اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۶ اسفند)

  • انتشار شبکه اصلی جدید گولم تحت عنوان Yagna

شبکه اصلی گولم (Golem) جدید با نام Yagna راه اندازی شد. از جمله ویژگی‌های این شبکه غیر متمرکز بودن آن و امکان پرداخت با توکن‌های گولم (GLM) بر روی شبکه اصلی اتریوم است.

#فاندا

منبع: golemproject

 

  • فروش ۱۵۲ میلیون XRP دیگر توسط جد مک‌کالب

جد مک‌کالب (Jed McCaleb)، مدیر اسبق فناوری شرکت ریپل، طی ۹ روز گذشته تعداد ۱۵۲ میلیون XRP به ارزش حدودی ۶۵ میلیون دلار دیگر از ریپل‌های خود را به فروش رساند. ریپل پس از اعلام دادخواست از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در ابتدای سال ۲۰۲۱، حدود ۶۷ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده بود.

منبع: u.today

 

  • طرح کنگره آمریکا برای حمایت از ارزهای دیجیتال

وارن دیویدسون (Warren Davidson)، قانون‌گذار ایالت اوهایو طرحی را تحت عنوان «قانون طبقه‌بندی توکن» (Token Taxonomy Act) در صحن مجلس نمایندگان آمریکا مطرح کرده است که هدف آن، معافیت ارزهای دیجیتال از قوانین اوراق بهادار در آمریکا است. این قانون‌گذار تاکید کرد زمان آن رسیده است تا کنگره با شفاف‌سازی، به صنعت نوظهور بلاک چین برای تغییر جهان کمک کند.

منبع: bitcoinist

 

  • ایلان ماسک توکن NFT خود را به قیمت ۴۲۰ میلیون داج کوین به فروش می‌رساند

ایلان ماسک در توئیتی اعلام کرد یک آهنگ ساخته شده درباره NFTها را در قالب یک توکن NFT به فروش می‌رساند. قیمت پیشنهادی ماسک ۴۲۰ میلیون داج کوین به قیمت حدودی ۶۹ میلیون دلار است.

منبع: tokenpost

 

  • کاردانو به پلتفرم Bloomberg Terminal افزوده شد

تعریف مفهوم توکن کاردانو به پلتفرم مخصوص تردیرهای حرفه‌ای Bloomberg Terminal افزوده شده است. این امر می‌تواند دنیای رمز ارزها را در معرض دید موج جدیدی از سرمایه‌گذاران قرار دهد.

منبع: decrypt

 

  • بانک مرکزی استرالیا ساخت ارز دیجیتال را بررسی می‌کند

فیلیپ لو (Philip Lowe)، رئیس بانک مرکزی استرالیا اعلام کرد این بانک در حال بررسی مزایای ساخت ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) با استفاده از فناوری بلاک‌چین است. در طول سال‌های گذشته، چندین بانک مرکزی اعلام کرده‌اند به‌دنبال راه‌اندازی ارزهای دیجیتال و کاهش استفاده از پول‌های کاغذی هستند.

منبع: cryptopotato

 

  • راه اندازی Symbol نِم با تاخیر امروز راه‌اندازی می‌شود

تیم نِم (NEM) در توئیتی اعلام کرد شبکه Symbol پس از تاخیر ایجاد شده، امروز ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) راه اندازی خواهد شد.

#فاندا

منبع: tokenpost

 

  • ۱۰ درصد از آمریکایی‌ها با چک‌های کمک مالی، بیت کوین می‌خرند

براساس نظرسنجی موسسه سرمایه‌گذاری میزوهو (Mizuho Securities)، ۱۰ درصد از شهروندان آمریکایی قصد دارند چک کمک مالی مربوط به کرونا را به خرید بیت کوین اختصاص دهند. در بسته کمک مالی که دولت بایدن به تصویب رسانده، قرار است ۳۸۰ میلیارد دلار به‌صورت کمک مستقیم مالی به حساب آمریکایی‌ها واریز شود.
منبع: coinspeaker

 

  • نسخه جدید finance منتشر شد

آندره کرونژ (Andre Cronje)، سازنده توکن یرن فایننس (Yearn Finance) در توئیتی اعلام کرد نسخه یک yearn.finance به نسخه ۱.۰.۱ به روز رسانی شد. نسخه جدید از امکان وام‌دهی (LTV) پشتیبانی می‌کند.

#فاندا

منبع: tokenpost

 

  • رکورد بی‌سابقه ورود سرمایه به حوزه رمز ارزها

کوین شیرز (CoinShares)، شرکت سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال اعلام کرد جریان ورود سرمایه به حوزه رمز ارزها در فصل نخست سال ۲۰۲۱، توانست به رقم بی‌سابقه ۴.۲ میلیارد دلار برسد و رکورد فصل چهارم سال ۲۰۲۰ به ارزش ۳.۹ میلیارد دلار را بشکند.

منبع: coindesk

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.