آخرین وضعیت قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال

آخرین وضعیت قیمت بیت کوین در بازار ارز دیجیتال

آخرین وضعیت قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال

بررسی استراتژی خرید و فروش بر اساس قیمت بیت کوین

بازار ارزهای دیجیتال همواره از همان زمان‌‏های اول پیدایش و رونق گرفتن خود، تحت تأثیر تغییرات و نوسانات قیمتی بیت کوین بوده و همانطور که از وضعیت فعلی و روند حرکتی قیمت ‏ها مشخص می‌‏باشد، این طریقه در آینده نیز همچنان ادامه خواهد داشت. بنابراین یکی از مهم‌‏ترین وظایف و کارهایی که هر یک از سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال، موظف به انجام آن هستند، پیگیری و آنالیز همه‏ روزه‎ی قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال می‏‌باشد.

چرا که همانطور که گفته شد، تغییرات و نوسانات قیمتی این ارز دیجیتال به صورت مستقیم بر قیمت تمام ارزهای دیجیتال دیگر موجود در بازار تأثیرگذار بوده و یک سرمایه‌ ‏گذار موفق برای رسیدن به سود و درآمد بیش‏تر از بازار، نیاز است که استراتژی‏ های خرید و فروش خود در بازار را بر اساس قیمت بیت کوین پی‌ریزی نماید. از این رو قصد داریم، آخرین وضعیت قیمتی بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم و انواع سناریوهای مثبت و منفی احتمالی پیرامون این ارز دیجیتال را بازگو کرده و مورد تحلیل قرار دهیم.

بازه‌ی نوسانات قیمت بیت کوین در دو ماه اخیر

در بررسی وضعیت فعلی قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال، باید گفت که قیمت بیت کوین، مدتی است که در حدود قیمتی زیر 7 هزار دلار دچار نوساناتی می‏‌شود. به طوری که در بازه‏‌هایی از زمان، قیمت این ارز دیجیتال در حدود 6 هزار و 500 دلار بوده، در برخی مواقع این قیمت به نزدیک 7 هزار دلار رسیده و در شرایطی دیگر نیز قیمت بیت کوین به زیر 6 هزار و 400 دلار پایین آمده و حتی در برخی از موارد هم شاهد آن هستیم که قیمت این ارز دیجیتال به بالای 7 هزار دلار می‏رسد که البته در بازه‏‌ی قیمتی بالای 7 هزار دلار، بسیار بی‎ثبات بوده و بعد از چند روز به حدود قیمتی زیر 6 هزار دلار دوباره بر می‏‌گردد.

همه‏‌ی این نوسانات قیمتی توضیح داده شده در مورد قیمت بیت کوین، در طول یکی دو ماه اخیر رخ داده است و قیمت بیت کوین همواره در این بازه‏‌های قیمتی در حال سیر بوده است. ولی این که کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال چه تحلیل‏‌ هایی در مورد این وضعیت دارند، از اهمیت ویژه ای در مورد آگاهی از آینده‏‌ی بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال برخوردار است.

پیش بینی های قیمت بیت کوین در ماه‌های آخر سال میلادی

کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، در شرایط فعلی این عقیده را دارند که بیت کوین همچنان در وضعیت اصلاح بازار خود قرار دارد. وضعیت اصلاح بازاری که زمان انجامش گویا مدتی طولانی شده و در این راستا، دیگر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال و نیز سرمایه ‏گذاران مطرح در این حوزه، بر این باورند که در طول هفته‌‏ها و یا چند ماه آینده، باید منتظر تحولاتی قابل توجه در مورد قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال باشیم. در این بین باید توجه داشت که کم‏تر کسی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، نسبت به کاهش قیمت بیت کوین به زیر 6 هزار دلار، احتمال قائل هستند و در این وضعیت، اکثر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، خود را برای یک جهش مثبت و رو به بالای قابل توجه در قیمت بیت کوین آماده می‌‏کنند.

جهشی که هیچ کس نمی‏‌داند کی قرار است رخ دهد ولی در عین حال بسیاری از افراد با امیدواری تقریباً نزدیک به یقین منتظر این شرایط هستند. بخصوص که آمار و اطلاعات قبلی در دسترس، نشان می‌‏دهد که ماه‌‏های آخر سال میلادی برای بیت کوین به عنوان ماه‏‌های ” Bullish ” هستند و همواره قیمت بیت کوین در این بازه‌های زمانی، افزایش داشته است.

افزایش انفجاری قیمت بیت کوین به شرط عبور از مرز 7500 دلاری

حال باید به این نکته توجه نمود که درست است که بیت کوین در شرایط فعلی پتانسیل بالایی برای افزایش قیمت خود در بازار ارزهای دیجیتال دارد، ولی برای انجام این مهم باید چند فعالیت ضروری را انجام دهد. به طوری که بیت کوین برای رسیدن به یک افزایش قیمت قابل توجه باید تا بالای مرز قیمتی 7 هزار و 500 دلاری افزایش قیمت داشته باشد. در واقع کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، این حدود قیمتی را به عنوان مرزی می‌‏دانند که در صورت شکستن آن توسط بیت کوین، شاهد افزایش قیمت چند هزار دلاری این ارز دیجیتال در بازار خواهیم بود. حال آن که در وضعیت فعلی قیمت این ارز دیجیتال همچنان در زیر 7 هزار دلار قرار داشته و نتوانسته خود را به خوبی برای یک افزایش قیمت مناسب آماده نماید.

شرایط فعلی قیمت بیت کوین ، فرصتی مناسب برای خرید بیت کوین

حال همانطور که گفته شد، بیت کوین در روزهای تعیین کننده‌‏ای در مورد آینده‌‏ی خود قرار دارد به گونه‌‏ای که نوسانات قیمتی این روزهای بیت کوین، می‌‏تواند آینده‌‏ی این ارز دیجیتال و در واقع آینده‏‌ی کلی بازار ارزهای دیجیتال در سال بعدی یعنی سال 2019 را تعیین نماید. در این وضعیت، باید منتظر ماند و دید که بیت کوین چه عکس‌‏العمل‌‏هایی را از خود در راستای تغییر قیمتش نشان خواهد داد که با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا، در شرایط حاضر پیش‎بینی می‏‌شود که برهه‏‌ی زمانی فعلی، فرصت مناسبی برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین باشد.

چرا که کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال کمتر احتمال می‌دهند که بیت کوین مدتی طولانی در این بازه از قیمت قرار داشته باشد و زمان فعلی بهترین فرصت خرید ارزان‌ تر بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال می‌‏باشد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.