چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۴ بهمن)

  • ۵ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به بیت کوین اختصاص دهید

جیم کرامر (Jim Cramer) مدیر اسبق صندوق‌های سرمایه‌گذاری اخیرا در یک برنامه پر بیننده از بیت کوین طرفداری کرده است. وی روی آنتن تلویزیون به بینندگان توصیه کرد که ۵ درصد از سبد سرمایه‌گذاری خود را به طلا اختصاص دهند و ۵ درصد نیز به بیت کوین. وی در ادامه گفت که بیت کوین در حال تبدیل شدن به یک ذخیره مهم با ارزش است.

منبع: cryptobriefing

 

  • افزوده شدن چین لینک و تزوس به صندوق سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل

موسسه صندوق سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (GrayScale) ۶ دارایی دیجیتال دیگر را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کرد که از میان آن‌ها چین لینک (LINK) و تزوس (XTZ) به چشم می‌خورد. گری‌اسکیل در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیارد دلار دارایی ارز دیجیتال دارد که ۲۱ میلیارد دلار آن بیت کوین است.

منبع: theblockcrypto

 

  • پرداخت حقوق کارکنان سکویا با بیت کوین

شرکت هلدینگ سکویا (Sequoia Holdings) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که زین پس کارمندان این شرکت می‌توانند در صورت تمایل حقوق خود را به بیت کوین، بیت کوین کش و یا اتریوم دریافت کنند. ریچارد استروپ (Richard Stroupe) مدیرعامل سکویا در این باره ابراز خشنودی کرد و گفت این کار برای کارمندانی که به رمزارزها علاقمند هستند فرصت مناسبی است تا با این کلاس دارایی تریلیون دلاری کسب درآمد کنند.

منبع: decrypt

 

  • رمزارز می‌تواند سیستم مالی را کارآمد‌تر کند

جنت یلن (Janet Yellen) نامزد وزیر خزانه‌داری گفت که ارزهای رمزپایه و دارایی‌های دیجیتال پتانسیل این را دارند که سیستم مالی را کارآمدتر کنند. وی افزود که ترجیح بر این است که قانونی کردن استفاده از رمزارزها و دارایی‌های دیجیتال و همچنین کاهش استفاده غیر قانونی از آن مورد استقبال قرار گیرد.

منبع: theblockcrypto

 

  • بیش از یک میلیارد دلار خرید بیت کوین توسط گری‌اسکیل در ۷ روز

شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (GrayScale) ظرف مدت ۷ روز بیش از ۳۵ هزار بیت کوین به ارزش بیش از ۱ میلیارد و ۲۷۶ میلیون دلار خریداری کرده است. این شرکت در ۲۰ ژانویه و در ظرف ۲۴ ساعت ۳۰۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است.

منبع: u.today

 

  • ۱۰ میلیارد دلار سپرده رمزارزی در بانک Signature

سپرده‌های رمزارزی مشتریان بانک نیویورکی Signature در حال حاضر ۱۶ درصد از کل سپرده‌ها را تشکیل می‌دهد. این رقم معادل ۱۰ میلیارد دلار است. اریک هاول (Eric Howell) مدیر اجرایی این بانک گفت که بدیهی است که دارایی‌های دیجیتال برای ماندن در اینجا هستند و این موضوع باعث شده تا این بانک به یک بازیگر اصلی در فضای رمزارزها تبدیل شود. هاول بر این باور است که Signet که بستر پرداخت مبتنی بر بلاک‌چین است، کاتالیزور اصلی شد است.

منبع: coindesk

 

  • معروف‌ترین صرافی برزیل به دنبال جهانی شدن

قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی برزیل با نام مرکادو بیت کوین (Mercadobitcoin) با بیش از ۲ میلیون کاربر به دنبال توسعه بخشی در قاره امریکای لاتین است. حجم معاملات این صرافی از زمان تاسیس یعنی سال ۲۰۱۳، بیش از ۳.۷ میلیارد دلار بوده است. رینالدو رابلو (Reinaldo Rabelo) مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که آماده توسعه دادن این صرافی است و در نظر دارد تا مرکادو بیت کوین تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های بین المللی شود.

منبع: cointelegraph

 

  • همزمان با افت قیمتی دیروز، ماکرو استراتژی ۱۰ میلیون دلار بیت کوین خرید

روز گذشته همزمان با ریزش ۱۵ درصدی بیت کوین، شرکت ماکرو استراتژی (MicroStrategy) تعداد ۳۱۴ بیت کوین به ارزش ۱۰ میلیون دلار خریداری کرد. مایکل سیلر (Michael Saylor) مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که قیمت متوسط تمام شده هر بیت کوین برای این شرکت ۳۱.۸۰۸ دلار است که با سیاست‌های خزانه‌داری این شرکت مطابقت دارد.

منبع: coindesk

 

  • یک تراکنش مشکوک به خرج دوباره در بیت کوین مشاهده شد

بخش تحقیقاتی صرافی بیتمکس یک تراکنش بیت کوین را شناسایی کرده است که گفته می‌شود مشکوک به خرج دوباره (Double Spend) است. در بلاک شماره ۶۶۶.۸۳۳ چندین بلاک ایجاد شده است که یکی از تراکنش‌ها مقداری بیت کوین به ارزش ۲۲ دلار را به یک تراکنش جایگزین‌شده با استفاده از افزایش کارمزد نسبت داد که در ابتدا مشکوک به خرج دوباره بود. ادعای خرج دوباره در این تراکنش مشکوک پس از پایان انجام تحقیقات مردود اعلام گردید. عدم امکان خرج دوباره بزرگ‌ترین راه حلی بود که در طراحی بیت کوین ادعا شده بود و تا امروز پابرجا است.

منبع: cointelegraph

 

  • استفاده از بلاک چین ترون برای انتقال تتر افزایش پیدا کرده است

در پی هزینه بالای جابجایی تتر (USDT) بر روی بلاک چین اتریوم، استفاده از بلاک چین ترون برای انتقال و تراکنش‌های تتر برای سومین هفته متوالی افزایش پیدا کرده است. مجموع تراکنش‌های هفتگی تتر بر روی شبکه اتریوم حدود ۱.۵ میلیون در چهار هفته اخیر ثابت مانده است اما تراکنش‌ها بر روی شبکه ترون در هفته به ۲ میلیون رسیده است.

منبع: coindesk

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.