پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۲ اسفند)

  • بیت کوین می‌تواند ۳۰۰ برابر افزایش یابد، هدف اصلی سلطه به دلار است

مکس کایزر (Max Keizer) از مبلغین بیت کوین می‌گوید با هدف قرار دادن سلطه دلار آمریکا، بیت کوین می‌تواند ۳۰۰ برابر افزایش پیدا کند. کایزر به ۴.۱۷ میلیون فالوور خود در یوتیوب گفت بیت کوین همچنان به عنوان یک دارایی باقی می‌ماند و جایگزین طلا به عنوان ذخیره ارزش و جایگزین دلار به عنوان ابزار معامله خواهد شد. یا بیت کوین بخرید یا از فقیر بودن لذت ببرید!

منبع: dailyhodl

 

  • داج هم‌اکنون در ۱۸۰۰ دستگاه خودپرداز در ۴۵ ایالت آمریکا پشتیبانی می‌شود

رمز ارز معروف داج‌کوین (DOGE) در ۱۸۰۰ دستگاه خودپرداز در آمریکا قابل دسترس است. Coinflip ارائه دهنده دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین اعلام کرد از داج کوین پشتیبانی می‌کند. دانیل پولوتسکی (Daniel Polotsky) مدیرعامل این شرکت علت این اقدام را محبوبیت و پذیرش گسترده اخیر این رمز ارز اعلام کرد.

منبع: cointelegraph

 

  • دادستان کل نیویورک به صنعت رمز ارزها هشدار داد: تابع قوانین باشید وگرنه متوقفتان می‌کنیم

لتیتیا جیمز (Letitia James)، دادستان کل نیویورک به سرمایه‌گذاران و افراد در این صنعت هشدار داد و گفت: ما یک پیام واضح برای این صنعت داریم که یا طبق قوانین رفتار کنید یا متوقفتان می‌کنیم. اخطار جیمز خطاب به سرمایه‌گذاران بزرگی است که از ابتدای سال جاری وارد میدان شده‌اند. جیمز می‌گوید رمز ارزها سرمایه‌گذاری‌های ناپایدار و پر خطری هستند که می‌توانند به همان سرعتی که سودهای زیادی عاید سرمایه‌گذاران می‌کنند، ضررهای مخربی به همراه داشته باشند.

منبع: nbcnews

 

  • تزوس (XTZ) با ابزار محاسبه Wolfram Alpha ادغام می‌شود

بلاک‌چین تزوس (XTZ) به صورت کامل با ابزار محاسبه‌گر Wolfram Alpha ادغام شد. Wolfram Alpha Labs ابزارهای لازم برای ایجاد قراردادهای هوشمند و سایر برنامه‌های مبتنی بر بلاک‌چین را در اخیتار توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها قرار می‌دهد. این شرکت برای ایجاد مهارت در بلاک‌چین خود به شبکه پر سرعت Tezos روی‌آورده است.

منبع: decrypt

 

  • آپدیت ماری کاردانود بر روی شبکه اصلی انجام شد

کاردانو اعلام کرد به روز رسانی شبکه این رمز ارز با موفقیت انجام شده است و این یک نقطه عطف مهم در مسیر تداوم آن است. بروز رسانی پروتکل ماری (Mary) و هاردفورک شبکه کاردانو در زمان مقرر یعنی ابتدای ماه مارس انجام شده است. این شرکت ورود به آغاز یک دوره جدید جذاب دارایی را تبریک گفته است.

منبع: cryptopotato

 

  • با بالغ‌تر شدن بازار ارزهای دیجیتال، گلدمن ساکس امکان معاملات بیت کوین را مجدداً راه اندازی کرد

گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، بانک سرمایه‌گذاری بین المللی امکان خرید و فروش بیت کوین خود را مجدداً راه اندازی کرد و هفته آینده ارائه سرویس معاملات آتی بیت کوین را نیز راه اندازی خواهد کرد. این شرکت همچنین در حال بررسی امکان راه اندازی صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین و صندوق نگهداری بیت کوین است.

منبع: news.bicoin

 

  • میزان گردش تتر در شبکه ترون از ۱۵ میلیارد عبور کرد

صفحه رسمی ترون در توئیتی اعلام کرد میزان گردش تتر (USDT) بر روی شبکه ترون (TRC20) از مرز ۱۵ میلیارد عبور کرد.

 

  • درگاه پرداخت Adapay بر روی شبکه اصلی شلی راه اندازی می‌شود

تا تاریخ ۳۱ مارس، مصادف با ۱۱ فرودین، درگاه پرداخت آداپی (Adapay) بر روی شبکه اصلی شلی (Shelly) کاردانو راه اندازی خواهد شد. آداپی راه حل درگاه پرداخت کاردانو (ADA) برای پرداخت‌ها است که مرچنت‌ها (merchants) را قادر می‌سازد تا پرداخت با توکن‌های ADA را با تبدیل فوری ۳۵ واحد پولی جهان انجام دهند.

منبع: coinmarketcal

 

  • پولکادات و یونی‌سواپ ۳ مارس در BitMEX لیست می‌شوند

دو رمز ارز پولکادات (DOT) و یونی‌سواپ (UNI) فردا (۱۳ اسفند) در صرافی BitMEX لیست خواهند شد و امکان خرید، فروش و نگهداری این دو رمز ارز در این صرافی امکان‌پذیر خواهد شد.

منبع: coinmarketcal

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.