باشگاه فرانسوی پاریس سن ژرمن ، وارد دنیای ارز دیجیتال شد!

ارتباط محکم تر میان فوتبال و بازار ارزهای دیجیتال

در طی یک ماه اخیر، این چندمین خبری است که در مورد ورود و ارتباط فوتبال با دنیای ارزهای دیجیتال منتشر می‌‏گردد. قبلاً خبرهایی در مورد همکاری یک باشگاه انگلیسی در تبلیغ یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال در حین برگزاری مسابقات و همچنین فروش سهام باشگاه یک ایتالیایی در دسته‏‌های پایین لیگ فوتبال این کشور، منتشر شده بود و اینک، یک بار دیگر شاهد وقوع اتفاقی هستیم که در پی آن، ارتباط بین دنیای فوتبال و دنیای ارزهای دیجیتال، محکم‏تر از قبل خواهد شد.

در حال حاضر یک نوع جدیدی از ارتباط بین فوتبال و ارزهای دیجیتال در حال شکل‏ گیری است. بدین ترتیب که باشگاه باشکوه پاریس سن ژرمن که هم اکنون، به عنوان برترین تیم باشگاهی در کشور فرانسه شناخته می‌‏شود، قصد دارد با همکاری یک شرکت مبتنی بر توسعه‏‌ی بلاک چین، توکن‏ هایی را برای ارتباط هر چه بیش‏تر طرفدارانش با باشگاه، به وجود آورد.

این همکاری بین باشگاه پاریس سن ژرمن و شرکت مبتنی بر توسعه‎ی بلاک‏چین ” Socios ” شکل خواهد گرفت. این شکل از ایجاد توکن که مخصوص هواداران یک تیم باشد، از این پس با نام ” FTO) Fan Token Offering) “، شناخته خواهد شد که در این اقدام، توکن هایی (که این توکن‏ ها در واقع به عنوان ارز دیجیتال باشگاه پاریس سن ژرمن محسوب خواهند شد)، برای خرید و استفاده توسط هواداران باشگاه، برای فروش در اختیار عموم قرار داده شده است و برای افرادی که از این توکن ‏ها خریداری نمایند، امکانات و الویت‏ های خاصی در نظر گرفته شده است.

یعنی در واقع علاوه بر این که طرفداران باشگاه پاریس سن ژرمن با خرید این توکن‏ ها باعث کسب درآمد و سود بیش‏تر برای باشگاه خود می‏‌شوند، در عین حال امکاناتی ویژه نیز در انتظار آن‏ها وجود دارد.

 باشگاه Paris Saint-Germain  پشتوانه ای قدرتمند در دنیای ارز دیجیتال

برخی از این امکانات، بدین صورت است که طرفداران باشگاه پاریس سن ژرمن، قادر خواهند بود که هم قابلیت رأی دهی در برخی از فعالیت‌‏ها را داشته باشند و هم این که برای برخی از دارندگان آن‏‌ها نیز جوایزی به صورت رندوم در نظر گرفته خواهد شد. هوادارانی که این توکن‏ ها را در اختیار داشته باشند، خواهند توانست در مورد تغییرات اساسی استادیوم مخصوص باشگاه، رنگ‏ های به کار رفته در لباس‌‏های باشگاه و حتی لوگوی باشگاه نظرات خود را به صورت مستقیم، اعلام نمایند.

در عین حال این افراد می‏‌توانند درباره‏‌ی انتخاب بهترین بازیکن ماه باشگاه و حتی بهترین بازیکن زمین پس از هر بازی، از حق رأی خود استفاده نمایند. همچنین طرفداران حامی توکن باشگاه پاریس سن ژرمن می‌توانند به صورت مستقیم در مورد حریف‏‌های تدارکاتی باشگاه و محل برگزاری کمپ‏‌های تابستانه‌‏ی باشگاه نیز اعمال نظر داشته باشند.

سود باشگاه پاریس سن ژرمن

پیش ‏بینی می‏‌شود که این ایده‌‏ی باشگاه پاریس سن ژرمن ، علاوه بر این که بتواند سود مناسبی برای باشگاه در پی داشته باشد، هم طرفداران و خواهان بیش‏تری را نسبت به قبل برای باشگاه جلب خواهد نمود و هم این که صنعت جدیدی را که مربوط به ارتباط مستقیم فوتبال و دنیای ارزهای دیجیتال می‌‏باشد به وجود خواهد آورد.

در کل باید گفت که پیاده ‏سازی این چنین ایده ‏هایی باعث افزایش اعتماد عمومی به ارزهای دیجیتال و بازار مربوط به آن‏ها خواهد شد، از طرفی دیگر نکته ‏ی مثبت دیگر این اتفاق و همکاری این است که از این به بعد بازار ارزهای دیجیتال می‌‏تواند از حمایت و وجود پشتوانه‏ ی قدرتمندی مانند باشگاه پولدار پاریس سن ژرمن نیز برخوردار باشد و قدم‏ های محکم ‏تری را در راه رفتن به آینده ‏ای درخشان بردارد.

همچنین در این باره بخوانید:

فروش سهام یک باشگاه فوتبال در ایتالیا از طریق ارزهای دیجیتال

نفوذ بیش‌تر ارزهای دیجیتال در دنیای حرفه‌ای فوتبال

ورود ارزهای دیجیتال در دنیای باشکوه فوتبال

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.