چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
انتشار شبکه اجتماعی مبتنی بر بیت کوین کش

انتشار شبکه اجتماعی مبتنی بر بیت کوین کش

انتشار شبکه اجتماعی مبتنی بر بیت کوین کش

افزایش قیمت و ارزش ارزدیجیتال در گرو کاربردی شدن

یکی از مهم‌‏ترین دلایل پیشرفت و رونق یک ارز دیجیتال در بازار، علاقه و رغبت بیش‏تر به خرید و استفاده از آن ارز دیجیتال است. همانطور که می‏‌دانید تعداد قابل توجهی ارز دیجیتال در بازار موجود هستند و هر یک از این ارزهای دیجیتال، با داشتن قابلیت‌‏ها و ویژگی‏‌های منحصربفرد خود، در حال رقابت با ارزهای دیجیتال دیگرند. تفاوت قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال موجود در بازار، اساساً ارتباط بسیار محکمی با کاربرد آن‏ها دارد. از این رو هر یک از جوامع ارزهای دیجیتال، در تلاش هستند تا با ارائه و پیاده‌‏سازی پروژه‌‏های خاص و متنوع راه پیشرفت و افزایش اعتبار و ارزش خود را در بازار ارزهای دیجیتال طی نمایند.

بیت کوین کش جایگاه دوم قیمت در بازار ارزهای دیجیتال

یکی از این ارزهای دیجیتال پر تلاش در بازار، ارز دیجیتال بیت کوین کش می‌‏باشد. بدین صورت که همواره شاهد اخبار متنوعی در مورد استفاده و کاربرد این ارز در سراسر دنیا هستیم. همه‌‏ی این کاربردها و پروژه ‏ها بوده ‏اند که به عنوان  پشتوانه ‏ای محکم تا بدین جا توانسته ‏اند بیت کوین کش را از نظر قیمت و رتبه در بازار، در جایگاه دومی قرار دهند. حال بیت کوین کش با شروع پروژه‌‏های جدید، امیدوار است که بتواند نسبت به قبل‏، پیشرفت‏‌های بسیار بیش‏تری را داشته و بتواند با بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال، رقابت نماید.

Hivr شبکه اجتماعی مبتنی بر بیت کوین کش

یکی از آخرین پروژه‌‏های مبتنی بر بیت کوین کش که در دنیای اینترنت منتشر شده است، مربوط به یک شبکه‏‌ی اجتماعی می‌‏باشد. این شبکه‏‌ی اجتماعی، ” Hivr ” نام دارد که در حال حاضر، نسخه‏‌ی بتای این برنامه‌‏ی کاربردی در قالب اندروید وارد بازار شده است. البته در صورت کسب موفقیت نسخه‌‏ی بتای اندروید این شبکه‏‌ی اجتماعی، توسعه‏‌دهندگان آن قصد دارند که نسخه‏ی ” ios “، آن را نیز وارد بازار نمایند. حال در این بین، باید گفت که شبکه‏‌ی اجتماعی ” Hivr “، یک محیط کامل از تمامی امکانات موجود و مورد نیاز در شبکه‌‏های اجتماعی را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. البته علاوه بر این موارد، قابلیت‏‌های ویژه‌‏ی دیگری نیز در این برنامه‎ی کاربردی، در اختیار کاربران قرار می‏‌گیرد که پیش‌‏بینی می‏‌شود که کاربرد این شبکه‌‏ی اجتماعی با استقبال گسترده‏‌ی کاربران اینترنتی رو به رو گردد.

Hivr  با قابلیت استفاده بعنوان کیف پول بیت کوین کش

یک کاربر عضو در شبکه‏‌ی اجتماعی ” Hivr ” , شبکه ای تماماً مبتنی بر  بلاک چین بیت کوین کش ، قادر است که در این محیط اقدام به ارسال پست نماید و در عین حال پست‏‌های منتشر شده‏‌ی افراد دیگر را پسند نماید. همچنین کاربران این شبکه‏‌ی اجتماعی، قادر هستند که از این محیط به عنوان یک برنامه‌‏ی چت استفاده نمایند و به دوستان و آشنایان خود در شبکه‌‏ی اجتماعی ” Hivr ” پیام مستقیم بفرستند. در عین حال یکی دیگر از قابلیت‏‌های برجسته‏‌ی این شبکه‌‏ی اجتماعی، مربوط به امکان کیف پول شدن این شبکه‌‏ی اجتماعی می‏‌باشد.

بدین صورت که کاربران این شبکه‌‏ی اجتماعی می‌‏توانند از ” Hivr “، به عنوان یک کیف پول مخصوص بیت کوین کش نیز استفاده نمایند و ارز دیجیتال بیت کوین کش خود را در این محیط ذخیره کنند. در کل می‌‏توان گفت که ویژگی‏‌های گسترده‌‏ی شبکه‌‏ی اجتماعی ” Hivr “، در کنار ظاهر و گرافیک‌‏های زیبای استفاده شده در آن، یقیناً باعث جذب و علاقه‌‏مندی کاربران بسیاری در سطح اینترنت خواهد شد.

ویژگی های جذاب Hivr برای جذب کاربران

البته همانطور که می‌‏دانید، هر شبکه‌‏ی اجتماعی برای کسب موفقیت، نیازمند داشتن تعداد زیاد و قابل توجهی از کاربران می‌‏باشد و از آن جایی که شبکه‌‏ی اجتماعی ” Hivr “، به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‏ است، تعداد کمی از کاربران در این محیط فعالیت دارند. ولی با توجه به ویژگی‏‌های جذاب این برنامه‌‏‏ی کاربردی، احتمالاً در مدت زمان کوتاهی، شاهد افزایش تعداد کاربران این محیط خواهیم بود که در عین حال این افزایش تعداد کاربران، باعث افزایش فعل و انفعالات صورت گرفته در شبکه‏‌ی بیت کوین کش شده و تأثیرات مثبتی را بر ثبات و افزایش ارزش ارز دیجیتال بیت کوین کش در بازار ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت.

موج پروژه های کاربردی با محوریت بیت کوین کش در ماه های آینده

البته این پروژه، تنها پروژه‌‏ی منتشر شده در مورد بیت کوین کش نبوده و در طی ماه‌‏های آینده، شاهد حضور و ورود پروژه‌‏های کاربردی بسیار بیش‏تری خواهیم بود که بر اعتبار و ارزش این ارز دیجیتال در بازار، خواهند افزود و می‌‏توان در مدت کوتاهی شاهد افزایش دوباره‏‌ی قیمت این ارز دیجیتال در بازار باشیم. به طوری که سرمایه‌‏گذاران بازار ارزهای دیجیتال، با خرید و نگه‌‏داری این ارز دیجیتال، می‏‌توانند با استراتژی سرمایه ‏گذاری تقریباً کوتاه مدت سود مناسبی در بازار ارزهای دیجیتال، کسب نمایند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.