اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۷ فروردین)

  • همکاری کاردانو و Orion protocol برای افزایش مقیاس‌پذیری دیفای‌ها و توکن‌های NFT

کاردانو و Orion Protocol در یک همکاری مشترک، بر روی یک بستر انعطاف‌پذیر برای محصولات مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرمثلی (NFT) کار می‌کنند. به این ترتیب، بلاک چین کاردانو قابلیت همکاری بیشتری به ارز دیجیتال Orion protocol می‌دهد.
منبع: cryptopotato

 

  • خرید بیش از ۲۵۰ بیت کوین دیگر توسط شرکت مایکرواستراتژی

شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) روز دوشنبه اعلام کرد حدود ۲۵۳ بیت کوین دیگر با میانگین قیمت ۵۹۳۳۹ دلار و مجموع ارزش ۱۵ میلیون دلار خریداری کرده‌است. با این خرید، مجموع بیت کوین‌های این شرکت به ۹۱۵۷۹ عدد رسیده است.
منبع: microstrategy

 

  • سرد شدن تب توکن‌های NFT

چند هفته پس از ثبت رکورد ۶۹ میلیون دلاری بیپل (Beeple) در حراجی کریستی، فروش در بازار هنر دیجیتال و کلکسیونی‌ها به شدت کاهش پیدا کرده‌است. بدون در نظر گرفتن آمار ارقام حراج کریستی، اطلاعات سایت nonfungible.com نشان می‌دهد میانگین فروش روزانه توکن‌های غیرمثلی (NFT) از 19.3 میلیون دلار به 3.03 میلیون دلار تنزل پیدا کرده‌است.
منبع: Bloomberg

 

  • تمایل شرکت گری‌اسکیل به راه‌اندازی ETF بیت کوین

شرکت گری‌اسکیل (Graysclae) قصد دارد صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری‌اسکیل (GBTC) را به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) تبدیل کند. ای‌تی‌اف نوعی دارایی برای سرمایه‌گذاری است که در دسته‌بندی اوراق بهادار قرارمی‌گیرد.
منبع: medium

 

  • عبور بازار رمزارزها از سقف ۲ تریلیون دلار

با عبور حجم بازار رمز ارزها از ۲ تریلیون دلار، رکورد تازه‌ای از ارزش این مارکت در روز دوشنبه ثبت شد. به این ترتیب، مجموع سرمایه موجود در بازار رمزارزها برابر با ارزش شرکت اپل شد. رشد خیره‌کننده بیت کوین، اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها در سال 2021، از عوامل اصلی این اتفاق به‌شمار می‌رود.

منبع: cointelegraph

 

  • پیش بینی اسکاراموچی از رشد بیشتر اتریوم

بنیان‌گذار اسکای بریج کپیتال (Skybridge Capital) معتقد است اتریوم بنیان‌های خوبی برای رشد دارد. آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci) یادآور شد که این رمز ارز اتریوم (ETH) است که بستر لازم را برای توکن‌های غیرمثلی (NFT) فراهم کرده و نه بیت کوین. وی افزود ممکن است اتفاقات خوب بسیاری را در آینده شاهد باشیم که بجای بیت کوین، به اتریوم نیاز داشته باشیم. وی با پیش‌بینی رشد بیشتر این رمز ارز، ایجاد صندوق اتریومی را از ضروریات آینده شرکت اسکای بریج کپیتال دانست.

منبع:   u.today

 

  • سیگنال خرید با نوسان بیت کوین در محدوده ۵۹ هزار دلار به مدت سه هفته

افزایش قدرت بیت کوین و حرکت در محدوده ۵۹ هزار دلار، حجم سرمایه موجود در بازار رمز ارزها را به ۲ تریلیون دلار رسانده است. نوسان بیت کوین، با وجود سطح مقاومت در ۶۰ هزار دلار، بسیار کم شده است و در محدوده ۵۷ تا ۵۹ هزار دلار قرار دارد. همه این اتفاقات موجب شده است تا سیگنال خرید بیت کوین به بالاترین سطح خود در ۳ هفته گذشته برسد.

منبع: coinpage

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.