چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
فروش سهام یک باشگاه ایتالیایی با ارزهای دیجیتال

فروش سهام یک باشگاه فوتبال در ایتالیا از طریق ارز دیجیتال

فروش سهام یک باشگاه ایتالیایی با ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال در دنیای فوتبال

در ماه‏‌های اخیر، شاهد خبرهای بسیاری در مورد ارتباط دنیای فوتبال و عرصه‏‌ی ارزهای دیجیتال هستیم. به طوری که این ارتباط بین فوتبال و ارزهای دیجیتال، روز به روز به یک ارتباط بسیار محکم‏‌تر و جدایی ناپذیرتری تبدیل می‏‌گردد. نمونه‏‌هایی از این ارتباط بدین صورت است که در حال حاضر بسیاری از فوتبالیست‏‌های معروف در پی ساخت و راه اندازی ارزهای دیجیتال مخصوص به خود هستند و در عین حال، باشگاه‏‌های فوتبال نیز در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال، قراردادهای تبلیغاتی و پشتیبانی را با برخی از صرافی‏‌های ارز دیجیتال به امضا می‏‌رسانند که نمونه‏‌ی نهایی از این همکاری‏‌ها، امضای قرارداد صرافی ” e-toro “، با باشگاه انگلیسی ولورهمپتون برای انجام تبلیغات این صرافی بر روی پیراهن‏‌های این باشگاه توسط بازیکنان داخل زمین بوده است.

حال در این بین خبرهای جدیدی نیز در مورد ارتباط دنیای فوتبال و ارزهای دیجیتال منتشر شده است. در آخرین خبر منتشر شده در این زمینه، یک باشگاه ایتالیایی سهام خود را در قالب ارزهای دیجیتال به گروه و مجموعه‏‌ی شرکت‏‌های سرمایه‏‌گذاری به فروش رسانده است.

فروش سهام یک باشگاه فوتبال در ایتالیا از طریق ارزهای دیجیتال

بر اساس خبر منتشر شده، باشگاه فوتبال ” Rimini ” که در حال حاضر در ” Seri C ” ایتالیا مشغول فعالیت و بازی می‌‏باشد. در پی نیاز به تحولات در ساختار باشگاه و تزریق قدرتی جدید به پیکره‎ی این تیم، سهام خود را در قالب ارزهای دیجیتال به شرکت سرمایه‏ گذاری ” Heritage Sports Holdings ” (به صورت مختصر HSH) فروخته است. باشگاه Rimini این خرید و فروش را در قالب ارز دیجیتال ( ” Quantocoin ” QTC)، با شرکت HSH به انجام رسانده است. مدیریت و سهام‏داران قبلی باشگاه Rimini با فروش سهام خود به شرکت HSH، قصد دارند تا باشگاه Rimini را دوباره به دوران اوج خود برگردانند، قابل ذکر است که این باشگاه دارای سابقه تاریخی طولانی مدتی در فوتبال ایتالیا بوده و به دلیل مشکلات مالی و حمایتی تا این حد افت کرده است ولی امید دارد که روزهای درخشان دوباره تکرار شوند.

در این بین علاوه بر این که باشگاه Rimini، سهام خود را به واسطه‏‌ی ارزهای دیجیتال به فروش رسانده است، مجموعه‌‏ی مدیریت جدید در این باشگاه، قصد دارند تا از این به بعد حقوق بازیکنان و کادر فنی خود را نیز از طریق ارزهای دیجیتال بپردازند و از این سو، امید دارند که بتوانند نظر بسیاری از افراد را برای همکاری با باشگاه و توسعه‌‏ی دوباره‌‏ی این مجموعه جلب نمایند.

سرمایه گذاری های فوتبالی با ارز دیجیتال و تاثیر آن در بازار ارز های دیجیتال

در عین حال شرکت HSH، اولین باری نیست که اقدام به سرمایه‏‌گذاری از طریق ارزهای دیجیتال در باشگاه‏‌ها کرده باشد و قبلاً تعدادی باشگاه نیز در دسته‏‌های پایین کشورهای مختلف بدین ترتیب توسط این شرکت خریداری شده و در آن سرمایه‏‌گذاری شده است. در این بین باید گفت که استفاده و کاربرد این چنینی از ارزهای دیجیتال، باعث قدرتمندتر شدن هر چه بیش‏تر بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد. چرا که مهم‏ترین عامل در پیشرفت یک بازار و یا ارز مشخص، همگانی‌‏تر شدن آن ارز و استفاده‌‏ی بیش‏تر آن توسط مردم است که به آن اعتبار خواهد بخشید.

با انتشار این خبر، پیش‏‌بینی می‏‌شود که علاقه و رغبت برای سرمایه‏‌گذاری در مورد ارزهای دیجیتال در بین مردم کشور ایتالیا و یا حتی منطقه‌‏ای که باشگاه Rimini در آن مشغول به فعالیت است، با افزایشی محسوس رو به رو شود. چرا که با این نوع اتفاقات مردم بیش‏تر با کاربردهای ارزهای دیجیتال آشنا شده و با اعتماد بیش‏تری به ارزهای دیجیتال و خرید و فروش با آن‏‌ها، نگاه می‏‌کنند.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.