اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۷ اسفند)

  • پیشنهاد ۲ میلیون دلاری به خرید نخستین توئیت جک دورسی به شکل NFT

جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توئیتر، نخستین توئیت خود را به شکل توکنیزه شده (NFT) برای فروش گذاشت. این پیشنهاد فروش به یک جنگ مناقصه‌ای بدل شد و بالاترین پیشنهاد از سوی جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار ترون (TRX) به رقم ۲ میلیون دلار پیشنهاد شد. توکن‌های NFT به توکن‌های غیر قابل تعویضی گفته می‌شود که به نوعی مشابه یک سند مالکیت هستند و قیمت هر کدام با یکدیگر متفاوت است.

منبع: coindesk

 

  • نظرسنجی: قیمت بیت کوین در ۱۲ ماه از ۱۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد

نظر سنجی انجام شده در میان مشتریان شرکت خدمات مالی گلدمن ساکس (Goldman Sachs)،‌ نشان می‌دهد بیش از یک پنجم افراد بر این باورند که قیمت بیت کوین تا ۱۲ ماه آینده از ۱۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری‌های سازمانی همچنان رو به افزایش است و همین امر موجب باور عمومی مبنی بر رشد بیشتر بیت کوین شده است.

منبع: coindesk

 

  • شرکت گلکسی دیجیتال ۳۲ میلیون دلار سرمایه در صندوق اتریوم این شرکت جذب کرد

شرکت مدیریت دارایی گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، از جذب سرمایه ۳۲.۱ میلیون دلاری برای صندوق‌های اتریوم خود خبر داد. این سرمایه توسط پنج شرکت سرمایه‌گذاری دیگر تامین شده است. گلکسی دییجتال پیش از این و در سال ۲۰۱۹ نیز صندوق‌های سرمایه‌گذاری را برای بیت کوین راه‌اندازی کرده بود.

منبع: decrypt

 

  • مدیرعامل بایننس می‌گوید صرافی وی شاهد افزایش سرمایه‌گذاری سازمانی است

چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیرعامل صرافی بایننس در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ اعلام کرد سرمایه‌گذاری‌های سازمانی به سرعت در حال افزایش است و استقبال سازمان‌های مالی و سرمایه‌گذاری از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در ماه‌های گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: bollyinside

 

  • بیت کوین در حال جایگزین شدن با طلا، هدف بعدی ۱۰۰ هزار دلار

به گزارش بلومبرگ، بیت کوین همچنان در حال جذب سرمایه‌هایی است که پیش‌تر در طلا، اوراق قرضه و سهام گذاشته می‌شد. در این گزارش قیمت ۱۰۰ هزار دلار به عنوان آستانه بعدی احتمالی پیش‌بینی شده است. بیت کوین مدت‌ها است که به عنوان طلای دیجیتال شناخته می‌شود و پس از شیوع ویروس کرونا، سرمایه بیشتری وارد این صعنت شده است. استراتژیست‌های بلومبرگ معتقدند که روند جایگزینی بیت کوین با طلا در حال افزایش است.

منبع: cryptopotato   

 

  • ونزوئلایی‌ها هم‌اکنون می‌توانند با چک‌های محرک دولتی رمز ارز خریداری کنند!

شهروندان ونزوئلایی به زودی قادر خواهند بود با استفاده از حساب‌های دولتی که برای رفاه حال شهروندان راه‌اندازی شده‌اند، به صورت مستقیم رمز ارز Glufco را خریداری کنند که ارزش آن با دلار برابر است. استفاده از این رمز ارز، دو مزیت اصلی برای شهروندان ونزوئلا دارد: این رمز ارز نه‌تنها امکان دسترسی آسان به دلار و محافظت در برابر تورم فراهم را می‌کند؛ بلکه، مردم این کشور می‌توانند از طریق این رمز ارز، دسترسی آسان‌تری به سایر رمز ارزهای مهم در صرافی‌های بین‌المللی داشته باشند.

منبع: decrypt

 

  • آپدیت EIP-1559 اتریوم و بسته محرک مالی، می‌تواند اتریوم را به ۲ هزار دلار بازگرداند

آپدیت EIP-1559 اتریوم که در ماه جولای سال جاری همراه با هارد فورک لندن انجام خواهد شد، مشکل هزینه‌های تراکنش در شبکه اتریوم (gas fees) را برطرف خواهد کرد. این به روز رسانی به همراه ارائه بسته محرک مالی از سوی دولت آمریکا می‌تواند منجر به بازگشت قیمت اتریوم به بالای ۲ هزار دلار شود.

منبع: en.ethereumworldnews

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.