رمز ارز
رمز ارزها پس از ۱۲ سال از راه‌اندازی بیت‌کوین حالا بخشی مهمی از بازار را تشکیل می‌دهند.

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۹ مرداد)

ادغام کیف پول پالیگان در صرافی بایننس

به‌دنبال اعلام ادغام شبکه اصلی پالیگان با صرافی بزرگ بایننس، کاربران این صرافی می‌توانند توکن‌های پالیگان (ماتیک) را از طریق حساب بایننس خود واریز یا برداشت کنند. هدف از این ادغام، به‌کارگیری مقرون‌به‌صرفه‌تر اپلیکیشن‌ها است تا کاربران بتوانند آنها را بدون نیاز به استفاده از رابط سنتی پالیگان-اتریوم به‌کار گیرند.
منبع: cointelegraph

بانک مرکزی اوکراین ارز دیجیتال صادر می‌کند

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، مجوز انتشار ارزهای دیجیتال را به بانک مرکزی این کشور داد. طبق این مجوز، بانک مرکزی اوکراین به آزمایش سرویس‌های پرداخت و ابزارهای مبتنی ‌بر فناوری بلاک‌چین خواهد پرداخت.
منبع: cointelegraph

کشف ماینرهای غیرقانونی بیت‌کوین در مقر پلیس لهستان

پلیس لهستان به‌تازگی عملیات غیرقانونی و مخفی ماینینگ ارزهای دیجیتال را در مقر خود در ورشو کشف کرد. طبق اظهارات پلیس، یکی از کارمندان این اداره که متخصص فناوری اطلاعات است به‌صورت مخفیانه برق این اداره را برای استخارج بیت‌کوین سرقت کرده است. پس از کشف این موضوع، این کارمند از اداره پلیس اخراج شد.
منبع: u.today

فعالیت بایننس در مالزی ممنوع شد

روز گذشته کمیسیون اوراق بهادار (SC) مالزی از بایننس خواست تا کلیه فعالیت‌های خود را در این کشور ظرف مدت ۱۴ روز متوقف کند. SC اعلام کرد علی‌رغم هشدارهای قبلی مبنی بر ممنوعیت فعالیت این صرافی در جولای ۲۰۲۰ در مالزی، بایننس همچنان به فعالیت خود ادامه داده است.
منبع: cointelegraph

تلاش در فروش ۱،۹۸۱ بیت‌کوین در فنلاند

گمرک فنلاند به‌تازگی اعلام کرده به‌دنبال کارگزارانی است که بتوانند ۱،۹۸۱ بیت‌کوین توقیف شده در جریان پرونده مواد مخدر در این کشور را به‌فروش برسانند. ارزش این دارایی توقیف شده در حال حاضر نزدیک به ۸۰ میلیون دلار است و بخش اعظم آن در حملات قبل از سال ۲۰۱۸ جمع آوری شده بود.
منبع: bitcoin.com

سرمایه‌گذاری در داج‌کوین از قمار بدتر است

کوین اولیری (Kevin O’Leary)، سرمایه‌گذار مطرح بازار رمز ارزها، در مورد خطرات احتمالی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالی مانند داج‌کوین که هیچ ارزش ذاتی ندارند هشدار داد. وی معتقد است سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌هایی مثل داج‌کوین از قمار هم بدتر است.
منبع: cryptopotato

خرید توکن غیرمثلی به مبلغ ۱،۶۰۰ اتریوم

گری واینرچوک، کارآفرین معروف، ۱،۶۰۰ اتریوم (معادل ۳.۷ میلیون دلار) برای یکی از توکن‌های کریپتوپانکس پرداخت کرد. مجموعه کریپتوپانکس از قدیمیترین و ارزشمندترین توکن‌های غیرمثلی (NFT) است. توکن غیرمثلی خریداری‌شده، چهارمین توکن گران‌قیمت کریپتوپانکس به‌شمار می‌رود.
منبع: decrypt

بیت‌کوین از ۷ سپتامبر پول رایج السالوادور می‌شود

بیت‌کوین از ۷ سپتامبر به طور رسمی یکی از دو پول رایج کشور السالوادور می‌شود. نایب بوکله (Nayib Bukele)، رئیس جمهور السالوادور، پیش‌تر به شهروندان این کشور اطمینان خاطر داده بود که این موضوع کاملا اختیاری خواهد بود و هیچ شهروندی مجبور به پذیرش بیت‌کوین نخواهد شد. پرداخت حقوق‌های ماهیانه و بازنشستگی همچنان از طریق دلار آمریکا انجام خواهد شد.
منبع: cryptoslate

محدودیت‌های جدید بایننس برای کاربران اروپایی

در پی ایجاد موانع نظارتی اخیر برخی کشورها، صرافی بایننس تصمیم به کاهش تبادلات مشتقات ارزی برای برخی کاربران اروپایی خود گرفته است. بایننس اعلام کرده که ارائه معاملات فیوچرز (آتی) و مشتقات ارزی را در سه کشور اروپایی هلند، ایتالیا و آلمان متوقف می‌کند. کاربران این صرافی سه ماه فرصت دارند تا پوزیشن‌های خود را ببندند.
منبع: cryptopotato

بانک روسیه حدود ۱۵۰ کلاهبرداری هرمی را فاش کرد

بانک روسیه به‌تازگی ۱۴۶ پرونده کلاهبرداری هرمی مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال را شناسایی کرده است. تعداد این کلاهبرداری‌ها در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته رشد ۱.۵ برابری داشته است. عاملان این پرونده‌ها با سوءاستفاده از دانش کم افراد در حوزه‌ ارزهای دیجیتال، آنها را به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تقلبی ترغیب می‌کنند.
منبع: bitcoin.com

امکان سرمایه‌گذاری کریپتو برای کاربران ولثفرانت

صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سراسر جهان در حال استقبال از امکان سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بیت‌کوین و اتریوم هستند. ولثفرانت (Wealthfront) با ۲۵ میلیارد دلار سرمایه تحت مدیریت، روز پنج‌شنبه اعلام کرد به کاربران خود اجازه می‌دهد تا سقف ۱۰ درصد از سبد خود را به سرمایه‌گذاری در تراست بیت‌کوین و اتریوم گری‌اسکیل (Grayscale) اختصاص بدهند.
منبع: cointelegraph

جذب زنان به کریپتو با NFT

توکن‌های غیرمثلی (NFT) یکی از روش‌های ورود به بازار ارزهای دیجیتال هستند. به عقیده بنیانگذار برنامه «گفتگوی زنان در بلاک‌چین» (Women in Blockchain Talks)، زنانی که به دنبال راهی برای ورود به دنیای رمزارز و بلاکچین هستند، ممکن است با NFT جذب شوند.
منبع: cointelegraph

بی‌ارزش شدن برخی توکن‌ها با هاردفورک لندن

با فعال شدن هاردفورک لندن در شبکه اتریوم در هفته اول ماه آگوست، برخی توکن‌های این شبکه که برای کمتر شدن هزینه کارمزد طراحی شده بودند، عملا بی‌فایده می‌شوند و ‌ارزش خود را از دست می‌دهند.
منبع: decrypt

توقف فعالیت بلاک‌فای در ایالت کنتاکی

مسئله سود تنها مشکل پلتفرم وام‌دهی بلاک‌فای (BlockFi) نیست. این پلتفرم کریپتویی همچنان با مشکلات رگلاتوری نیز درگیر است. پس از دریافت دستور توقف از دپارتمان موسسات مالی ایالت کنتاکی، این شرکت خدمات حساب‌های سود (BIAs) خود را برای مشتریان ساکن در این ایالت غیرفعال کرد.
منبع: decrypt

مایکرواستراتژی امیدوار است بیت‌کوین را تا ابد نگه دارد

مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی، بیت کوین را دارایی دیجیتال آینده همه دولت‌ها، بانک‌ها، سرمایه‌گذاران نهادی و خرده‌فروشان نامید. پیتر شیف، مدیر اجرایی مایکرواستراتژی گفت این شرکت امیدوار است بیت کوین را برای همیشه نگه دارد.
منبع: u.today

دانشگاه پنسیلوانیا به هولد بیت‌کوین‌ ادامه می‌دهد

دانشگاه پنسیلوانیا روز جمعه اعلام کرد هنوز دارایی‌های بیت‌کوین خود را هولد می‌کند. در ابتدای سال جاری میلادی معادل ۵ میلیون دلار بیت‌کوین به این دانشگاه اهدا شد. هنوز هویت شخص اهداکننده افشاء نشده است.
منبع: bitcoinmagazine

سرمایه‌گذاری گلدن‌تری روی بیت‌کوین

با افزایش تعداد علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، تعداد موسسات و شرکت‌های بزرگ و فعال در این حوزه نیز همچنان در حال افزایش است. شرکت گلدن‌تری با سرمایه ۴۵ میلیارد دلاری اعلام کرده که برای ایجاد تنوع در پورتفوی خود، روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده است.
منبع: cryptopotato

صرافی غیرمتمرکز کاردانو راه‌اندازی می‌شود

کاردکس (Cardax)، صرافی غیرمتمرکز کاردانو، در اولین مرحله از جذب سرمایه خود موفق به فروش یک و نیم میلیون دلار توکن شود. طبق اطلاعیه کاردکس، این صرافی از ابتدای سپتامبر بر روی شبکه کاردانو راه‌اندازی خواهد شد.
منبع: finbold

پنج ارز پرسود ماه آینده

لارک دیویس، تحلیلگر و اینفلوئنسر مطرح دنیای کریپتو، در آخرین ویدئوی خود به معرفی ۵ رمز ارزری پرداخت که به اعتقاد او رشد قابل توجهی را در ماه آگوست خواهند داشت. اتر (ETH) در صدر این فهرست قرار دارد. پالیگان ماتیک (MATIC)، لونا (LUNA)، پولکادات (DOT) و کاردانو (ADA) چهار رمز ارز دیگر این فهرست هستند.
منبع: dailyhodl

سیاستگذاری چین در سرکوب رمز ارزها در نیمه دوم سال

در کنفرانسی که روز گذشته برگزار شد، دولت چین بر ادامه روند سرکوب ارزهای دیجیتال در کشور در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ تصمیم‌گیری کرد. بانک مرکزی چین اعلام کرده قصد ندارد سیاست جدید و سخت‌تری برای سرکوب ارزهای دیجیتال اعمال کند و این به معنای نظارت بر قوانین سابق و ادامه سیاست‌های فعلی است.
منبع: coingape

راه‌اندازی پل ارتباطی جدید آوالانچ

پلتفرم آوالانچ از راه‌اندازی پل ارتباطی (Bridge) ارتقا ‌یافته خود خبر داد. پل ارتباطی جدید که AB نام دارد پنج برابر ارزان‌تر، سریع‌تر و ایمن‌تر از پل ارتباطی قبلی آوالانچ به اتریوم با نام AEB است. این پل باعث انتقال سریع‌تر و امن‌تر توکن‌های ساخته شده در اتریوم به پلتفرم آوالانچ می‌شود.
منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.