اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۷ دی)

  • استفاده از استلار برای دفاتر املاک آلمان

یک گروه بزرگ املاک و مستغلات اروپایی با نام Vonovia معادل ۲۰ میلیون یورو (۲۴ میلیون دلار) اوراق قرضه با استفاده از بلاک چین استلار (Stellar) منتشر کرده است. Vonovia بلاک چین استلار را برای صدور توکن‌های امنیتی برای انتقال حقوق املاک و مستقلات مستقر کرده است. توکن‌ها از طریق یک بازار آنلاین به نام firstwire صادر شده‌اند. هلن فون رودر (Helene von Roeder) مدیر ارشد مالی Vonovia گفت که دیجیتالی کردن اوراق قرضه با استفاده از بلاک چین این شرکت را قادر می‌سازد تا بودجه خودرا سریعتر، آسان‌تر و ارزان‌تر تامین کند.

منبع: cointelegraph

 

  • شرکت بورس سهام سوئیس بیت کوین را به فهرست خود اضافه کرد

شرکت بورس سوئیسی سهام SIX در فهرست کالاهای جدید قابل معامله خود بیت کوین را اضافه کرده است. محصول تازه منتشر شده BTCE نام دارد که با قیمت بیت کوین مطابقت داشته و ۱۰۰ درصد با ارز بیت کوین پشتیبانی می‌شود. این بدان معناست که شرکت ETC مالک بیت کوینی است که نشان می‌دهد و به دارنده هر واحد BTCE مقدار از پیش مشخص شده‌ای بیت کوین می‌دهد.

منبع: btcmanager

 

  • صرافی رمزارزی Gemini عمومی خواهد شد

دوقلوهای میلیاردر معروف وینکلوس (Winklevoss)، مالکین صرافی Gemini، از عمومی شدن این صرافی در آینده نزدیک خبر دادند. صرافی Gemini سال‌ها است که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند و قرار است به یک صرافی عمومی تبدیل شود. این ایده بلندپروازانه از افزایش علاقه (مردم) به بازار رمرزارزها برخاسته است.

منبع: btcmanager

 

  • بیت کوین‌های ذخیره شده one دو برابر حجم بازار EOS

شرکت رمز ارزی block.one اعلام کرد که بیت کوین‌های موجود این شرکت دو برابر حجم کل بازار ایاس (EOS) است. این شرکت صاحب ۱۴۰ هزار بیت کوین با ارزش تقریبی ۵.۵ میلیارد دلار است، در شرایطی که کل حجم بازار EOS در حال حاضر حدود ۲.۶ میلیارد دلار است.

منبع: cointelegraph

 

  • بانک انکوریج نخستین بانک با مجوز دارایی دیجیتال

شرکت راه‌کارهای نگهداری ارزهای دیجیتال انکوریج (Anchorage)، نخستین بانکی است که مجوز دارایی‌های بانکی دیجیتالی را در کشور آمریکا دریافت کرد. این شرکت از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا مجوز تاسیس بانک رمز ارزی را دریافت کرد. این شرکت توافقی را با دفتر کنترل ارز آمریکا امضا کرده است که براساس آن باید خود را با الزامات سرمایه این نهاد تطبیق دهد.

منبع: news.bitcoin

 

  • چین لینک رکورد تاریخی قیمت خود را شکست

توکن چین لینک (LINK) موفق به شکست رکورد قیمتی خود شد. لینک با عبور از ۲۰.۱۶ دلار، رکورد پیشین خود در ۱۸ آگوست ۲۰۲۰ را شکست و تا این لحظه تا بالای ۲۲.۸۶ دلار را ثبت کرده است. رالی صعودی قیمت لینک موجب شد تا این ارز طی ۳ روز بیش از ۴۵ درصد رشد را تجربه کند.

منبع: u.today

 

  • شهردار میامی خواستار تبدیل خزانه میامی به بیت کوین شد

فرانسیس سوارز (Francis Suarez) شهردار میامی به دنبال تبدیل بخشی از دارایی‌های خزانه شهر میامی به بیت کوین شد. سوارز گفت که می‌خواهد میامی پیشروترین شهر در زمینه فناوری و رمزارز در کشور شود. برای این منظور، این شهر به دنبال چارچوبی نظارتی است که آن را تبدیل به آسان‌ترین مکان در آمریکا برای انجام تجارت رمز ارزی کند. وی بر این باور است که به دلیل محدودیت بیت کوین، قیمت آن همواره افزایش پیدا خواهد کند.

منبع: theblockcrypto

 

  • اطلاعات ۲۰ هزار کاربر لجر افشا شد!

کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، اطلاعات حدود ۲۰ هزار کاربر جدید این کیف پول توسط عواملی در شرکت تجارت الکترونیک شاپیفای (Shopify) اعم از شماره تلفن، ایمیل، اسم و آدرس پستی آن‌ها را افشا شده است. این درحالیست که در دسامبر ۲۰۲۰ نیز یک میلیون آدرس ایمیل و ۲۷۰ هزار اسم به همراه آدرس پستی و شماره تلفن کاربران لجر به صورت غیر قانونی منتشر شده بود.

منبع: coindesk

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.