سرمایه‌گذاری در بیت کوین کرده است و ۳ درصد سبد دارایی خود را به آن اختصاص داده است. وی که پیش‌تر ارزهای رمزنگاری شده را «زباله» و «همبرگر بزرگ توخالی» نامیده بود، اکنون نظر خود را تغییر داده و معتقد است رمز ارزها برای همیشه ماندگار خواهند بود. وی همچنین به نوسانات قیمتی بیت کوین عادت کرده است و معتقد است سرمایه‌گذاران نهادی در نوسانات قیمت بیشتر تمایل به نگهداری دارند.

منبع: news.bicoin

 

  • مشتریان راکوتن هم اکنون می‌توانند برای خرید از بیت کوین استفاده کنند

شرکت بازرگانی الکترونیکی ژاپنی راکوتن (Rakuten) به کاربران کیف پول راکوتن این امکان را داده است تا بتوانند دارایی‌های رمز ارزی خود را در معاملات روزمره به راحتی خرج کنند. این شرکت طبق اطلاعیه‌ای به کاربران خود اعلام کرده است که از این پس می‌توانند بیت‌کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH) و اتریوم (ETH) به حساب‌های Rakuten Pay خود واریز کنند. Rakuten Pay یک اپلیکیشن پرداختی است که روی تلفن‌های همراه نصب می‌شود و با طیف گسترده‌ای از فروشندگان در سراسر کشور پشتیبانی می‌شود.

منبع: cointelegraph

 

  • ارزش بیت کوین‌های مایکرواستراتژی پس از آخرین خرید به ۴.۳۸ میلیارد دلار رسید

شرکت سرمایه‌گذاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که یکی از حامیان اصلی بیت کوین به شمار می‌رود، اعلام کرد ۲۳۸ بیت کوین دیگر به ارزش حدودی ۱۵ میلیون دلار خریداری کرد. بیت کوین‌های خریداری شده اخیر توسط این شرکت به قیمت متوسط ۴۵.۷۱۰ دلار بوده است.

منبع: reuters

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.