پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
قابلیت ارسال بیت کوین کش از طریق TOR

قابلیت ارسال بیت کوین کش ، از طریق TOR

قابلیت ارسال بیت کوین کش از طریق TOR

حریم خصوصی و غیرمتمرکزبودن اصل اولیه استفاده از رمزارزها

همانطور که می‏‌دانید داشتن امنیت و برخورداری از حریم خصوصی بالا در بسیاری از کارهای صورت گرفته، از الویت و اهمیت قابل توجهی برخوردار می‌‏باشد. البته عمل انتقالات مالی و صورت گرفتن تراکنش‏‌های مالی بین افراد نیز این قاعده مستثنی نبوده و حتی نسبت به کارهای دیگر، نیازمند میزان و سطح بسیار بیش‏تری از امنیت در این موارد هستیم.

حال در این بین باید گفت که یکی از دلایلی که باعث بیش‏تر مطرح شدن ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا شده است، همین بحث مربوط به امنیت بالای آن‏‌ها می‌‏باشد. به طوری که این ویژگی در بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در بازار رعایت شده است. در واقع افراد با استفاده از ارزهای دیجیتال، این قابلیت را در اختیار خواهند داشت که تراکنش‌‏های مالی خود را به جای استفاده از نظام‌‏های نظارتی کامل بانکی و مالی موجود، از طریق ارزهای دیجیتال و در یک حالتی ناشناس انجام دهند.

بیت کوین ابزار انتقال بدون نیاز به اطلاعات شخصی طرفین

البته ادعای این که یک تراکنش به صورت کاملاً ناشناس باشد، ادعای بسیار بزرگی است. چرا که در هر تراکنش صورت گرفته، بالاخره اطلاعاتی از طرفین درگیر در تراکنش، ثبت شده و وجود دارد. این امر اولین بار توسط بیت کوین و با استفاده از شبکه‌‏ی بی‌‏نظیر بلاک چین آن، مشاهده شد که افراد قادر بودند تراکنش‌‏های خود را در زمان بسیار کمی و با حریم خصوصی بالا انجام دهند.

البته باید گفت که تراکنش‌‏های صورت گرفته در شبکه‌‏ی بیت کوین، به صورت کاملاً ناشناس نیستند، به‌گونه ای که  با استفاده از آدرس‏‌های مربوط به حساب‏‌های درگیر در تراکنش‌‏های صورت گرفته، می‌‏توان نسبت به ردیابی انتقالات مالی، اقدام نمود ولی باید گفت که بسیاری از اطلاعات مربوط به طرفین تراکنش به صورت کاملاً امنی مخفی خواهند ماند و در واقع اصلاً نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی در شکل‌‏گیری تراکنش نمی‏‌باشد.

بیت کوین کش و انجام تراکنش های ناشناس با  TOR

ولی اگر بخواهید که تراکنش مالی خود را به شکل ناشناس‌‏تری انجام دهید، باید گفت که بیت کوین کش، می‌‏تواند این کار را به صورت بهتری انجام دهد. البته بیت کوین کش، در راستای افزایش ناشناس بودن تراکنش صورت گرفته، به تنهایی عمل نمی‌کند و برای این‎کار ، نیازمند ابزارهای جانبی است. ابزار جانبی استفاده شده در امن نمودن هر چه بیش‏تر تراکنش مالی صورت گرفته، مرورگر ” TOR ” می‎‏باشد. همانطور که می‌‏دانید مرورگر ” TOR “، یکی از مشهورترین ابزار ناشناس کردن ارتباطات اینترنتی می‌‏باشد.

به طوری که با استفاده از مرورگر ” TOR “، افراد می‏‌توانند اطلاعات و ترافیک اینترنتی خود را در یک حالت ایمن درآورده و در واقع این موارد را به صورت ” node “هایی در آورند که این اطلاعات در لایه‌‏های مختلف موجود در ” TOR “، جا به جا شده و شناسایی ” IP ” و اطلاعات مکانی فرد نیز بسیار سخت بوده و عملاً غیر ممکن می‌‏باشد.

مراحل ناشناس کردن تراکنش با بیت کوین کش در مرورگر TOR

حال باید گفت که افراد می‌‏توانند تراکنش‌‏های بیت کوین کش خود را نیز از طریق مرورگر ” TOR “، انجام دهند. لذا با استفاده از این عمل، امنیت و حریم خصوصی مربوط به تراکنش‌‏های بیت کوین کش با افزایشی قابل توجه رو به رو خواهد شد. البته برای این کار، نیاز است که تنظیمات و پیکربندی‏‌های خاصی در مرورگر ” TOR “، صورت گیرد. بدین صورت که برای انجام یک تراکنش مربوط به بیت کوین کش در مرورگر ” TOR “، نیاز است که ارتباط خود را در این شبکه، بر روی پورت 9150، تغییر داده و مراحلی را در پیش گرفته باشیم.

در کل می‌‏توان گفت که ارزهای دیجیتال توانسته‌اند تحولات بسیار بزرگی را در امنیت تراکنش‌‏های مالی صورت گرفته، به وجود آورند که این موضوع باعث جذب هر چه بیش‏تر افراد در راستای استفاده و سرمایه‌ گذاری بر روی ارزهای دیجیتال شده است و این امید دیگر به یقین تبدیل شده است که آینده‏‌‌ی مالی و اقتصادی دنیا دیگر بر پایه‏‌ی ارزهای دیجیتال خواهد بود.

اکس کوینو | قیمت بیت کوین کش |خرید و فروش بیت کوین کش

سایت اکس کوینو ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین، اتریوم ، ریپل ، و دیگر ارزهای دیجیتال بوده و  اکنون ارز بیت کوین کش را با امید به ارائه خدمات هرچه  بهتر به شما همراهان همیشگی به لیست ارزهای قابل خرید و فروش افزوده است ،تیم اکسکوینو همچنین  با ارائه  قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و انتشار تحلیل قیمت بیت کوین ،بیت کوین کش ، اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار، که توسط سایت های مطرح در دنیا ارائه می‌شود می‌کوشد شما کاربران را در مسیر پیشگیری استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها  راهنمایی نماید.

همچنین با ارائه ,والت بیت کوین ، کیف پول لایت کوین و ولت پول بیت کوین کش که بتازگی به امکانات  سایت excoino افزوده شده است امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده و در این راستا با ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ،  تمام تلاش خود را برای پاسداشت اعتماد شما خواهد نمود.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.