پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال

شرایط این روزهای بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال

شرایط این روزهای بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین در هفته ای که گذشت

در حال حاضر بیت کوین به عنوان ارزش‏مندترین ارز دیجیتال موجود در بازار مطرح می‏‌باشد که با داشتن بیش‌‏ترین سهم از ارزش کلی بازار، تأثیرات بسیار مؤثر و مستقیمی را بر روی ارزهای دیجیتال و وضعیت و حرکت‎های بعدی بازار ارزهای دیجیتال دارد. لذا در طی بازه ‏های زمانی کوتاه، سعی در تحلیل وضعیت بیت کوین و پیش‎بینی حرکت‏ های بعدی قیمت این ارز دیجیتال داریم تا از این طریق بتوان اطلاعات مناسبی را در راستای گرفتن تصمیمات درست و اتخاذ استراتژی‏ های مناسب، در اختیار سرمایه ‏گذاران قرار دهیم.

در این راستا باید گفت که بیت کوین، در دو سه روز اخیر، شرایط ساکنی را تجربه می‏‌کند و در حال حاضر از وضعیت کاهش شدید قیمت خود دور شده و در محدوده ‏ی قیمتی 6 هزار و 200 دلار تا 6 هزار و 350 دلار نوسان قیمت دارد. البته نباید فراموش کرد که این ارز دیجیتال با ارزش در یک هفته‏ ی گذشته، نزدیک به 1000 دلار ارزش خود را از دست داده است ولی با این وجود این امیدواری همواره در سرمایه ‏گذاران و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که بیت کوین با یک حرکت مثبت و جهش آنی رو به بالا، شرایط را بهتر از حالت فعلی نماید.

پیش بینی نوسانی کم تلاطم در قیمت بیت کوین در روزهای آتی

حال چیزی که از همه بیش‏تر اهمیت دارد این است که بیت کوین در روزهای آینده، چه نوسانات قیمتی را می‏‌تواند تجربه نماید. برخی از کارشناسان این اعتقاد را دارند که این ارز دیجیتال در طی چند روز آینده، در همین بازه ‏ی قیمتی قرار خواهد گرفت و نوسانات زیادی شامل حال این ارز دیجیتال نخواهد شد. به طوری که این افراد اعتقاد دارند همچنان شاهد حضور قیمت بیت کوین در بازه ‏ی قیمتی 6 هزار و 200 تا 6 هزار و 400 دلار خواهیم بود. لازم به ذکر است که تعداد زیادی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال در امکان شکل‏ گیری این سناریو، هم عقیده هستند و انتظار دارند که بازار در طی چند روز آینده، دقایق و ساعت‏ های آرامی را از لحاظ نوسانات سپری نماید.

دلیلی برای پیش بینی اوج گیری دوباره‌ی قیمت بیت کوین

در عین حال گروهی دیگر از کارشناسان نیز بر این عقیده هستند که بیت کوین دوباره شرایط اوج را تجربه خواهد کرد و قیمت این ارز دیجیتال با افزایشی در حدود 200 تا 300 دلاری در بازه ‏ی قیمتی 6 هزار و 300 تا 6 هزار و 500 دلار، نوسان خواهد داشت. یکی از دلایل این اوج‏ گیری، از نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، این است که برخی از صرافی‏ های ارز دیجیتال قصد دارند، محدودیت ‏های خرید و فروش روزانه ‏ای که برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته ‏اند را کم‏تر نمایند و امکان خرید و فروش روزانه را تا چند هزار دلار افزایش دهند.

لذا پیش ‏بینی می‌‏شود با این اقدام، تعداد تراکنش ‏ها و خریدهای صورت گرفته در بازار ارزهای دیجیتال نسبت به ارزهای مختلف و بخصوص بیت کوین با افزایش چشم گیری رو به رو شده و شاهد فعل و انفعالات مثبتی در قیمت بیت کوین در بازار باشیم.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.