اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۵ اسفند)

  • حدود ۱۰۰ هزار آدرس بیت کوین به ارزش بیش از ۱ میلیون دلار وجود دارد

داده‌های بدست آمده نشان می‌دهد تعداد آدرس‌های با میزان موجودی بیش از ۱ میلیون دلار به ۱۰۹.۹۵۲ آدرس رسیده است و حدود ۹۲۰۰ آدرس با موجودی ۱۰ میلیون دلار وجود دارد. این در حالی است که ۶.۵ میلیون آدرس مانده‌ای به ارزش هزار دلار بیت کوین نگهداری می‌کنند. ارزش این کیف پول‌ها در پی بالارفتن ارزش قیمتی بیت کوین افزایش پیدا کرده است.

منبع: finbold

 

  • نیجریه: بازار رمز ارزها بسیار بزرگ‌تر از این است که نادیده گرفته شود

کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه (SEC) می‌گوید به دنبال یک چارچوب قانونی دقیق برای ارزهای رمزنگاری شده در این کشور است. SEC و بانک مرکزی نیجریه به طور مشترک در این زمینه همکاری خواهند کرد. تیمی آگاما (Timi Agama) رئیس بخش مبادلات و نوآوری SEC معتقد است بازاری با حجم ۱.۷ تریلیون دلار را نمی‌توان نادیده گرفت و در حالی که دنیا به سمت جلو در حرکت است، نمی‌توان ساکن ماند.

منبع: cointelegraph

 

  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: بیت کوین برای انجام تراکنش‌ها ناکارآمد است

جانت یلن (Janet Yellen) وزیر خزانه‌داری ایالات متحده اظهار داشت که دارایی‌های رمزنگاری شده می‌توانند گزینه‌های پرداخت سریع‌تر و ارزان‌تر را فراهم کنند، اما در عین حال می‌توانند مشکلات زیادی را بوجود آورند که ناظران فدرال باید به آن‌ها توجه داشته باشند. برخی از این مشکلات شامل سفته بازی می‌شود. وی همچنین معتقد است بیت کوین یک دارایی سوداگرانه است و برای انجام تراکنش‌ها ناکارآمد است.

منبع: ambcrypto

 

  • رابرت کیوساکی به هشدار وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره بیت کوین پاسخ داد

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده کتاب مشهور «پدر پولدار پدر فقیر» در پاسخ به اظهار نظر جانت یلن (Janet Yellen) وزیر خزانه داری آمریکا در خصوص ناکارآمدی بیت کوین گفت چاپ عمده دلار آمریکا هم نه تنها کارآمد نبود، بلکه رمزارزها را با ارزش‌تر می‌کند!

کیوساکی این پرسش را نیز مطرح کرد که آیا او (یلن) فکر می‌کند چاپ پول‌های تقلبی دلار کارآمد است؟ آیا نمیداند که با دلارهای تقلبی که او چاپ می‌کند بیت کوین معتبرتر می‌شود؟ خدا به او رحم کند.

منبع: cryptopolitan

 

  • بیل گیتس می‌گوید بیت کوین فقط برای میلیاردرهایی مانند ایلان ماسک است

به گفته بیل گیتس (Bill Gates)، بنیان‌گذار مایکروسافت، اگر به اندازه ایلان ماسک ثروتمند و ماهر نیستید نباید به بیت کوین نزدیک شوید. چهارمین فرد ثروتمند جهان در مصاحبه‌ای با بلومبرگ اظهار کرد: ایلان بسیار ثروتمند و خبره است. من نگران نمی‌شوم اگر بخشی از سرمایه او به عنوان بیت کوین کم و زیاد شود. اگر پول شما کمتر از ایلان است، باید مراقب باشید.

منبع: u.today

 

  • ریپل پیش‌بینی می‌کند همکاری این شرکت با MoneyGram از سر گرفته شود

آشش بیرلا (Asheesh Birla)، مدیر کل RippleNet می‌گوید ریپل مسیری رو به جلو برای از سرگیری همکاری با شرکت مالی MoneyGram پیش‌بینی می‌کند. بیرلا تاکید کرد اگرچه MoneyGram ارائه خدمات خرید و فروش ریپل را متوقف کرده است، اما هنوز یک قرارداد چند ساله میان دو شرکت برقرار است و انتظار می‌رود MoneyGram به زودی مشتریان جدید بیشتری را به ریپل معرفی کند.

پیش از این MoneyGram اعلام کرده بود خرید و فروش ریپل را در پلتفرم خود به حالت تعلیق درمی‌آورد.

منبع: u.today

 

  • نظرسنجی: یک چهارم سرمایه‌گذاران آمریکایی رمز ارز نگهداری می‌کنند

نظرسنجی جدیدی که توسط Piplsay انجام گرفته نشان می‌دهد دو پنجم سرمایه‌گذاران آمریکایی فکر می‌کنند سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ریسکی‌تر از سهام است. بر اساس همین نظرسنجی، ۲۵ درصد سرمایه‌گذاران رمز ارز نگهداری می‌کنند و ۲۷ درصد در فکر سرمایه‌گذاری در سال جاری هستند. در این میان، ۴۱ درصد افراد معتقدند بازار ارزهای دیجیتال و سهام هردو ریسکی هستند. ۳۰ درصد ماهیت ارزهای دیجیتال را درک نمی‌کنند و ۱۳ درصد هرگز درباره آن چیزی نشنیده‌اند!

منبع: coindesk

 

  • توافق ۱۸.۵ میلیون دلاری تتر و Bitfinex با دادستان کل نیویورک!‍

صرافی Bitfinex و شرکت Tether (تتر) با دفتر دادستان کل نیویورک (NYAG) به توافق رسیدند و به اختلاف حقوقی که از اواسط سال ۲۰۱۹ مطرح شده بود پایان دادند. در بخشی از این توافق مقرر شده است این دو شرکت مبلغ ۱۸.۵ میلیون دلار پرداخت کنند. در سال ۲۰۱۹ دفتر NYAG ادعا کرده بود که Bitfinex از صندوق Tether برای پوشش مخفیانه ۸۵۰ میلیون دلار وجه گمشده شرکت پرداختی Crypto Capital استفاده کرده است.

منبع: theblockcrypto

 

  • بانک SBI هند به شبکه پرداخت بلاک‌چینی JPMorgan می‌پیوندد

بانک بزرگ دولتی SBI (State Bank of India) هند، برای بهبود پرداخت‌های برون مرزی خود با شرکت آمریکایی JPMorgan همکاری می‌کند. بر اساس گزارش Economic Times، این بانک به Liink متصل شده است. Liink یک شبکه جدید داده‌ای بین بانکی مبتنی بر بلاک‌چین است که توسط JPMorgan توسعه یافته است. با پیاده سازی این فناوری، SBI انتظار دارد هزینه تراکنش‌ها کاهش یافته و پرداخت‌های برون مرزی بهبود پیدا کند.

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.