اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲ دی)

  • سقوط بیش از ۱۰ درصدی قیمت ریپل در پی خبر شکایت از این کمپانی

برد گارلینگهاوس مدیر عامل ریپل  امروز اعلام کرد که شرکت ریپل قرار است به زودی بخاطر فروش توکن های ریپل به سرمایه گزاران و زیر پا گذاشتن قوانین حفاظت از سرمایه‌گزار دادگاهی شود اما ما آمادگی دفاع از ریپل در دادگاه را داریم. در پی این خبر قیمت ریپل در حال حاضر در زیر ۰.۴۷ سنت معامله می‌شود.

منبع: cointelegraph

سقوط بیش از ۱۰ درصدی قیمت ریپل در پی خبر شکایت از این کمپانی
  • آنتونی اسکاراموچی در حال راه اندازی صندوق سرمایه‌گذاری مرتبط با بیت کوین است

یکی از پرونده‌ها در کمیسیون بورس و اوراق بهادار نشان می‌دهد که آنتونی اسکاراموچی از کارکنان اسبق کاخ سفید در حال تشکیل یک صندوق سرمایه‌گذاری مرتبط با بیت کوین است. این صندوق احتمالا به طور غیر مستقیم راه اندازی می‌شود اما وی پیش از این اظهار داشته بود که مشکلی با داشتن ارز دیجیتال ندارم.

منبع: theblockcrypto.com

آنتونی اسکاراموچی در حال راه اندازی صندوق سرمایه‌گذاری مرتبط با بیت کوین است
  • رشد ۱۶۰ درصدی توکن‌های پاری‌سن‌جرمن و یوونتوس پس از ورود به بازار

قیمت توکن‌های هواداری تیم‌های یوونتوس و پاری‌سن‌جرمن پس از ورود به بازار رمز ارزها و افزایش حجم معاملات آن به ۳۰۰ میلیون دلار، با رشد ۸۰ الی ۱۶۰ درصدی مواجه شد. این توکن‌ها به معنی داشتن بخش کوچکی از سهام باشگاه‌های مورد نظر است و خرید و نگهداری مقداری از آن برای هواداران این تیم‌ها بسیار جذاب است.

منبع: cointelegraph

رشد ۱۶۰ درصدی توکن‌های پاری‌سن‌جرمن و یوونتوس پس از ورود به بازار
  • اصلاح قیمت بیت کوین پس از یکماه رکورد زنی پیاپی

بیت کوین پس از یک ماه رکورد زنی پیاپی، نهایتا پس از شکست ۲۴۲۰۰ دلاری خود شدیدترین ریزش قیمتی خود را تجربه کرد. بیشترین علت این صعود بی سابقه حضور نهادها و موسسات مالی در میان خریداران بیت کوین بود که در تاریخ ارزهای دیجیتال بی‌سابقه بوده است. (سقوط از محدوده ۲۴۲۰۰ تا ۲۱۸۰۰)

منبع: Business insider

اصلاح قیمت بیت کوین پس از یکماه رکورد زنی پیاپی
  • میلیاردر معروف سم زل: بیت کوین می‌تواند پاسخ (مشکلات اقتصادی) باشد

سم زل نیز به جمع میلیاردرهایی پیوست که نظر مثبتی نسبت به ببیت کوین و آینده آن دارند. با اینکه او خیلی به بیت کوین خوش‌بین نیست، اما می‌گوید بیت کوین می‌تواند حلال مشکلات باشد. وی همچنین پیش بینی می‌کند که دلار به مرور جایگاه خود را به عنوان منبع ذخیره جهانی به مرور از دست خواهد داد.

منبع: u.today

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.