اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۰ اسفند)

  • نهنگ‌های اتریوم هم اکنون ۶۸ درصد کل اترهای عرضه شده را در اختیار دارند

بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده توسط شرکت تحلیلی Santiment، نهنگ‌های اتریوم در حال حاضر بالاترین درصد از کل عرضه ETH را از نوامبر ۲۰۱۷ در اختیار دارند. آدرس‌های اتریوم با حداقل موجودی ۱۰ هزار اتر، ۶۸ درصد از کل عرضه را در اختیار دارند. قیمت اتریوم از ابتدای سال ۲۰۲۱ در حال افزایش است و در ۸ هفته گذشته بیش از ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

منبع: thebitcoinstreetjournal

 

  • نخستین صندوق بیت کوین آسیای جنوب شرقی برای تقاضاهای سازمانی راه اندازی می‌شود

شرکت صندوق بیت کوینی BCMG Genesis Bitcoin Fund-I مستقر در مالزی به صورت رسمی راه اندازی شد و قرار است به عنوان نخستین محصول موسسه رمز ارزی بیمه شده موجود در منطقه جنوب آسیای شرقی فعالیت خود را آغاز کند. این صندوق در پاسخ به تقاضای روزافزون محصولات رمز ارزی سازمانی در جنوب آسیای شرقی راه اندازی شده است.

منبع: cointelegraph

 

  • قانون‌گذاران آمریکایی به دنبال شفاف سازی رمز ارزها هستند

کنگره آمریکا قصد دارد به زودی لایحه‌ای برای شفاف سازی مقررات رمز ارزها در ایالات متحده به تصویب برساند. پاتریک مک‌هنری (Patrick McHenry) و استفان لینچ (Stephen Lynch) دو نماینده جمهوری‌خواه و دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، لایحه‌ای ارائه داده‌اند تا یک کارگروه متشکل از سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) به ارزیابی چارچوب‌های قانونی و نظارتی فعلی رمز ارزها در آمریکا بپردازد.

منبع: coindesk

 

  • سومین صندوق ETF بیت کوین در کانادا راه اندازی شد

سومین صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین توسط تنظیم مقررات اوراق بهادار کانادا تائید شده است. صندوق CI Galaxy Bitcoin ETF در بورس اوراق بهادار تورنتو به عنوان سومین ETF بیت کوین کانادا راه اندازی شد. این صندوق پس از سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در ۲ صندوق نخست این کشور راه اندازی شده است که نشان از استقبال کانادا از این صنعت است.

منبع: decrypt

 

  • اگر آمریکایی‌ها چک ۱۲۰۰ دلاری را کاردانو می‌خریدند، ارزش آن به ۴۵ هزار دلار رسیده بود

اگر هریک از شهروندان آمریکایی، چک ۱۲۰۰ دلاری محرک مالی که برای مقابله با اثرات کرونا، به آن‌ها داده شد را در رمز ارز کاردانو (ADA) سرمایه‌گذاری می‌کردند، اکنون ارزش این چک به ۴۵ هزار دلار رسیده بود.  در ماه آوریل ۲۰۲۰، دولت آمریکا برای مقابله با اثرات پاندمی کرونا که موجب بیکاری میلیون‌ها نفر شده بود، یک چک محرک مالی را به شهروندان این کشور اعطا کرد.

منبع: cryptopotato

 

  • همکاری‌های بین زنجیره‌ای ایاس و پولکادات

ایاس (EOS) از رسیدن پلتفرم خود به مرحله نهایی ساخت پل ارتباطی بین زنجیره‌ای به اکوسیستم پولکادات (DOT) خبر داد. این همکاری، بخشی از برنامه ایاس برای ارتقای قابلیت همکاری بین زنجیره‌ای است که می‌تواند ارزش افزوده قابل توجهی برای کاربران ایاس و برنامه‌نویسان ایجاد کند و منجر به رشد استفاده عمومی از شبکه ایاس شود.

منبع: bitcoin.com

 

  • فهرست رخدادهای مهم رمز ارزی امروز:

  • لیست شدن کاردانو (ADA) در Bitmex
  • لیست شدن پولکادات (DOT) در Coinsuper
  • لیست شدن ماتیک (Matic) در CoinbasePro

منبع: coinmarketcal

 

  • بلاک‌چین آرگو یک زمین ۳۲۰ هکتاری برای استخراج رمز ارز خریداری کرد

خرید این زمین موجب می‌شود ۲۰۰ مگاوات برق ارزان و تجدیدپذیر در دسترس بلاک‌چین آرگو (Argo Blockchain) قرار گیرد. آرگو که یک شرکت سهامی عام در زمینه استخراج رمز ارز است، این زمین وسیع را در غرب ایالت تگزاس آمریکا خریداری کرده است و قرار است از آن برای ساخت تاسیسات جدید استخراج با توان ۲۰۰ مگاواتی استفاده کند.

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.