پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۷ دی)

  • سومین روز رکورد زنی پیاپی بیت کوین

در طی روزهای گذشته بیت کوین چندین بار رکورد تاریخی خود را شکسته است و امروز سومین روز پیاپی است که هر چند ساعت و گاهی هر چند دقیقه شاهد ثبت یک رکورد قیمتی جدید از سوی بیت کوین هستیم. آخرین رکورد ثبت شده تا لحظه نگارش این مطلب ۲۷.۷۷۰ هزار دلار است. همزمان با این افزایش قیمت، حجم بازار بیت کوین به بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که حجم بازار شرکت‌های بزرگی همچون تسلا هم‌اکنون ۶۲۷ میلیارد دلار است.

منبع: cointelegraph

  • آدام بک: تریدرهای خرد عامل افزایش قیمت بیت کوین هستند

آدام بک (Adam Back) کریپتوگرافر معروف معتقد است که افزایش اخیر قیمت بیت کوین از سوی تریدرهای خرد است و نه از سمت سرمایه‌گذاران سازمانی. گزارشات زیادی نشان می‌دهد که جستجوی واژه «خرید بیت‌کوین» در این مدت افزایش چشم‌گیری یافته است و این بدان معناست که آخرین رالی قیمت توسط تریدرها و مردم انجام شده است.

منبع: cryptopotato

  • ۲۰ درصد استرالیایی‌ها ارز دیجیتال دارند

افزایش آگاهی و علاقه روزافزون استرالیایی‌ها موجب شده است تا میزان دارندگان رمزارز در میان مردم استرالیا به ۲۰ درصد برسد. این افراد حداقل یک نوع ارز دیجیتال را خریداری کرده اند. در حال حاضر ۸۹ درصد مردم استرالیا بیت کوین را می‌شناسند و از رشد قیمتی آن در سال ۲۰۲۰ با خبر هستند.

منبع: cryptopotato

  • ارزهای دیجیتال از سوئیفت پیشی خواهند گرفت

بانک مرکزی روسیه می‌گوید که پرداخت‌های بین المللی ارزهای دیجیتال ممکن است از سیستم‌های پرداخت سراسری سوئیفت سبقت بگیرند. سیستم پرداخت مالی سوئیفت میان ۱۱ هزار موسسه مالی در میان بیش از ۲۰۰ کشور در حال خدمات رسانی است. هم اکنون بیش از ۳۰ سازمان در حال راه اندازی سیستم ارز دیجیتال ملی کشورها هستند که احتمالا تا ۵ الی ۷ سال آینده به طور رسمی ارزهای دیجیتال کشورها راه اندازی خواهد شد.

منبع: rt.com

  • کمک‌های مالی برای کسب و کارهای کوچک با رمز ارز

دیو پورتنوی (Dave Prtnoy) بلاگر معروف، کمک‌های مردمی رمز ارزی برای کمک به کسب و کارهای کوچک راه اندازی کرد. در این کمپین ظرف کمتر از ۲۴ ساعت معادل رقم عجیب ۵.۳ میلیون دلار رمز ارز جمع آوری گردید. رمز ارزهای اهدایی شامل اتریوم، لایت‌‌کوین، بیت‌کوین‌کش، زی‌کش، بت، دای، استورج، ای‌ام‌پی و زیروایکس می‌شوند.

منبع: cointelegraph

  • پشت پرده خروج دیوید سونستبو مدیرعامل آیوتا

دیوید سونستبو (David Sønstebø) سرانجام علت خروج خود از این شرکت را شکست پیاپی سه مورد از پروژه‌های آیوتا که مطابق میل او نبوده و باعث فشار زیادی بر وی شده است، اعلام کرد. در انتها سونستبو اظهار کرد که جدایی او به دلیل تناقض میان خود و منافع سازمان نبوده است. همچنین روند تکنیکالی آیوتا در ماه آخر سال 2020 در مجموع مثبت اعلام شده بود.

منبع: cointelegraph

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.