چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
بیت کوین دات کام و قصد تاسیس صرافی ارز دیجیتال بر پایه ارز بیت کوین کش

تاسیس صرافی ارز دیجیتال بر پایه ارز بیت کوین کش

بیت کوین دات کام و قصد تاسیس صرافی ارز دیجیتال بر پایه ارز بیت کوین کش

بنا به درخواست های مکرر شما کاربران گرامی اکس کوینو با نوید اضافه شدن ارز دیجیتال بیت کش BCH – Bitcoin Cash به لیست ارزهای دیجیتال سایت اکسکوینو و امکان خرید و فروش بیتکوین کش علاوه بر سایر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین ، اتریوم ،ریپل و غیره و براساس قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و اضافه شدن والت آن به کیف پول های موجود در سایت اکسکوینو در این مقاله به حاشیه های خبری در رابطه با این ارز دیجیتال خوش آتیه پرداخته ایم.

Roger Ver حامی سرسخت بیت کوین کش BCH و مدیر عامل اجرائی شرکت ” bitcoin.com ” در گفتگوی خبری اخیر خود از تلاش برای ایجاد یک صرافی در کنار ارائه خدمات فعلی در حوزه رمزارزهای بیتکوین و بیت کش خبر داد .

تامین امنیت اصلی ترین مساله بیتکوین دات کام در راه تاسیس صرافی ارز دیجیتال

وی در مصاحبه خود در 9 اکتبر با اشاره به اینکه بدنبال شریکی برای راه اندازی پلتفرم خرید و فروش و ایجاد یک صرافی داخلی است اذعان داشت در صورت عملی شدن این برنامه می‌توانند تراکنش هایی با هزینه های بسیار کمتر در مقابل سایر صرافی های ارز دیجیتال تاسیس نمایند اما در حال حاضر مسائل امنیتی، مشکل ساز ترین مساله پیش روی آن ها در رقابت با سایر صرافی هایی ست که در مقابل انواع حملات تست شده و در حال کار هستند.

بیت کوین کش ارز پایه صرافی ارزدیجیتال bitcoin.com خواهد بود

راجر ور که از سرمایه گذاران سابق ارز دیجیتال بیتکوین در گذشته و از مدافعان و مبلغان اصلی بیت کش در حال حاضر است ، ارز دیجیتال بیت کش BCH – Bitcoin Cashرا ارز پایه در این صرافی معرفی کرد. این عمل بعنوان راهی برای اثبات اعتبار ارزش این ارز دیجیتال ، تاثیرات مثبتی در پذیرش و استفاده از بیتکوین کش برای سرمایه گذاری خواهد گذاشت .

بیت کش رویای عملی ساتوشی ناکامنوتو در خلق بیتکوین

از دید راجر ور ، بیتکوین کش، همان بیت کوینی است که توسط خالق آن ساتوشی ناکاموتو توصیف شده است و بیت کوین تنها یک پیاده سازی ناقص توسط عده ای از افراد نا آگاه از اقتصاد است .
راجرور با هدف تبدیل ارزهای دیجیتال به ابزاری برای برقراری اقتصادی آزاد و بدور از هرگونه محدودیت در این زمینه فعالیت و تلاش میکند .

حذف بیت کوین دات کام از سایت CoinMarketCap

جالب است بدانید CoinMarketCap در ماه می سال گذشته بیت کوین دات کام را به اتهام ترغیب کاربران به خرید بیت کوین کش بجای بیت کوین بطور کامل از وب سایت خود حذف کرد.

آزمایش BCH stress و اثبات پذیرش بالای شبکه بیت کوین کش

در ادامه با کمترشدن حجم مبادلات بیت کوین کش و کاهش پذیرش آن توسط سرمایه گذاران و کاهش استفاده آن در پرداخت های جهانی ، و جریانات منفی و پیش بینی های بدبینانه در خصوص این ارز دیجیتال ، تیم فنی بیت کوین کش ، طی آزمایشی با عنوان ” BCH stress ” ظرفیت بالا و مقیاس پذیری منعطف بیت کش را به همگان اثبات نمودند . بر اساس نتایج حاصل از این آزمایش اجرای دو و یک دهم میلیون تراکنش هیچ گونه تاثیری در افزایش هزینه انجام تراکنش ها و زمان اجرای آن ها نگذاشت !

بیت کوین کش ارز دیجیتال خوش آتیه

حال راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال توسط شرکت مطرحی چون bitcoin.com که بیت کوین کش را بعنوان ارز پایه ی خود معرفی خواهد کرد و بیت کوین را در سایه آن به دنیا نشان خواهد داد روزهای بهتری را برای این ارز دیجیتال رقم خواهد زد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.