پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
صرافی ارز دیجیتال Gemini

صرافی ارز دیجیتال Gemini و کارشناسان خبره

صرافی Gemini کارشناسان خبره و جدیدی را وارد کادر مدیریتی خود می‌کند.

صرافی Gemini

در بازار ارز دیجیتال ، چند ماه اخیر را می‎توان به رقابت شدید و سخت بین صرافی‏‌های ارز دیجیتال آنلاین اختصاص داد. صرافی‏‌های ارز دیجیتال، پلتفرم‌‏هایی برای خرید و فروش ارز دیجیتال به شمار می‌‏روند که همه روزه به تعداد زیادی معامله در این صرافی‏‌ها توسط سرمایه‌گذاران انجام شده و هم خود سرمایه‌گذاران و هم خود صرافی‎های به سودها و در آمد‏های قابل توجهی در این زمینه دست می‏‌یابند. چرا که علاوه بر خود سرمایه‌گذاران، صرافی‏‌ها نیز با گرفتن درصدی به عنوان هزینه‌‏ی تبادل ارز، همه روزه مقدار زیادی دارایی برای خود بدست می‏‌آورند که این درصد ناچیز از هر معامله به عنوان هزینه‌‏ی خدمات و سرویس‏‌های صرافی برای ایجاد محیطی مناسب برای تبادلات ارزهای دیجیتال از کاربران و سرمایه‌گذاران دریافت می‌‏شود.

صرافی Gemini و فعالیت در حوزه ارز دیجیتال

یکی از این صرافی‌‏های در حال توسعه، صرافی ” Gemini ” می‏‌باشد. این صرافی در سال 2015، توسط برادران ” Winklevoss ” در آمریکا تأسیس شد که دفتر مرکزی آن، هم اکنون در شهر نیویورک قرار دارد. در حال حاضر صرافی Gemini، به عنوان یکی از برترین صرافی‏‌های دنیای ارز دیجیتال مشغول به فعالیت می‌‏باشد. البته داستان تأسیس این صرافی نیز در نوع خود جالب است.

گویا مالکان این صرافی یعنی برادران Winklevoss، در زمان پیدایش سایت ” Facebook ” با آقای ” Zuckerberg ” مالک فعلی سایت Facebook شریک بوده‌‏اند و در پی توسعه‏‌ی فعالیت این سایت ادعای شراکت خود را به صورت رسمی اعلام کرده بودند که گویا در پی پروسه‏‌های قضایی مشخص شده‎ بود که تنها مالک سایت خود آقای Zuckerberg بوده و فقط در راستای همکاری و همفکری پروژه به برادران Winklevoss، مقداری پول به عنوان غرامت پرداخت شده‏‌بود که برادران Winklevoss این سرمایه را تماماً وارد دنیای ارز دیجیتال کرده و با آن به خرید بیت کوین پرداخته بودند که این سرمایه‌گذاری، خود زمینه ساز پیدایش صرافی ارز دیجیتال Gemini بوده است. در پی این اقدام برادران Winklevoss با سرمایه‌گذاری در زمینه‏‌ی بیت کوین و جهش صعودی قیمت آن، به یکباره به بیلیونرهای بیت کوین تبدیل شدند.

کارشناسان خبره در صرافی آنلاین ارز دیجیتال

حال برادران Winklevoss، قصد دارند که کار خود را گسترش داده و فعالیت‏‌های صرافی خود را توسعه دهند. در این راستا برنامه ریزی شده ‏است تا از افراد ماهر و کارشناسان برجسته در زمینه ارز دیجیتال که سابقه‌‏ی فعالیت در شرکت‏‌های بزرگ را داشته و از رزومه‌‏ی خوبی برخوردار هستند، استفاده شود. لذا ایشان در این راستا، از آقای ” Robert Cornish ” که به عنوان یکی از کارشناسان برجسته اقتصادی و یکی از نظریه پردازان عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین است، برای همکاری با صرافی Gemini، دعوت به عمل آمده است.

برادران Winklevoss، هدف از این کار را بهبود عملکرد و فعالیت صرافی Gemini، اعلام کرده‌‏اند. در واقع ایشان قصد دارند با آوردن افراد متخصص به کادر مدیریتی صرافی Gemini و استفاده از تجربیات و تخصص‏‌های این افراد، شرایط فعالیت صرافی خود را توسعه دهند و نسبت به گرفتن تصمیمات اساسی در مورد آینده‏‌ی صرافی با این افراد مشورت نمایند. همچنین استفاده از چنین افرادی مشهور و قدرتمندی در کادر مدیریتی صرافی، می‏‌تواند بر اعتبار صرافی افزوده و با ایجاد فضای اعتماد، باعث افزایش تعداد مشتریان شده و در نهایت درآمد صرافی را افزایش دهد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.