چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
صرافی coinbase

شعبه پورتلند صرافی آنلاین ارز دیجیتال coinbase

صرافی آنلاین ارز دیجیتال coinbase ، در جهت گسترش فعالیت‎های خود قصد دارد که در شهر پورتلند، محل کار جدیدی را تأسیس نماید.

صرافی coinbase

در یک سال اخیر با گسترش فعالیت‌‏های ارزهای دیجیتال و با ارزش شدن این ارزها در بازارهای جهانی، نظر مثبت جامعه نسبت به این ارزها جلب شده و افراد زیادی سرمایه‏‌های خود را وارد این بازار نموده‌‏اند. ورود حجم بالایی از سرمایه‏‌ها در بازار ارزهای دیجیتال نیازمند داشتن یک زیرساخت قدرتمند برای پاسخ‏گویی به نیازهای سرمایه‌گذارن بود. در این بازار سرمایه‌گذاران اکثراً در صرافی‌‏های آنلاین ارز دیجیتال فعالیت می‏‌کنند و مشغول خرید و فروش ارز دیجیتال هستند.

در این بین صرافی‌‏ها هم همه روزه شاهد ورود و دریافت درخواست‏‌های بسیاری از طرف کاربران و سرمایه‌گذاران هستند که این امر نیازمند وجود یک جریان مدیریتی مناسب است تا بتواند به این درخواست‌‏ها پاسخ‏گوئی مناسبی صورت گیرد. در این بین صرافی ارز دیجیتال coinbase نیز از جمله صرافی‏‌های مطرح در بازار بوده که همه روزه افراد زیادی مشغول خرید و فروش ارز دیجیتال در آن می‌‏باشند. این صرافی در سال 2012 تأسیس شد و در حال حاضر خدمات و سرویس‌‏های خود را در اختیار 20 میلیون کاربر قرار می‌‏دهد و روزانه در حدود 150 میلیون دلار، خرید و فروش در این صرافی صورت می‏‌گیرد.

نارضایتی از صرافی ارز دیجیتال coinbase

اخیراً خبرهایی مبنی بر نارضایتی کاربران از خدمات صرافی coinbase منتشر شده بود که بنا به دلایلی نمی‏‌توانستند از حساب خود تسویه کرده و یا این که در صرافی معامله نمایند همچنین حساب کاربری برخی از افراد نیز بدون دلیلی مشخص، بسته می‌‏شد، کارشناسان این شرایط را به علت رشد سریع صرافی ارز دیجیتال coinbase و نبود زیر ساختی مناسب برای پاسخ‎گوئی به درخواست‌‏های بالای کاربران می‏‌دانستند که برای جلوگیری از بروز چنین شرایطی صرافی coinbase، قصد دارد که اقدام به گسترش زیر ساخت نموده و دفتر کارهای جدیدی را در نقاط مختلف دنیا تأسیس نماید. قرار بود یکی از این دفاتر کاری در ژاپن تأسیس شود که برای این کار صرافی coinbase، در حال مذاکره با مقامات دولتی ژاپن می‏‌باشد.

علاوه بر این در اقدامی جدید صرافی coinbase، اعلام نمود که قرار است دفتر کار جدیدی را در شهر پورتلند به وجود آورد. این صرافی این چنین بیان نمود که تصمیم انتخاب این صرافی، از بین چندین گزینه موجود صورت گرفته شده است و بعد از بررسی‏‌های به عمل آمده این تصمیم گرفته شده است که تأسیس صرافی در شهر پورتلند می‌‏تواند به عنوان بهترین انتخاب باشد. coinbase، برای اجاره‏‌ی این مکان یک قرارداد 7 ساله امضا نموده است. پیش‌بینی می‌‏شود که اقدام coinbase برای تأسیس دفتر کار جدید در شهر پورتلند باعث ایجاد 100 فرصت شغلی جدید در این شهر خواهد شد و از طرفی با گسترش زیر ساخت این صرافی، امکان رسیدگی و پاسخ‏گوئی به درخواست‏‌های مشتریان بیش‏تر از قبل فراهم خواهد گشت.

همانطور که دیده می‌‏شود صرافی coinbase به خاطر گسترش فعالیت‌‏های خود و این که بتواند به درخواست‌‏های مشتریان و کاربران خود پاسخ‏گوئی بهتری داشته باشد، اقدام به چنین عملی نموده است و این می‏‌تواند خبر مثبتی در گسترش فعالیت‎های ارزهای دیجیتال و افزایش رغبت و علاقه‏‌ی سرمایه‌گذاران به این زمینه باشد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.