اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۲ فروردین)

  • پذیرش پرداخت رمز ارزی توسط مهمترین کارگزار وام مسکن در کانادا

از این پس مشتریان ماتریکس مورگج گلوبال (Matrix Mortgage Global)، کارگزاری پیشتاز ارائه خدمات وام مسکن در کانادا، می‌توانند از طریق ارزهای دیجیتال خدمات دریافت کنند. بنابر اعلام این موسسه مستقر در تورنتو در پنجشنبه، این اقدام می‌تواند علاوه بر افزودن به گستره جهانی این کارگزاری، شفافیت در پرداخت‌ها را افزایش دهد. این پروژه با استفاده از درگاه پرداختی بیت‌ کوین معروف به بیت پی (BitPay) برای پرداخت رمز ارزهای بیت کوین، اتریوم، ریپل و بیت کوین کش انجام می شود.
منبع: u.today

 

  • ریسک بزرگ ریپل برای صرافی‌ها

جسی پاول (Jesse Powell)، مدیرعامل صرافی Kraken اعلام کرد توکن ریپل (XRP) ریسک بالایی برای صرافی‌های دیجیتال دارد. او معتقد است مشکلات حقوقی به وجود آمده بین شرکت بلاک‌چین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ریسک ارائه خدمات مربوط به این رمز ارز را بالا برده است.
منبع: u.today

 

  • آغاز ارائه خدمات کراکن از سال ۲۰۲۲

صرافی ارزهای دیجیتال کراکن (Kraken) فعالیت عمومی خود را از سال ۲۰۲۲  آغاز خواهد کرد. بنابر اعلام مدیر عامل این صرافی جسی پاول (Jesse Powell)، فعالیت این صرافی با عرضه عمومی مستقیم سهام (direct listing)، مشابه آنچه کوین‌بیس (CoinBase) ارائه می‌دهد، آغاز خواهد شد.
منبع: u.today

 

  • اجرایی شدن اولین مرحله از همکاری ریپل و نوواتی استرالیا

شرکت پرداخت نوواتی (Novatti) اعلام کرد همکاری با شرکت ریپل به جریان افتاده است و هم اکنون کاربران استرالیایی قادر به انجام تراکنش های مستقیم به مقصد فیلیپین هستند. برای اجرای این مرحله از طرح، نوواتی با شرکت فیلیپینی خدمات حواله iRemit قرارداد بسته است که از اولین شرکت‌های بهره‌بردار از خدمات ODL ریپل در جهان است.

منبع: u.today

 

  • فروش ۹ توکن NFT از پروژه کریپتوپانک در حراج کریستی

دفتر حراجی محبوب کریستی در نیویورک قصد دارد 9 توکن غیرمثلی (NFT) از مجموعه پیکسلی کریپتوپانک (Cryptopunk) را در ماه آینده به فروش بگذارد. مالکیت این مجموعه در اختیار آتلیه لاروا لبز (Larva Labs Studio) است که توسط مت هال (Matt Hall) و جان واتکینسون (John Watkinson) اداره می‌شود. این مراسم در تاریخ 13 می (23 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.
منبع bitcoin.com

 

  • افزایش 100 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری NYDIG در بیت کوین

گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG)، ۱۰۰ میلیون دلار دیگر را به پروژه رشد بیت کوین تزریق کرد. عده زیادی از شرکت‌های مطرح از جمله MassMutual, Stone Ridge Holdings, New York Life, Liberty Mutual Insurance در این دور از سرمایه‌گذاری به NYDIG ملحق شدند. این در حالی است که NYDIG مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار در اوایل ماه مارس به این پروژه تزریق کرده بود.

منبع: bitcoinist

 

  • گری اسکیل ۱ میلیارد دلار بیت کوین دیگر خرید

با خرید ۱ میلیارد دلار بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته، شرکت گری‌اسکیل (Graysclae) مجموع ارزش ذخایر دیجیتال خود را به بیش از ۴۶ میلیارد دلار رساند. این شرکت در هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری‌اسکیل (GBTC) را به یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) تبدیل کند.

منبع: u.today

 

  • بزرگترین آژانس املاک آمریکا درصدد دریافت اجاره رمز ارزی

شرکت کاروسو (Caruso)، یکی از بزرگترین فعالان املاک در آمریکا، سرمایه‌گذاری بزرگی را با کمک صرافی ارز دیجیتال جمینی (Gemini) آغاز کرده است. بنابر اعلام کاروسو، مستجرین به زودی امکان پرداخت اجاره از طریق رمز ارزها را خواهند داشت. کاروسو با این اقدام اولین شرکت فعال در املاک خواهد بود که در زمینه رمز ارزها سرمایه‌گذاری میکند.

منبع:  cryptopotato.com

 

  • افزایش قیمت وی‌چِین (VET) در پی توافق با Salesforce

با اعلام توافق بین شرکت سیلزفورس (Salesforce) و بلاک‌چین وی‌چین (VeChain Blockchain)، قیمت رمز ارز VET افزایش چشمگیری داشت. سیلزفورس یک شرکت توسعه نرم‌افزارهای ابری (cloud-based) است. در طول 2 هفته گذشته رمز ارز وی‌چین 70 درصد رشد ارزش داشته است.

منبع:  invezz.com

 

  • آپگرید بعدی شبکه رمز ارز فایل کوین (FIL) در دوره (epoch) 665280 و در زمان تقریبی 02:30 صبح روز سه شنبه به وقت تهران اتفاق خواهد افتاد.

#فاندا

منبع: coinmarketcal

 

  • بنابر اعلام صرافی پنکیک‌سوآپ (PancakeSwap)، نسخه 22 از عرضه اولیه توکن‌ها Initial Farm Offering (IFO) دوشنبه 23 فروردین ارائه خواهد شد. عرضه اولیه توکن‌ها روش جدیدی است برای جمع‌آوری سرمایه، که از طریق آن افراد می‌توانند در خرید توکن‌های جدید لیست‌شده در پلتفرم پنکیک‌سوآپ شرکت کنند.

#فاندا

منبع: coinmarketcal

 

  • پیش‌بینی کراکن از جهش قیمت بیت کوین به ۹۰ هزار دلار

در آخرین گزارش ماهانه خود، صرافی و بانک دیجیتال کراکن (Kraken) پیش‌بینی می‌کند روند صعودی دو ماه گذشته ادامه پیدا کند: به نحوی که بیت کوین تا ۹۰ هزار دلار و اتریوم تا ۱۵ هزار دلار جهش داشته باشد. این گزارش یادآوری می‌کند بیت کوین 30 درصد در ماه مارس جهش ارزش داشت و روند افزایشی این توکن در 6 ماه گذشته مثبت بوده است.

منبع: cryptopotato

 

  • ادعای پیتر برنت درباره احتمال رکورد تاریخی توکن ریپل (XRP)

پیتر برنت (Peter Brandt)، تریدر معروف، با اشاره به ظهور الگوی سروشانه در تحلیل ریپل مدعی شده‌است که این توکن می‌تواند به زودی یک رکورد بی‌سابقه در جهش قیمتی را ثبت کند. هفته گذشته ریپل به بالاترین قیمت خود در 3 سال گذشته رسید. برنت شرایط فعلی را مرهون موفقیت هفته گذشته ریپل در مناقشه حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) دانست.

منبع: u.today

 

  • قابلیت جدید توکن ریپل برای استفاده در بسترهای دیفای (DeFi)

بنابر تازه‌ترین اعلام جک لو (Jack Lu)، مدیر عامل وان‌چین (Wanchain)، به زودی پل‌های رابطی برای استفاده از توکن ریپل (XRP) در برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) ارائه خواهند شد. به این ترتیب، می‌توان از این پس از توکن‌های ریپل برای استخراج نقدینگی (liquidity mining) و سودبری از احتکار رمز ارزها (yield farming) استفاده کرد.

منبع:  u.today

 

  • مقدار سرمایه اتریوم از کوکاکولا، نتفلیکس و ادوبی پیشی گرفت

با ثبت بالاترین رکورد قیمت اتریوم (ETH)، مجموع سرمایه موجود در این رمز ارز از مقدار سرمایه شرکت های بزرگی هم چون کوکاکولا(Coca-Cola)، نتفلیکس(Netflix) و ادوبی(Adobe) پیشی گرفت. بر مبنای جدیدترین داده‌های تحلیلی، اتریوم در میان 40 دارایی برتر از لحاظ حجم سرمایه در بازار است.

منبع: u.today

 

  • افزایش استفاده از فناوری بلاک‌چین توسط کسب‌وکارهای اسپانیایی

جدیدترین گزارش منتشر شده توسط IDC Spain نشان می‌د‌هد در حال حاضر 11 درصد کسب‌وکارهای اسپانیایی در حال استفاده از فناوری بلاک‌چین هستند و این بالاترین نرخ استفاده از این فناوری در طول تاریخ این کشور است. فناوری‌های غیرمتمرکز به سرعت در اسپانیا در حال رشد هستند و این فقط منحصر به رمز ارزها نمی‌شود. شهرداری‌ها، دانشگاه‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ و صنایع از پیشتازان این روند جدید هستند.

منبع: cryptopotato

 

  • صعود ۲۰۰ درصدی هاردفورک بیت کوین به علت تشابه اسمی!

بیت کوین گولد (BTG)، هاردفورک بیت کوین در سال ۲۰۱۷، به طور غیر منتظره‌ایی حدود 200 درصد در یک هفته رشد کرد. این توکن پس از یک هفته رشد متوسط 30 دلاری روز جمعه به قیمت 113 دلار معامله شد که بالاترین نرخ آن از فوریه 2018 است. در واقع این اتفاق پس از اعلام خبر توافق شرکت مالی برزیلی BTG Pactual و صرافی جمینی (Gemini) آغاز شد.

منبع: cointelegraph

 

  • رشد فایل‌کوین ادامه دارد

رشد ناگهانی فایل‌کوین (FIL) باعث شده است تا از لحاظ حجم سرمایه در میان 10 رمز ارز برتر در بازار قرار گیرد. علاوه‌بر‌این پروتکل جدید استخراج این رمز ارز منجر به افزایش قیمت آن خواهد شد. طبق پروتکل جدید، مقدار استخراج روزانه از 15 آوریل از ۶۴۸ هزار به ۳۶۵ هزار توکن کاهش خواهد یافت. در 30 روز گذشته، فایل‌کوین رشد 440 درصدی داشته و از 42 دلار به محدوده 184 دلار رسیده‌است.

منبع:  cointelegraph

 

  • پلتفرم کامپاند پیشتاز جذب TVL در میان دیفای‌ها

کامپاند (Compound) اولین پلتفرم خدمات مالی غیر متمرکز(DeFi) است که بیش از 10 میلیارد دلار TVL جذب کرده است. TVL کل ارزش قفل شده دارایی‌ها در یک پروتکل دیفای است، که اغلب به عنوان معیاری برای منابع مختلف دیفای عمل می‌کند. همچنین TVL معیاری مرجع برای میزان کاربرد و ارزش و اعتبار یک پروتکل دیفای است. این دستاورد کامپاند حاصل چندین ماه رشد متوالی است. در حالی که تمرکز بازار به شدت به سمت توکن های غیرمثلی رفته است، دیفای‌های به طور چراغ خاموش به رشد خود ادامه می‌دهند.

منبع: beincrypto

 

  • مارک یوسکو: صندوق قابل معامله بیت کوین تاییدیه SEC را کسب خواهد کرد

مارک یوسکو (Mark Yusko)، مدیرعامل شرکت مورگان کریک کپیتال منیجمنت (Morgan Creek Capital Management)، مصرانه معتقد است کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مجوز راه‌اندازی صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین را به زودی صادر خواهد کرد. به عقیده او، این صندوق در نهایت در وال استریت عرضه خواهد شد.

منبع: decrypt

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.