اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۳ اسفند)

  • امکان خرید و فروش خودروهای کار کرده با بیت کوین در کانادا

مرکز خرید و فروش اتومبیل HGreg واقع در کبک کانادا در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد از این پس ارزهای دیجیتال را برای خرید اتومبیل می‌پذیرد. این شرکت به دنبال پذیرش بیت کوین توسط تسلا این تصمیم را اخذ کرده و گفته است ارز دیجیتال حاصل از فروش اتومبیل‌های خود را به عنوان بخشی از سرمایه شرکت نگهداری خواهد کرد.

منبع: u.today

 

  • امکان دسترسی به اتریوم بر روی بلاک‌چین تحت مدیریت آمازون قرار گرفت

واحد خدمات وب آمازون (Amazon) اعلام کرد امکان دسترسی به شبکه اتریوم بر روی بلاک چین تحت مدیریت آمازون ایجاد شده است. اتریوم یک بلاک‌چین غیر متمرکز عمومی است که یک شبکه همتا به همتا ایجاد می‌کند و به افراد اجازه می‌دهد بدون وجود یک مرجع مرکزی قابل اعتماد، داد و ستدهای مالی غیر متمرکز (DeFi) خود را مدیریت کنند. بلاک‌چین تحت مدیریت آمازون سرویسی است که به مشتریان خود امکان پیوستن به شبکه‌های عمومی و مقیاس‌پذیر را برای اجرای اپلیکیشن‌های کاربردی مورد نیاز خود می‌دهد.

منبع: aws.amazon

 

  • رئیس پیشین کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا: رمز ارزها کاتالیزوری برای تغییر هستند

گری جنسلر (Gary Gensler)، رئیس پیشین کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا (CFTC) و نامزد ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) دولت کنونی آمریکا گفت ارزهای رمزپایه یک کاتالیزور برای تغییر هستند. بیت کوین و سایر ارزهای دیجتیال تفکر جدیدی در تراکنش‌های مالی ایجاد کرده‌اند که باید به آن‌ها توجه کنیم.

منبع: theblockcrypto

 

  • با افزایش ورود سرمایه‌گذاران خرد، جستجوی واژه «Cardano» در گوگل به بالاترین میزان خود رسید

با افزایش علاقه سرمایه‌گذاران خرد به کاردانو (ADA)، جستجوی واژه «Cardano» در گوگل در هفته‌های گذشته به بالاترین میزان خود رسیده است. افزایش ۷۰۰ درصدی قیمت این رمز ارز تنها در دو ماه نخست سال جدید میلادی و افزایش علاقمندی نهادهای سرمایه‌گذاری نسبت به سرمایه‌گذاری در کاردانو، از دلایل افزایش جستجو و شناخت این رمز ارز توسط سرمایه‌گذاران جدید در حوزه ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

منبع: cryptopotato

 

  • تیم داپر: Netflix ممکن است خریدار بعدی بیت کوین باشد

تیم دراپر (Tim Draper)، سرمایه‌گذار معروف می‌گوید شرکت رسانه‌ای Netflix ممکن است خریدار بعدی بیت کوین باشد. دراپر می‌گوید رید هستینگز (Reed Hastings)، بنیان‌گذار Netflix بسیار مبتکر و خلاق است و فکر می‌کنم گزینه بعدی خواهد بود. این پیش‌بینی در حالی عنوان شده است که سرمایه‌گذاری‌های سازمانی در ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

منبع: cointelegraph

 

  • سازنده لایت کوین می‌گوید NFTها مانند ICOها در ۲۰۱۷ هستند

چارلی لی (Charlie Lee)، بنیان‌گذار نقره دیجیتال (لایت کوین) معتقد است توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) را مشابه عرضه اولیه سکه دیجیتال (ICO) در اواخر سال ۲۰۱۷ ترسیم کرد که مورد استقبال واقع نشد. لی علاقه زیاده به NFTها ندارد، در حالی‌که ارزش آن‌ها در ماه‌های گذشته با افزایش چشمگیری روبرو شده و به رقم ۳.۴۴ میلیارد دلار رسیده است. لی معتقد است در آینده تعداد کمی از NFTها ارزش خواهند داشت.

منبع: coinmarketcap

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.