سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
صرافی آنلاین ارز دیجیتال کوین بیس

شکایت از صرافی ارز دیجیتال coinbase

شکایت‌های بسیاری در مورد صرافی ارز دیجیتال coinbase به کمیسیون امنیت و تجارت آمریکا فرستاده می‌‏شود.

شکایت از coinbase

در یک سال اخیر، سرمایه‌گذاران زیادی وارد بازار ارز دیجیتال شدند و حجم زیادی از سرمایه در این بازار رد و بدل شد. به طوری که در شرایط حاضر، بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از ارکان اساسی و تعیین‌کننده در شرایط بازارهای جهانی به شمار می‌‏رود و اکثر کارشناسان وضعیت بازار ارزهای دیجیتال را به عنوان معیاری کلی در مورد رفتار اقتصادی دنیا در نظر می‏‌گیرند. در این بین مهم‏‌ترین مکان برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، صرافی‏‌های آنلاین می‏‌باشد که سرمایه‌گذاران خرید و فروش‌‏های خود را در این بازار انجام می‌‏دهند. در حال حاضر تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال آنلاین در سراسر دنیا وجود دارد که با قدرت فعالیت‌‏های خود را در پیش می‏‌گیرند و همه روزه افراد زیادی مبادلات خود را در این صرافی‏‌ها انجام می‌‏دهند.

صرافی ارز دیجیتال coinbase

یکی از این صرافی‏‌های قدرتمند، صرافی ارز دیجیتال coinbase می‏‌باشد. صرافی coinbase، از‌جمله صرافی‏‌های با سابقه در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‏‌رود. این صرافی در سال 2012 و توسط آقایان Brian Armstrong و Fred Ehrsam تأسیس شد و بر اساس آمار منتشر شده در سال 2017، تعداد 13 میلیون و 300 هزار کاربر در این صرافی مشغول به فعالیت هستند و در‌آمد این صرافی در سال گذشته برابر با 1 بیلیون دلار می‏‌باشد. این صرافی همچنان در حال گسترش بوده و هر ماه بر دامنه‏‌ی فعالیت‌‏ها و سرمایه‌گذاری‌‏های آن افزوده می‌‏شود و همه روزه افراد بیش‏تری در آن ثبت نام کرده و مشغول به فعالیت می‌‏شوند.

می‏‌توان گفت که رشد و گسترش صرافی ارز دیجیتال coinbase ، به یکباره شتاب و سرعت زیادی به خود گرفت و شاهد افزایش تعداد کاربران و سرمایه‌گذاران در این صرافی شدیم که از یک جهت خبر بسیار مثبتی برای این صرافی بوده و از یک طرف شرایط سختی را برای صرافی coinbase، به وجود می‏‌آورد. بدین صورت که رشد با شتاب بالا، ممکن است به دلیل عدم ایجاد زیر ساخت مناسب در پاسخ‌‏گویی برای حجم بالایی از درخواست‎های سرمایه‌گذاران ناکام بماند و باعث نارضایتی سرمایه‌گذاران شود. با این وجود این صرافی همواره در تلاش بوده تا بهترین شرایط را برای کاربران و مشتریان خود به وجود آورد ولی با این حال، تعداد زیادی از کاربران این صرافی هستند که شکایت‏‌های خود را به کمیسیون امنیت و تجارت آمریکا، در مورد صرافی coinbase ارسال کرده اند. این کمسیون به صورت خلاصه با عبارت ” SEC ” شناخته می‏‌شود.

شکایت های زیاد از صرافی coinbase

در این راستا، گزارش شده که تا به حال در حدود 200 صفحه، شکایت و نارضایتی از طرف کاربران به SEC فرستاده شده‌است که می‏‌تواند اعتبار و ارزش coinbase را در بازار خدشه دار کند. در مقابل coinbase پیگیر این شکایت‏‌ها بوده و همواره در تلاش است تا بهترین شرایط و امکانات را برای کاربران خود فراهم آورد. از جمله شکایت‏‌های کاربران صرافی coinbase، قفل شدن بی‌علت حساب کاربری، عدم توانایی برداشت وجوه از حساب کاربری در صرافی و … می‌‏باشند که coinbase امیدوار است در اسرع وقت این مشکلات را برطرف نموده و رضایت خاطر کاربران خود را بدست آورد.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.