چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۱ دی)

  • پیش بینی مکس کایزر مبنی بر بیت کوین ۲۲۰ هزار دلاری

اکنون که بیت کوین در بالاترین محدوده قیمتی خود به سر می‌برد، مکس کایزر (Max Keiser) گوینده و بازرگان معروف پیش‌بینی بیت کوین ۲۲۰ هزار دلار را در سال ۲۰۲۱ کرده است. وی دلیل این پیش بینی را افزایش نرخ هش که نشان‌گر رشد بنیادی شبکه بلاک‌چین بیت کوین است بیان کرده است.

منبع: coingape

 

  • چراغ سبز مورگان استنلی به بیت کوین

شرکت خدمات مالی مورگان استنلی (Morgan Stanley) اکنون چشم به بازار رمز ارزها دوخته است. این شرکت حدود ۱۰ درصد سهام شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) معادل حدود ۸۰۰ میلیون دلار را خریداری کرده است. بدین وسیله مورگان استنلی سهام مایکرواستراتژی خود را تا ۵۰۰ درصد افزایش داده است.

منبع: cointelegraph

 

  • رکورد حجم خرید و فروش بیت کوین شکسته شد

حجم خرید و فروش بیت کوین به رکورد جدیدی دست یافت و در ۲۴ ساعت گذشته به ۹۹ میلیارد دلار رسید. این رکورد همزمان با رکورد قیمتی تاریخی جدید بیت کوین بدست آمد، یعنی در روزی که قیمت بیت کوین به ۴۱۹۴۱ دلار رسید. حجم خرید و فروش بیت کوین در حال حاضر دو برابر اتریوم است که در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۶ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: decrypt

 

  • اجرای قراردادهای هوشمند لایت کوین توسط شبکهFlare

قراردادهای هوشمند لایت کوین بر روی شبکه Flare در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ اجرا خواهد شد و این امر قابلیت همکاری و ترکیب پذیری (interoperability and composability) لایت کوین را به ارمغان خواهد آورد. توسعه دهندگان لایت کوین قادر خواهند بود تا اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را بر روی قراردادهای هوشمند ایجاد کنند.

منبع: cryptobriefing

 

  • چمث پالیهاپیتیا بیت کوین را یک دارایی امن می‌داند

چمث پالیهاپیتیا (Chamath Palihapitiya) میلیاردر مشهور بیت کوین را دارایی امنی می‌داند که در نا آرامی کنونی اقتصاد جهانی امنیت دارایی‌ها را حفظ می‌کند، زیرا یک دارایی است که در اخیتار دولت‌ها نیست و نزد خود مردم است. پالیهاپیتیا بر این باور است که بیت کوین به رقم ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید اما ممکن است این اتفاق در یک بازه ۵ الی ۱۰ ساله محقق شود.

منبع: cointelegraph

 

  • دفتر کل ریپل می‌تواند به بانک‌ها برای تولید استیبل کوین‌ها کمک کند

دوید جی شوارتز (David Schwartz) مدیرعامل ریپل (XRP) در توئیتی توضیح داد که ویژگی جدید ریپل می‌تواند به موسسات مالی و بانک‌ها برای ایجاد رمز ارزهای ملی و استیبل کوین‌های دارای پشتوانه کمک کند. وی افزود که ویژگی جدید ریپل می‌تواند به دارایی‌های دیجیتال در برابر خطرات تجاری کمک کند و بانک‌ها مجاز به اجرای گره (node) برای بلاک‌چین‌های عمومی هستند.

منبع: u.today

 

  • کاردانو غیرمتمرکزترین شبکه در جهان شد

داده‌های Staking Rewards نشان می‌دهد که کاردانو (ADA) در حال حاضر غیرمتمرکزترین شبکه جهان با بیش از ۶۹ درصد از کل عرضه در گردش آن است و بیش از ۲۱.۷۵ میلیارد آدا سپرده‌گذاری (Staked) شده است. این رقم موجب پیشی گرفتن آن از پولکادات (DOT) از نظر ارزش سهام است که پیش از این در مقام اول قرار داشت.

منبع: cryptoslate

 

  • ثروتمندترین فرد جهان پرداخت با بیت کوین را می‌پذیرد

بن مزریچ (Ben Mezrich) نویسنده کتاب «میلیاردرهای بیت کوین» در توئیتی بیان کرد: من هرگز از دریافت وجه در قالب بیت کوین روی برنمی‌گردانم. ایلان ماسک (Elon Musk) مدیرعامل شرکت تسلا این جمله را با پاسخی کوتاه تائید کرد و گفت : «من هم همینطور». پاسخ ماسک به مزریچ واکنش‌های مثبت زیادی را به همراه داشت. ایلان ماسک دو روز پیش ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد.

منبع: forbes

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.