پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۴ دی)

  • عبور قیمت بیت کوین از ۳۴ هزار دلار!

صبح امروز بیت کوین بار دیگر رکورد تاریخی قیمت خود را شکست و از مرز ۳۴ هزار دلار عبور کرد. افزایش قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵ درصد بوده است و همین امر موجب شده است تا تسلط حجم خرید و فروش بیت کوین نسبت به آلت‌کوین‌ها در بالاترین سطح ممکن یعنی بالای ۷۳ درصد قرار بگیرد.

 

  • بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد

برادران دوقولوی وینکلواس (Winkelvoss) از ثروتمندان معروف حوزه کریپتو، بر این باورند که اگر تنها ۱۰۰ الی ۵۰۰ موسسه و نهاد مالی بزرگ اقدام به خرید بیت کوین کنند، بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید. این در حالی است که تا کنون حدودا ۳۰ موسسه اقدام به خرید بیت کوین کرده‌اند.

منبع: cointelegraph

 

  • ۷۷ درصد رشد داج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته

پس از رشد ۷۷ درصدی داج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته، این رمز ارز بالاترین عملکرد را در میان صد رمز ارز برتر بازار داشته است. این رالی صعودی برای بسیاری شوکه کننده بوده است، اما کارشناسان بر این باورند که حمایت ایلان ماسک (Elon Musk) مدیرعامل تسلا از این رمز ارز در روزهای گذشته بر رشد قیمتی این ارز بی تاثیر نبوده است.

منبع: newsbtc

 

  • گری‌اسکیل هیچ‌کدام از دارایی‌های ریپل و استلار خود را نفروخته است

پس از کاهش ارزش صندوق دارایی‌های شرکت سرمایه گذاری گری‌اسکیل (Grayscale)، این شرکت اعلام کرد که کاهش ارزش صندوق صرفا به دلیل کاهش ارزش قیمت این ارز بوده است و این شرکت هرگز ریپل‌های خود را نفروخته است. گری‌اسکیل در ادامه افزود که اخبار منتشر شده مبنی بر فروش گسترده دارایی‌های سرمایه‌گذاری شده این شرکت حقیقت ندارد و نادرست است.

منبع: cointelegraph

 

  • اتریوم در راه ۳ هزار دلاری شدن

بر اساس تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده، سال ۲۰۲۱ برای دومین رمز ارز بازار یعنی اتریوم سالی صعودی انتظار می‌رود. تا جایی که متیو گولد (Matthew Gould) کارشناس بریتانیایی رمز ارزها می‌گوید که پیش از زمانی که کسی انتظارش را داشته باشد، اتریوم یقینا ۳ هزار دلار را در سال ۲۰۲۱ لمس خواهد کرد.

منبع: cryptonews

 

  • رکورد حجم خرید و فروش توکن‌های NFT

حجم خرید و فروش توکن‌های غیر قابل تعویض که با نام اختصاری NFT شناخته می‌شوند در ماه دسامبر به ۸.۲ میلیون دلار رسید که بالاترین حجم خرید و فروش در تاریخ این نوع توکن‌ها است. توکن‌های NFT که بر بستر بلاک‌چین موجودیت دارند، توکن‌هایی هستند که مانند یک سند مالکیت یک کالا و یا حتی یک شخصیت ساخته شده در بازی‌های کامپیوتری میان کاربران با قیمتی توافقی معامله می‌شوند.

منبع: Coindesk

 

  • اتریوم ۹۰۰ دلاری شد

دومین رمز ارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم مرز ۹۰۰ دلار را رد کرد. آخرین باری که اتریوم به این قیمت رسیده بود ۶ می سال ۲۰۱۸ بود. اتریوم پس از حدود ۳ سال توانست از این مرز عبود کند. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت اتریوم بیش از ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

  • دوید شوارتز از مدیران ریپل از دارایی‌های کریپتویی خود رو نمایی کرد

دیوید شوارتز (David Schwartz) مدیر ارشد فناوری ریپل در پاسخ به توییت کاربران از دارایی‌های رمز نگاری شده خود رونمایی کرد. بیشترین دارایی وی ریپل و در کنار آن رمز ارزهایی همچون بیت‌کوین، اتریوم، بت، مونرو، آدا، کین، ایاس، بیت کوین گلد و… وجود دارد. وی همچنین گفت که جمع‌آوری این رمزارزها بنا به دلایل مختلف و گاها تصادفی بوده است.

منبع: u.today

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.