پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۳ دی)

  • افت ارزش ریپل به بیش از ۲۱ درصد رسید

پس از انتشار خبر دیروز مبنی بر اینکه ریپل متهم به فروش میلیاردها دلار ریپل به سرمایه‌گذاران به صورت غیر قانونی است، قیمت این ارز به شدت دچار ریزش گردید و این ریزش قیمت همچنان ادامه دارد. با این وجود، قیمت ریپل هنوز در سال ۲۰۲۰ با بیش از دو برابر رشد مواجه است. این موضوع هنوز در سطح اتهام است و تا رسیدگی دادگاه و اخذ نتیجه نهایی باید منتظر ماند.

منبع: Aljazeera

  • پشتیبانی شرکت Curve Finance از ارز دیجیتال یورو

شرکت مالی Curve Finance که ارائه کننده کارت‌های بانکی که تمرکز بیشتر آن بر روی مشتریان اروپایی است، استیبل کوین یورو را به عنوان گزینه ثانویه واحد پولی بر روی پلتفرم خود راه اندازی کرده است. این اقدام در پی تقاضای کاربران صورت گرفته است و بر اساس آن کاربران می‌توانند از استخر نقدینگی این شرکت جهت تبدیل یوروهای خود استفاده کنند.

منبع: investing.com

  • انجمن بانکی ایتالیا یورو دیجیتال در بلاک چین را آزمایش می‌کند

انجمن بانکی ایتالیا (ABI) که متشکل از ۷۰۰۰ هزار موسسه بانکی است، آزمایش یورو دیجیتال را در فناوری بلاک‌چین آغاز کرده است. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا می‌گوید که تا ۲ الی ۴ سال آینده پول دیجیتالی خواهد شد. از این رو، دیجیتالی شدن یورو در بلاک‌چین اقدامی پیشرو در این زمینه است.

منبع: coindesk.com

  • پی‌پال در حال جذب بیش از ۱۰۰ درصد بیت کوین است

به گذارش توئیتی از CNBC، مدیرعامل شرکت Pantera Capital اعلام کرده است که موسساتی همچون PayPal در حال جذب بیش از ۱۰۰ درصد بیت کوین‌های تازه حفر شده هستند. Dan Morehead در ادامه می‌گوید: هنگامی که کاربران اقدام به استفاده و خرج کردن بیت کوین در سال ۲۰۲۱ کنند، حجم بازار رمزارزها و بیت کوین افزایش پیدا خواهد کرد. طی یک نظر سنجی، بیش از ۶۵ درصد از کاربران پی‌پال آماده استفاده از بیت کوین هستند.

منبع: twitter – CNBC

  • مدیرعامل ریپل به سهامداران خود قول پیروزی داد

بردگارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse) مدیرعامل شرکت ریپل به سهامداران و صنعت ریپل اطمینان می‌دهد که در پرونده‌ای که توسط SEC آورده شده، پیروز خواهد شد. برد به آخرین شکایت قانونی از ریپل پاسخ داده است و به سهامداران اطمینان داده است که این شرکت پرونده خود را در دادگاه اثبات خواهد کرد. مدیر اجرایی ریپل نیز اطمینان دارد که اقدامات نظارتی بر روی کل صنعت اثر گلوله برفی خواهد داشت.

منبع: cointelegraph

  • بخش تامین سرمایه اسکاراموچی ۲۵ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرد

واحد تامین سرمایه آنتونی اسکاراموچی (از کارکنان اسبق کاخ سفید) تعدادی بیت کوین به ارزش ۲۵ میلیون دلار خریداری کرد. اسکاراموچی گفت که روند افزایش سرمایه گذاری سازمانی در بیت کوین الهام‌بخش این تصمیم بوده است. وی می‌گوید که این تصمیم پس از مصاحبه با مایکل سایلر (Michael J. Saylor) کارآفرین و مجری بازرگانی معروف اتخاذ شده است.

منبع: decrypt.co

  • نخستین واگذاری رسمی عنوان توسعه‌دهنده هسته‌ای بیت کوین (Bitcoin Core) توسط کوین بیس (Coinbase)

صرافی کوین‌بیس امروز به طور رسمی اعلام کرد که به دو نفر از کاندیداها نمایندگی توسعه‌دهنده هسته‌ای بیت کوین را اعطا کرده است. این صرافی پیش از این در اکتبر از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری رمزنگاری خبر داده بود. بودجه این دو نماینده برای کار بر روی این پروژه برای کل سال ۲۰۲۱ تامین می‌شود.

منبع: coinbase.com

  • توقف معاملات ریپل (XRP) در ۳ اکسچنج

در پی خبر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده امریکا مبنی بر تخلف ۱.۳ میلیارد دلاری ریپل، سه صرافی کراس تاور (Cross Tower)، بیکسی (Beaxy) و او‌اس‌ال (OSL) معاملات ریپل را به دلیل ریسکی بودن آن متوقف کردند.  در راستای همین خبر، ریزش قیمت ریپل تا ۲۴ درصد ادامه یافت.

منبع: cointelegraph

  • با وجود عدم پذیرش موقت مشتریان جدید، مشتریان گری‌اسکیل ۱۲ هزار بیت کوین خریداری کردند

مشتریان در شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale) علارغم توقف موقت پذیرش ورودی افراد و سرمایه جدید، ۱۲ هزار بیت کوین خریداری نموده‌اند. به گفته Jan Uytenhout به نظر می‌رسد مشتریان گری‌اسکیل همچنان اشتهای زیادی برای خرید بیشتر بیت‌کوین دارند.  ۱۲ هزار بیت کوین خریداری شده در یک روز، ۱۳ برابر بیت کوین حفاری شده در یک روز است.

منبع: u.tody

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

2 نظرات

  1. ممنون از اخبار بروز رمز ارزها
    این خبرها قطعاً کمک بزرگی برای پیش بینی بازار می کنه

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.