اتریوم
هاردفورک لندن موجب شده تا اتریوم دوباره مورد اقبال گسترده بازار قرار بگیرد.

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۷ مرداد)

حمایت ایلان ماسک از جامعه ارزهای دیجیتال در مقابل سیاستگذاری مالیاتی آمریکا

تنها چند ساعت قبل از رای‌گیری در خصوص وضع مالیات بر دارایی‌های دیجیتال از سوی کنگره آمریکا، ایلان ماسک به‌عنوان یکی از مخالفین این طرح خاطرنشان کرد اکنون زمان انتخاب برنده یا بازنده در دنیای رمزارزها نیست، زیرا هیچ بحران و عامل نگران کننده‌ای که ما را مجبور به وضع قوانین عجولانه کند وجود ندارد.
منبع: cryptopotato

لایحه جدید پرداخت رمز ارز را در در اوکراین قانونی می‌کند

معاون وزیر انتقال دیجیتال اوکراین معتقد است همانند قانون پرداخت‌های مشتق از دلار آمریکا، پرداخت‌های رمز ارز در این کشور قانونی خواهند شد. الکساندر برنیاکوف ابراز اطمینان کرد که با تصویب یک لایحه جدید، پرداخت‌های مبتنی بر رمز ارزهایی مانند بیت‌کوین در این کشور قانونی می‌شوند، هر چند که رمز ارزها هیچگاه به عنوان یک پول رایج در این کشور پذیرفته نمی‌شوند.
منبع: cointelegraph

بیت‌کوین با رسیدن به سطح ۴۴ هزار دلار ضررهای ماه مه را جبران کرد

با رسیدن قیمت بیت‌کوین به سطح ۴۴،۰۰۰ دلار در روز گذشته، خوش‌بینی‌ها در رابطه با ادامه روند صعودی آن و تجربه وضعیتی مشابه با آنچه در اکتبر ۲۰۲۰ شاهد آن بودیم افزایش یافته است. در این میان شاخص ترس و طمع نیز به سطح ۶۹ واحد رسیده که از ماه مه چنین سطحی را تجربه نکرده بود.
منبع: cointelegraph

ابراز پشیمانی پیتر شیف از نخریدن بیت‌کوین

پیتر شیف (Peter Schiff)، تاجر طلا و منتقد سرسخت بیت‌کوین، به‌تازگی با انتشار توییتی درباره پشیمانی خود از نخریدن بیت‌کوین نوشت: «ای کاش زودتر از این و روزهای اولی که در مورد بیت‌کوین شنیده بودم آن را می‌خریدم». شیف در ادامه توییت خود توضیح داد در صورت خرید بیت‌کوین و فروش آن در اوج ۶۵،۰۰۰ دلار، اکنون صاحب یک جت شخصی بود.
منبع: u.today

اولین حراج توکن‌های غیرمثلی در آسیا

خانه حراج بین‌المللی کریستیز (christies) از برگزاری اولین حراج توکن‌های غیرمثلی (NFT) در آسیا خبر داد. این رویداد روز دوشنبه ۱۷ سپتامبر برگزار خواهد شد و در آن توکن‌هایی مانند کریپتوپانکس (Cryptopunks)، بورد ایپس (Bored Apes) و (می‌بیتس) Meebits به فروش می‌رسد. بنا به گزارش کریستیز این توکن‌ها بسیار کمیاب و نادر هستند.
منبع: bitcoin.com

آینده از آن بیت‌کوین است

اینفلوئنسر یوتیوبی معتقد است در دراز مدت کسانی که در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند خندان خواهند بود. اولاجیده اولینکا ویلیامز معروف به کی‌اس‌آی در یک گفتگو حمایت و اعتماد خود به بیت‌کوین را قوی‌تر از قبل دانست. این رپر انگلیسی تاکید کرد آینده از آن بیت‌کوین است و باید به آن نگاه بلندمدت داشت.
منبع: cointelegraph

بوترین: هاردفورک لندن نشان داد اتریوم قادر به انجام تغییرات بزرگ است

روز پنجشنبه بزرگترین آپگرید شبکه اتریوم از بدو راه‌اندازی آن تا به امروز اعمال شد و این ارتقا شبکه توکن‌سازی را با سرعت ۳ اتر در دقیقه آغاز کرده است. پیرو این اتفاق مهم، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم، گفته است این آپگرید نشان داد شبکه اتریوم قادر به انجام تغییرات بزرگ و مهمی در خود است.
منبع: bitcoinist

افزایش ۲۶ درصدی قیمت داج‌کوین

اگرچه ارزهایی مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تمام توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کنند، اما در کنار آنها میم‌کوین‌ها به حرکت‌ بی سر و صدای خود ادامه می‌دهند. در این میان قیمت ارز داج‌کوین (Dogecoin) در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته و حجم معاملات آن در این مدت از ۷.۹ میلیارد دلار فراتر رفته است.
منبع: coingape

اصلاحیه کاخ سفید در خصوص طرح مالیاتی رمز ارزها

به‌دنبال اعتراض جامعه ارزهای دیجیتال علیه طرح مالیاتی ایالات متحده، کاخ سفید در بیانیه‌ای به طور رسمی از اصلاح معاملات زیرساختی رمزارزها برای اعمال معافیت مالیاتی برخی از واسطه‌ها حمایت کرد. این اصلاحیه نه‌تنها مورد اعتراض بسیاری از فعالان بازار رمزارزها در آمریکا قرار گرفته بلکه آنها معتقدند کنگره در حال برهم‌زدن نظم موجود در جامعه رمزارزها است.
منبع: cointelegraph

صرافی‌های رمز ارز مجاز به فعالیت در سنگاپور شدند

اداره پولی سنگاپور (MAS) در بیانیه‌ای اعلام کرد به تعدادی از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات ارز دیجیتال مجوز فعالیت در سنگاپور را می‌دهد. این اقدام سنگاپور را به قطب ارزهای دیجیتال در آسیا تبدیل خواهد کرد. صرافی استرالیایی ایندیپنت رزرو (Independent Reserve) یکی از چندین صرافی مجاز برای ارائه خدمات رمز ارزی در سنگاپور است.
منبع: bitcoin.com

حراج بسته هات‌داگ با نماد داج‌کوین

شرکت فرآورده‌های گوشتی آمریکایی اسکار مایر (Oscar Mayer)، به‌تازگی یک بسته ده‌تایی هات‌داگ را با نماد داج‌کوین به حراج گذاشته است. درآمد حاصل از فروش این محصول به یک موسسه خیریه و حامی افراد گرسنه اهدا می‌شود. اسکار مایر بعد از انجام تبلیغات داج‌کوین توسط تعداد زیادی از برندهای معروف مانند برگر کینگ، آکس، اسنیکرز، میلکی‌وی و اسلیم جیم تصمیم به این کار گرفت.
منبع: bitcoin.com

تعطیلی ۲ مزرعه استخراج رمز ارز در آبخازیا

مقامات آبخازیا از تعطیلی دو مزرعه غیرقانونی استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور خبر دادند. در پی این تعطیلی، تعداد ۸۰ دکل استخراج که با برق مسروقه مناطق روستایی منطقه اوچامچیرا کار می‌کردند مصادره شدند. طی چند سال گذشته، استخراج رمز ارزها به یکی از منابع پر ‌درآمد عمومی در این کشور تبدیل شده است.
منبع: bitcoin.com

عبور قیمت بیت‌کوین از ۴۵ هزار دلار برای اولین بار در سه ماه گذشته

قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از میانه ماه می تا به امروز به محدوده ۴۵ هزار دلار رسید. این اتفاق همزمان با بحث‌ها برای تصویب لایحه یک تریلیون دلاری زیرساخت در کنگره آمریکا بسیار عجیب به نظر می‌رسد. با این اوصاف بیت‌کوین ۵۷ درصد از پایین‌ترین قیمت خود در این بازه زمانی یعنی رقم ۲۸ هزار و ۶۲۱ دلار در تاریخ ۲۲ جولای بالاتر رفته است.
منبع: u.today

تلاش‌ها برای تسریع در رگلاتوری دنیای کریپتو ادامه دارد

تام جساپ (Tom Jessop)، مدیر عامل شرکت دارایی‌های دیجیتال فیدلیتی (Fidelity Digital Assets)، اعلام کرد رمز ارزها کلاس دارایی‌ بی‌همتایی هستند و افزود او به همراه بسیاری دیگر در حال مذاکره نزدیک با نهاد‌های ناظر و قانون‌گذار هستند تا رمز ارزها را به جریان غالب بازار وارد کنند.
منبع: bitcoin.com

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.