پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۵ اسفند)

  • راه‌اندازی نسخه سوم یونی‌سوآپ

یکی از رویدادهای مهم درمورد رمز ارز یونی‌سوآپ (UNI) در سال ۲۰۲۱، راه‌اندازی نسخه سوم آن است. اگرچه تاریخ دقیق راه‌اندزی آن هنوز مشخص نشده است، اما چنین آپدیت بزرگی نشان دهنده چشم انداز روشن این رمز ارز در سال جاری است. کاهش هزینه‌ها یکی از اصلی ترین اهداف این پروژه به شمار می‌رود. ارزش قیمتی این توکن پس از ورود نسخه دوم آن به بازار با جهش قابل توجهی روبرو شده بود که این یک نشانه مثبت از استقبال طرفداران این رمز ارز است.

منبع: fullycrypto

 

  • بیت کوین می‌تواند در چرخه جاری به یک میلیون دلار برسد

رائول پال (Raoul Pal)، بنیان‌گذار شرکت مالی Real Vision می‌گوید اگر بیت کوین روندی مشابه دوره‌ها و چرخه‌های پیشین را تکرار کند، ۷ رقمی شدن قیمت آن هدف نهایی این چرخه صعودی است. پال پیش‌بینی می‌کند بیت کوین در خرداد امسال به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید، سطحی که انتظار سودآوری در آن (فروش گسترده و اصلاح قیمتی) بسیار بالا است.

منبع: dailyhodl

 

  • ایلان ماسک از صرافی کوین‌بیس درخواست کرد تا داج کوین را به پلتفرم خود اضافه کند

ایلان ماسک در پاسخ به توئیت یکی از کاربران از صرافی کوین‌بیس درخواست کرده است تا معاملات داج کوین را به پلتفرم خود بیافزاید. این در حالی است که صرافی کوین‌بیس در شرف ورود به فهرست بورس نزدک ایالات متحده آمریکا قرار دارد!

منبع: news.bitcoin

 

  • لایت کوین (LTC) و دیا (DIA) هنوز به ارزش واقعی خود نرسیده‌اند

میشائیل ون دو پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر و استراتژیست بازار رمز ارزها می‌گوید دو آلت‌کوین دیا و لایت کوین، هنوز کمتر از ارزش واقعی‌شان معامله می‌شوند. این تحلیلگر اعلام کرد به دقت در حال بررسی نمودار تکنیکال دیا است و لایت کوین نیز فاصله زیادی با رسیدن به رشد سالانه بیت کوین دارد.

منبع: dailyhodl

 

  • بیش از صد شرکت از اتریوم به سمت کاردانو آمده‌اند

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار کاردانو و مدیرعامل شرک فناوری IOHK در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ گفت بیش از ۱۰۰ شرکت در حال انتقال از سرمایه‌گذاری در اتریوم به کاردانو هستند. وی افزود، این امر زمانی امکان‌پذیر خواهد شد که عملکرد آن به بلوغ برسد.

منبع: u.today

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.