سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
صرافی آنلاین ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال Binance در حال صعود

صعود بایننس

در چند سال اخیر، ارزهای دیجیتال توانستند دنیای تجارت و اقتصاد را به طور کلی دگرگون نمایند و به عنوان رقیبی جدید برای ابزار و ارزهای قدرتمند سرمایه‌گذاری موجود در دنیا تبدیل شوند. در حال حاضر تعداد افراد زیادی از سراسر دنیا، وارد بازار ارز دیجیتال شده و سرمایه‌‏های خود را در این بازار قرار داده‌‏اند که همه روزه سود و درآمد بسیار خوبی را نیز کسب می‎نمایند.

در این بین مقوله‌‏ی دیگری به نام صرافی ارز دیجیتال آنلاین وجود دارد که پلتفرمی را برای فعالیت و انجام گرفتن خرید و فروش‌‏های سرمایه گذاران ارز دیجیتال فراهم آورده است. در حال حاضر داشتن صرافی‎ ارز دیجیتال آنلاین به عنوان یکی از پر درآمدترین فعالیت‎های تجاری به شمار می‏‌رود. در چند سال اخیر با اوج گرفتن ارزهای دیجیتال و افزایش علاقه‎ی عمومی نسبت به این ارزها، تعداد صرافی‏‌های ارز دیجیتال آنلاین، به یک‌باره شروع به افزایش کرد و افراد زیادی وارد این بخش از دنیای تجارت شدند.

بایننس موفق ترین بازار کریپتو کارنسی و ارز دیجیتال

در حال حاضر موفق‌‏ترین صرافی‏ ارز دیجیتال آنلاین در دنیا، صرافی ” Binance ” می‌‏باشد. صرافی Binance در سال 2017، توسط آقای ” Changpeng Zhao ” که هم اکنون نیز به عنوان CEOی این صرافی فعالیت می‎کند، در کشور چین تأسیس شد. صرافی Binance در ابتدای فعالیت خود در کشور چین قرار داشت یعنی در واقع دفاتر کاری این صرافی در کشور چین واقع بودند ولی در ادامه‌‏ی روند فعالیت خود، به دلیل وضع قوانین ضد ارز دیجیتال، توسط نهادهای دولتی چین، این صرافی مجبور شد برای این که بتواند به روند پیشرفت و توسعه‏‌ی خود ادامه دهد، دفاتر خود را به جایی دیگر منتقل نماید که در نهایت تصمیم به انتقال به کشور ژاپن شد که از قوانین ملایم‏‌تری در حوزه‏‌ی ارزهای دیجیتال بهره می‌‏برد.

ظهور بایننس

همانطور که دیده می‌‏شود، صرافی Binance یک صرافی تازه ظهور است و تقریباً دو سال است که فعالیت خود را در عرصه‌‏ی اقتصاد ارزهای دیجیتال شروع کرده است. ولی با این وجود در مدت کوتاهی توانسته خود را به عنوان قدرتمندترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا مطرح نماید. حال آقای Changpeng Zhao، پیش‏بینی می‏‌کند که سود خالص صرافی Binance در سال 2018 در مجموع در بازه‌‏ی ارزش 500 میلیون تا 1 بیلیون دلار باشد که در نوع خود رقم قابل توجهی می‏‌باشد این در حالی است که در کوارتر اول سال 2018، سود این صرافی به یکباره از 7.5 میلیون به 200 میلیون دلار رسید و نشان از روزهای آفتابی صرافی Binance در ماه‌‏های آتی می‏‌باشد.

همچنین این صرافی توانسته در حال حاضر به تعداد 100 میلیون کاربر داشته باشد این در حالی است که در ابتدای سال 2018 این تعداد برابر با 2 میلیون کاربر بود که این ارقام حجم پیشرفت فوق العاده‎ی صرافی Binance را به رخ می‎کشد.

البته به نظر کارشناسان عرصه‏‌ی ارزهای دیجیتال، از آن جایی که صرافی Binance برای خود ارز دیجیتال مخصوص به خود را در بازار عرضه کرد توانسته تا این حد به موفقیت بزرگ دست یابد. ارز دیجیتال مخصوص به این صرافی BNB بوده که استفاده از این ارز در تبادلات درون صرافی همراه با تخفیفات ویژه لحاظ می‏‌شود. این اقدام صرافی Binance به عنوان الگو در بین صرافی‌‏های دیگر مورد پذیرش قرار گرفته است که پس از شاهد رونق در این زمینه، صرافی‏‌های دیگر نیز نسبت به انجام چنین کاری، اقدام نمودند. با این حساب باید شاهد پیشرفت‏‌های بیش‏تر صرافی Binance در ماه‌‏های آینده باشیم.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.