سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۸ اسفند)

  • یونی‌سواپ (UNI) از لایت‌کوین (LTC) پیشی گرفت!

یونی‌سواپ (UNI) نخستین توکن دیفای است که در میان ۱۰ رمز ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد. این رمز ارز در کمتر از یک‌هفته بیش از ۵۲ درصد رشد قیمتی داشته است. ارزش بازار این ارز همزمان با رسیدن توکن UNI به قیمت ۳۳ دلار، به ۱۶.۶ میلیارد دالار رسیده است و در جایگاه هشتم ارزهای دیجیتال از نظر حجم بازار و در یک قدمی ریپل قرار گرفته است.

منبع: u.today

 

  • مدیرعامل کراکن: ریپل یک ریسک بزرگ برای صرافی‌ها است

جسی پاول (Jesse Powell) مدیرعامل صرافی کراکن (Kraken) در پاسخ به انتقادها درمورد توقف معامالات XRP گفته است پس از شکایت از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا، معامله این توکن «ریسک نامتقارن بزرگی» را به همراه دارد. صرافی کراکن با ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد دلار معاملات ارز XRP را از اوایل سال جدید میلادی متوقف کرده است.

منبع: u.today

 

  • دبیر شورای عالی فضای مجازی:

باید از ظرفیت رمز ارزها برای تسهیل تجارت در کشور استفاده کنیم

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی در ادامه گفت: باید از ظرفیت‌های رمزارز‌ها برای تسهیل تجارت و گردش پولی هزینه‌های مالی در کشور استفاده کنیم.

وی افزود: اگر تولید ماینینگ بیت کوین یا رمز ارز در کشور مدیریت شده باشد آن را تایید می‌کنیم و معتقد هستیم این کار می‌تواند مفید باشد، زیرا موجب صادرات انرژی و بخشی از اقتصاد کشور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

  • مارک کوبان داج کوین یک دلاری را می‌بیند!

تنها پس از سه روز از پذیرش داج کوین از سوی باشگاه بسکتبال دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks)، مارک کوبان (Mark Cuban)، سرمایه‌گذار معروف و مالک این باشگاه از پیش‌بینی خود نسبت قیمت یک دلاری داج کوین خبر داد. وی اعلام کرد مشتریان از بیش از ۲۰ هزار داج کوین به ارزش بیش از هزار دلار در تراکنش‌های خود با باشگاه ماوریکس استفاده کرده‌اند، بدین ترتیب این تیم «بزرگ‌ترین تاجر داج کوین در دنیا» است. کوبان می‌گوید اگر هوادارن باشگاه از طریق خرید بلیط ۶ میلیارد داج کوین دیگر بخرند، قیمت این توکن قطعا به ۱ دلار میرسد.

منبع: cointelegraph

 

  • ریپل پیروز یک دادگاه ۱۷۵ میلیون دلاری!

یکی از بزرگ‌ترین پشتیبانان مالی Ripple Lab یک مزایده سرمایه‌گذاری ۱۷۵ میلیون دلاری در یک شرکت بلاک‌چینی را از دست داد. دادگاه درخواست شرکت تتراگون (Tetragon) برای بازپرداخت سرمایه ریپل این شرکت به دلیل از دست دادن مزایده در زمان مجادله حقوقی میان Ripple و SEC را رد کرد. در پی شکایت این شرکت و عدم تائید آن توسط دادگاه، ریپل مجبور به پرداخت این وجه نیست و این یک پیروزی برای ریپل محسوب می‌شود.

منبع: coindesk

 

  • یک نقطه عطف جدید برای ریپل: استفاده آزمایشی از XRP برای تسویه حساب‌های شرکتی در ژاپن

شرکت مالی بزرگ SBI ژاپن و استارت‌آپ کریپتویی FXcoin از یک دستاورد جدید در برنامه آزمایشی XRP خبر دادند. FXcoin در برنامه آزمایشی پرداخت دیجیتال خود با استفاده از XRP امور مالی خود با شرکت‌های دیگر را تسویه می‌کند. FXcoin اعلام کرد این موفقیت می‌تواند منجر به استفاده از رمز ارزها در پرداخت‌های برون‌مرزی و کاهش پرداخت کارمزدها در تراکنش‌های بین‌المللی شود.

منبع: dailyhodl

 

  • ری‌استارت زنجیره در پولکادات

پولکادات (DOT) در روز ۱۳ مارس برای اعمال بهینه سازی جدید شبکه خود، زنجیره این شبکه را ری‌استارت خواهد کرد. به گفته توئیتر پوکادات، این به روز رسانی یکی از کلیدی‌ترین به روز رسانی‌های این شبکه خواهد بود.

منبع: twitter

 

  • بیت کوین ۵۰ درصد شانس یک میلیون دلاری شدن را دارد!

پیتر برانت (Peter Brandt)، تریدر معروف با ۵۰ سال سابقه معامله‌گری، معتقد است بیت کوین ۵۰ درصد امکان دارد به قیمت نجومی ۱ میلیون دلار برسد و یا به صفر سقوط کند. از نظر خود برانت رسیدن به قیمت ۱ میلیون دلار منطقی‌تر است. بیت کوین تنها دارایی سرمایه‌گذاری برات نیست اما بزرگ‌ترین دارایی غیر ملکی او است. وی درباره بازار ارزهای دیجیتال می‌گوید هرگز بازاری با این حجم از هیجان ندیده بودم!

منبع: u.today

 

  • بانک مرکزی فرانسه به ریپل به چشم پلتفرم یوروی دیجیتال نگاه می‌کند

به گزارش CPA Australia، بانک مرکزی فرانسه در نظر دارد تا از بلاک‌چین ریپل به عنوان پتلفرم صدور یورو دیجیتال استفاده کند. بر اساس این گزارش، بلاک‌چین‌های بیت کوین و اتریوم برای این پروژه مردود اعلام شدند و ارز ریپل (XRP) به عنوان پایه و اساس عملیاتی کردن یورو دیجیتال به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد انتخاب شده است.

منبع: u.today

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.