اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۲ بهمن)

  • دارندگان رمز ارز نگهداری دارایی‌های خود را به خرج کردن آن ترجیح می‌دهند

تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر کاربران ترجیح می‌دهند رمز ارزهای خود را به عنوان استراتژی طولانی مدت ذخیره کنند. تنها حدود ۱۱ درصد از دارندگان رمز ارزها از سکه‌های خود برای پرداخت خدمات و کالا استفاده می‌کنند و ۶۵ درصد کاربران نگهداری طولانی مدت بیت کوین را به عنوان سرمایه‌گذاری ترجیح می‌دهند. همچنین، ۲۸ درصد کاربران آلت‌کوین نیز نگهداری می‌کنند. (به سایر رمز ارزها به غیر از بیت کوین آلت‌کوین گفته می‌شود).

منبع: cointelegraph

 

  • رشد ۸۰ درصدی ریپل پس از پاسخ این شرکت به اتهامات کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا

پس از پامپ قیمتی داج کوین و بیت کوین، حال نوبت به ریپل رسیده است. قیمت ریپل پس از پاسخ این شرکت به اتهامات مطرح شده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ۸۰ درصد افزایش پیدا کرد. قیمت ریپل که در محدوده ۰.۲۸ دلار معامله می‌شد، توانست سقف قیمتی ۰.۵۱ دلار را به ثبت برساند.

منبع: cryptopotato

 

  • مدیرعامل ویزا: ارزهای دیجیتال بر روی شبکه این شرکت پیاده خواهد شد

آلفرد کلی (Alfred Kelly) مدیرعامل شرکت مالی ویزا می‌گوید رمزارزها مستقیما در شبکه ویزا پیاده خواهند شد. وی معتقد است که ویزا در موقعیت منحصربفردی قرار دارد تا بتواند ارزهای رمزنگاری شده را با حضور خود ایمن‌تر، مفیدتر و قابل استفاده‌تر کند. ویزا در حال حاضر از بیش از ۱۶۰ ارز فیات پشتیبانی می‌کند و ارزهای دیجیتال را نیز به شبکه خود اضافه خواهد کرد.

منبع: decrypt

 

  • مدیر One River Asset Management: رمزارزها با قیمت واقعی خود فاصله زیادی دارند

اریک پیترز (Eric Peters) مدیر شرکت مالی One River Asset Management می‌گوید دارایی‌های دیجیتال در مقایسه با سایر ذخایر با ارزش با قیمت واقعی خود فاصله چشم‌گیری دارند و این امر برای آینده این صنعت بسیار خوب است. پیترز معتقد است که داشتن این دارایی‌ها افراد را از پیشرفت فناوری بهرمند می‌سازد.

منبع: decrypt

 

  • اتریوم دارایی اصلی سرمایه‌گذاران در ۲۰۲۱ خواهد بود

پتانسیل رشد اتریوم نسبت به بیت کوین افزایش پیدا کرده است و جامعه رمزارزها رفته رفته به ارزش اتریوم پی می‌برد و دلایل زیر از علل اصلی رشد اتریوم در سال ۲۰۲۱ خواهد بود:

نخست: برتری اتریوم نسبت به بیت کوین در سال ۲۰۲۰ با رشد ۱۲۰۰ درصدی نسبت به رشد ۷۰۰ درصدی بیت کوین (از پایین‌ترین قیمت تا بالاترین قیمت در سال)

دوم: افزایش تقاضا در میان توسعه دهندگان برای استفاده از بلاک‌چین اتریوم

سوم: افزایش تراکنش در شبکه و به تبع آن افزایش درآمد کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم

چهارم: افزایش کاربرد پروژه‌های دیفای (DeFi) و سیستم‌های مالی غیر متمرکز و استفاده آن‌ها از بلاک‌چین اتریوم

منبع: cointelegraph

 

  • امروز تولد ویتالیک بوترین بنیان‌گذار اتریوم است

امروز ۱۲ بهمن (۳۱ ژانویه) سالروز تولد ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) بنیان‌گذار رمز ارز اتریوم است که در سن ۱۹ سالگی در اواخر سال ۲۰۱۳ اتریوم را به دنیا معرفی کرد. وی یک نویسنده و برنامه نویس روسی-کانادایی است که در سال ۲۰۱۱ وارد انجمن بیت کوین شد. بوترین به عنوان نابغه جوان در اتریوم، دومین پلتفرم رمز ارز ارزشمند جهان شناخته می‌شود.

 

  • فدرال رزرو آمریکا به دنبال استخدام مدیر ارز دیجیتال ملی است

فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا به منظور تسریع در روند پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، به دنبال استخدام مدیر توسعه و تحقیق ارز دیجیتال ملی است. واجدین شرایط باید حداقل ۶ سال تجربه در رشته مرتبط داشته باشند و فارغ التحصیل رشته مرتبط باشند. از زمان انتشار این آگهی تنها ۱۵ نفر داوطلب اعلام آمادگی کرده‌اند. تعداد کشورهایی که بر روی پروژه‌های CBDC کار می‌کنند رو به افزایش است.

منبع: cryptopolitan

 

  • ژاپن به دنبال راه اندازی صرافی سهام دیجیتال

شرکت هلدینگ SBI با گروه مالی Sumitomo Mitsui برای ساخت اولین صرافی بورس سهام دیجیتال ژاپنی با استفاده از فناوری بلاک‌چین با یکدیگر همکاری می‌کنند. این شرکت قصد دارد این صرافی را در اوزاکا در فصل بهار راه اندازی کند. پس از آن، پلتفرم مدیریت اوراق بهادار دیجیتال در سال ۲۰۲۳ آغاز به کار خواهد کرد.

منبع: cointelegraph

 

  • نسخه جدید Plutus Playground کاردانو راه اندازی شد

IOHK شرکت طراحی و توسعه پلتفرم کاردانو از راه اندازی Plutus Playground جدید خبر داد. Plutus Playground یک محیط آزمایشی جدید است که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا نسخه‌های آزمایشی قراردادهای هوشمند کاردانو را ایجاد کنند. این نسخه با مرورگر معمولی اینترنت قابل استفاده است و نیازی به نصب نرم افزاری خاص برای استفاده از آن نیست و این امر توسعه دهندگان را تشویق می‌کند تا این نسخه جدید را امتحان کنند.

منبع: cryptoslate

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.