اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۳ اسفند)

  • با نزدیک شدن بیت کوین به بالاترین قیمت خود، مایکرواستراتژی ۱۵ میلیون دلار دیگر بیت کوین خریداری کرد

شرکت تجزیه و تحلیل تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) تعداد ۲۶۲ بیت کوین دیگر به ارزش بیش از ۱۵ میلیون دلار خریداری کرده است. میانگین قیمت هر بیت کوین خریداری شده حدود ۵۷.۱۴۶ دلار است که تنها حدود هزار دلار با بالاترین قیمت ثبت شده تاریخی فاصله دارد. ارزش مجموع دارایی بیت کوین‌های این شرکت به ۵.۱ میلیارد دلار رسیده است.

منبع: coindesk

 

  • تحقیق کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده درباره فعالیت‌های بایننس

کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) تحقیقاتی درباره فعالیت‌های صرافی بایننس انجام خواهد داد. هدف از انجام تحقیقات CTFC این است که مشخص شود آیا بایننس به شهروندان آمریکایی اجازه انجام معاملات مشتقه را داده است یا خیر. تا کنون هیچ تخلفی از سوی این صرافی ثبت نشده است.

منبع: markets.businessinsider

 

  • سرمایه‌گذاران خرد به کاردانو چشم انداز صعودی‌تری نسبت به بیت کوین دارند

یک نظر سنجی در آمریکا نشان می‌دهد دیدگاه سرمایه‌گذاران خرد نسبت به کاردانو (ADA) بسیار صعودی‌تر از خود بیت کوین است. بر اساس این نظر سنجی، ۳۱.۹ درصد از سرمایه‌گذاران به صعودی بودن کاردانو امیدوارتر هستند، در حالی که ۲۲.۲ درصد افراد بیت کوین را به کاردانو ترجیح می‌دهند.

منبع: cryptoglobe

 

  • مشاور سیاسی اوباما به صرافی com می‌پیوندد

جیم مسینا (Jim Messina) مشاور سیاسی اوباما به هیئت مدیره شرکت کیف پول رمز ارزی blockchain.com می‌پیوندد. این اقدام موجب می‌شود تا این شرکت در سطح کشوری مورد توجه قرار گیرد.

منبع: decrypt

 

  • آماده سازی و بازنگری کد اولیه MW لایت کوین در تاریخ ۱۵ مارس

در تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند)، کد اولیه MobileWimble لایت کوین تکمیل و آماده ریویو (review) خواهد شد.

#فاندا

منبع: coinmarketcal

 

  • راه اندازی شبکه اصلی نم (XEM) در تاریخ ۱۵ مارس

در تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند)، شبکه اصلی نم (XEM) راه اندازی خواهد شد.

#فاندا

منبع: coinmarketcal

 

  • ارزش بازار بیت کوین به ۱۰ درصد طلا رسید و به اپل و نقره نزدیک‌تر شد

بیت کوین با ارزش بازار ۱.۰۷ تریلیون دلار توانسته است به ۹.۸۵ درصد از ارزش بازار ۱۰.۹ تریلیون دلاری طلا برسد. این در حالی است که بیت کوین توانسته است به ۵۳ درصد ارزش بازار اپل و ۷۶ درصد ارزش نقره جهان دست یابد. اگرچه ارزش بازار بیت کوین تا رسیدن به ارزش بازار طلا راه زیادی در پیش دارد، اما پذیرش آن از سوی سازمان‌ها، آن را به یک ذخیره ارزش تبدیل خواهد کرد.

منبع: finbold

 

  • می‌خواهید پولدار شوید؟ کافی‌است ۰.۰۱ بیت کوین داشته باشید

محاسبات نشان می‌دهد تا ۱۰ سال آینده عرضه بیت کوین به پایان خواهد رسید. این بدان معناست که برای پولدار شدن، در اختیار داشتن تنها ۰.۰۱ بیت کوین کافی است. در حالی که خرید این میزان از بیت کوین در حال حاضر تنها حدود ۵۰۰ دلار هزینه دارد، روند فعلی توزیع ثروت در جهان و عرضه محدود بیت کوین، می‌تواند ارزش این مقدار از بیت کوین را به ۱ میلیون دلار در سال‌های آتی برساند. در آینده جنگ ثروتمندان بر سر ۰.۰۱ بیت کوین خواهد بود.

منبع: cointelegraph

 

  • ثبت رکورد قیمتی جدید بیت کوین

سرانجام بعد از یک‌ماه اصلاح قیمتی بیت کوین از محدوده ۵۷ هزار دلار تا محدوده ۴۳ هزار دلار، بیت کوین امروز موفق به ثبت رکورد قیمتی تاریخی جدید ۶۰ هزار دلار شد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.